Syöttekö sipsipussia, karkkipussia ym. kerralla?
Itselläni yleensä menee tällaiset herkut melkein kerralla. Nykyään sipsipussit ovat niin isoja, että syön 2/3 ja loput myöhemmin :/
Kommentit (28)
Varmasti parikymppisenä onnistui, muttei enää, luojan kiitos. Me syödään miehen kanssa sellainen kartano-sipsipussi puoliksi, ja siinä on sopiva määrä. Karkkipusseja ostan aika harvoin, yleensä sitten syödään niistä koko perhe, mutta en semmoistakaan saisi menemään alas. Mulla on refluksi, senkin takia tulee raja vastaan aika äkkiä.
Tuun supersurulliseksi tästä keskustelusta...
Oonko ainoa joka pystyy vetämään ison pussin sipsiä, karkkipussin ja puoli litraa jäätelöä? Toki olo on ihan kauhea sen jälkeen, mutta syödessä ei pysty vaan lopettamaan....
Kyllä, mulla on sairas suhtautuminen ruokaan, mutta ei tällä hetkellä voimavaroja muuttaa asioita...
Vierailija kirjoitti:
Sipsipussista menee ehkä puolet. Karkkipussin ja suklaalevyn saan kyllä kevyesti syötyä yksin. Se on sääli. En vaan osaa lopettaa kesken kun ei tule pahaa oloa tai mitään erityistä kylläisyyden tunnetta. Nyt olen herkkulakossa ja laihtunut jo 2 kiloa parissa viikossa pelkästään sillä herkkujen poisjätöllä.
T. Ylipainoinen
Sinulla on jo hyvä alku 😄
Tsemppiä jatkoon ;)
En sipsipussia. Karkkipussin pystyn kyllä, mutta se kaduttaa jälkeenpäin jos kyseessä on jumbopussi tai isompi. Koko loppupäivä menee melkeinpä pilalle kun tulee niin huono olo.
En ole koskaan pystynyt, mutta kyllä yleensä viikonlopun aikana pe-su saan miehen kanssa yhdessä tuhottua about 300g karkkia ja jonkun pienen sipsipussin, niistä megabageista jää meillä yhdessäkin varmaan 1/4 syömättä saman viikonlopun aikana. Tähän voi kyllä vaikuttaa myös se, että viikonlopun ajan otetaan aina päiväkahvilla joku leivos niin makeannälkä ei sitten karkkipussin auetessa ole enää niin suuri.
Sellanen minisipsipussi (80g) kestää 2pv. Isoa en edes saa itse syötyä ennen kun menee huonoksi. Isoja karkkipusseja en osta, mutta irtokarkkeja ostan jonkun 140g kerralla ja siitä syön 3 pv. Suklaalevyssä menee ainakin 2 vk jos saan edes loppuun ennenki maistuu pahalta.
Ei mene kerralla isot pussit 😃
Miehen kanssa kahdestaankin syötynä jää seuraavaan kertaan ;)
Ovat ainakin minulle koukuttavaa syötävää 😔
Kasvikset neutraaleja, ilman sieppaavaa vaikutusta ;D Nam, nam...
No en ikinä. Sipsejä syön ehkä kolmasosan pussista jos oikein tekee mieli ja on nälkä. Karkkia en koskaan osta, joskus lasten pussista voin maistaa muutaman. Suklaata 2-4 palaa kerralla. Litran jätskistä syön 6-8 kertaa.