Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lentopelkoiset, miten psyykkaatte itsenne ennen lentoa?

Vierailija
12.04.2016 |

Ylihuomenna on lento ja nyt jo vatsaa vääntää, kämmenet hikoo, sydän tykyttää ja uni on pätkittäistä. Kaiken lisäksi lähden yksin reissuun. Mulla ei ole mitään rauhoittavia lääkkeitä, enkä oikein lääkäriinkään enää ehdi. Miten saisin itseni rauhoittumaan? Saako ilman reseptiä jotain mikä auttais rauhoittumaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähdet Vantaalta, niin ota Oak Barrelissa 6 talonlonkeroa ja 4 Irish Coffeeta ennen koneeseen menoa. Lupaan että ei pelota enää lainkaan.

Vierailija
2/10 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia tissuttelemalla. Heti kentällä otan jo pari annosta. Koneessa sitten tissuttelua lisää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko muita neuvoja kun nyt on jo vaikeuksia saada mitään kurkusta alas? Enkä haluais haista alkoholilta perille päästyäni.

Ap

Vierailija
4/10 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diapamilla/muulla rauhoittavalla. Käyt yksityisellä, kerrot tilanteen ja pyydät esim 10kpl, kirjoittaa varmasti.

Vierailija
5/10 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/10 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko muita neuvoja kun nyt on jo vaikeuksia saada mitään kurkusta alas? Enkä haluais haista alkoholilta perille päästyäni.

Ap

Sitten tarvisit ihan rauhoittavaa lääkettä. Tuohon tarkoitukseen saat kyllä lääkäriltä niitä. Alkoholi muuten noin keskimäärin toimii niin että 2 annosta vastaa yhtä diapamia rauhoittavalta vaikutukseltaan.

Vierailija
7/10 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sitten tarvisit ihan rauhoittavaa lääkettä. Tuohon tarkoitukseen saat kyllä lääkäriltä niitä. Alkoholi muuten noin keskimäärin toimii niin että 2 annosta vastaa yhtä diapamia rauhoittavalta vaikutukseltaan.

Mutta miten saan juoduksi alkoholia kun kaikki pyrkii samantien ylös? Edellisellä kerralla kun jouduin lentämään, niin ajattelin kokeilla alkoholia. Siellä se juoma lämpes pöydällä kun itse istuin vessassa jännitysripulilla. En ehtinyt juoda kuin yhden hörpyn. Mä yritän saada lääkärille sen ajan ja rauhoittavia.

Ap

Vierailija
8/10 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kattelen aina Flightradar24:sta sitä koneiden määrää ja käännän asenteen ihan päinvastaiseksi: No tappakaa mut sitte! YRITTÄKÄÄ EDES!

No joo, onhan se aina ihan tuskaa olla siellä koneessa, mutta se tunne kun kun pyörät osuu maahan... ihan parasta! Mä tein sen! Ylitin itteni! :)

Tsemppiä!

Vierailija
9/10 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pameilla. Samaa sudokua voi täydellä kuusikin tuntia.

Vierailija
10/10 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen Lentopelko hallintaan kirjan. Siinä on hyviä vinkkejä siihen, kuinka pelkoa voi hallita matkalla. Lisäksi siinä on kerrottu paljon juuri niistä asioista, jotka yleensä pelontunteitan aiheuttavat (esim. erilaisista äänistä, ilmakuopista jne). 

Minulla alkoholi ei lievennä pelkoa, vaan vahvistaa sitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi