Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin silmän käteen, mutta en siltikään löytänyt - viesti virkailijalle Te-toimiston Omien sivujen kautta,

Vierailija
12.04.2016 |

onnistuuko? Löydän vaan kohdan, josta voi jättää yhteydenottopyynnön, mutta itse jos haluaa viestiä "oma"virkailijalle jättää, onko tuollaista kohtaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista tosiaan ole. Jätät viestipyynnön, siihen joko vastataan tai ei vastata, jälkimmäinen yleensä todennäköisempi. Mulla on viimevuoden toukokuusta merkintä "yhteydenotto odottaa käsittelyä". 

Vierailija
2/8 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti jätetään sähköpostitse osoitteella kirjaamo@te-toimisto.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla ole omaa virkalijaa! Toki on voitu nimetä henkilö tai ryhmä, joka pääsääntöisesti kanssasi toimii, mutta yksikään virkailija ei ole henkilökohtaisesti vastuussa sinusta. Siellä on yhtä virkailijaa kohti noin 900 asiakasta, ei ole mitään mahdollisuutta jokaiseen vinkaukseen puuttua ja ottaa yhteyttä. Lisäksi 30% porukasta vaihtuu joka vuosi, se oma virkalijasi saattaa olla työpaikkaa vaihtaneiden listalla.

Voitko verottajan, Kelan tai tullin sivuilla ottaa yhteyttä omaan virkailijaasi?

Vierailija
4/8 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinulla ole omaa virkalijaa! Toki on voitu nimetä henkilö tai ryhmä, joka pääsääntöisesti kanssasi toimii, mutta yksikään virkailija ei ole henkilökohtaisesti vastuussa sinusta. Siellä on yhtä virkailijaa kohti noin 900 asiakasta, ei ole mitään mahdollisuutta jokaiseen vinkaukseen puuttua ja ottaa yhteyttä. Lisäksi 30% porukasta vaihtuu joka vuosi, se oma virkalijasi saattaa olla työpaikkaa vaihtaneiden listalla.

Voitko verottajan, Kelan tai tullin sivuilla ottaa yhteyttä omaan virkailijaasi?

Kyllä mulla vaan on vastuuvirkailija, sama se on mitä nimitystä käyttää, se on se kenen kanssa asioita hoidetaan. 

Vierailija
5/8 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, eli kirjaamon kautta. Kiitos!

Kyllä mulla on vastuuvirkailija, häneen otan yhteyttä, jos vaikka löydän koulutus- tai työpaikan. Ja hänen lähettäminä työtarjouksetkin tulee.

ap

Vierailija
6/8 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla vaan on vastuuvirkailija, sama se on mitä nimitystä käyttää, se on se kenen kanssa asioita hoidetaan. 

Näinhän asiakkaat luulevat. Todellisuudessa siellä on 2-8 hengen ryhmä, joka asioinnin hoitaa. Kasvokkain toki tavataan vain yhtä, mutta oikeastiko luulet, että lähettämällä meilin Lissulle te-palveluihin sen lukee vain Lissu?

Vierailija
7/8 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viesti jätetään sähköpostitse osoitteella kirjaamo@te-toimisto.fi

Tosiaan kirjaamon kautta ja lisäksi ainakin itse lähetin oman alueen eli uudenmaan te-toimiston osoitteeseen, joka siis alkoi kirjaamo.uusimaa. Oletettavasti muilla alueilla on sama logiikka. Kirjaamo ohjaa postit oikealle käsittelijälle.

Vierailija
8/8 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän asiakkaat luulevat. Todellisuudessa siellä on 2-8 hengen ryhmä, joka asioinnin hoitaa. Kasvokkain toki tavataan vain yhtä, mutta oikeastiko luulet, että lähettämällä meilin Lissulle te-palveluihin sen lukee vain Lissu?

Mua ei kiinnosta, kunhan mulla on edes se yksi nimi. Sama se kuka sieltä vastaa, mutta kukaanhan sieltä ei tunnu vastaavan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän