Syöttekö sipsipussia, karkkipussia ym. kerralla?
Itselläni yleensä menee tällaiset herkut melkein kerralla. Nykyään sipsipussit ovat niin isoja, että syön 2/3 ja loput myöhemmin :/
Kommentit (28)
Ostan nykyään vain 25-40 gramman sipsipusseja ja pieniä karkkipusseja koska muuten tulee syötyä liikaa. Minulla on ahmimishäiriö joka tällä hetkellä on aika hyvin pysynyt kurissa kun syön säännöllisesti, en laihduta ja yritän pitää annoskoot hallinnassa.
Äsken vetäsin litran jätskiä kerralla kun se ehti jo vähän sulaa niin ajattelin että syön sitten kokonaan enkä ala uudelleen pakastamaan. Oli kyllä vähän liikaa.
En ole koskaan pystynyt. Sipsejä syön max. 2 desiä kerralla, karkkeja max. 10 kpl, suklaata max. 5 palaa.
En syö enkä ole koskaan pystynyt syömään.
Suklaalevy kestää 2-4 päivää, karkkipussi (esim irtsareita 200g) 2 päivää, sipsejä syön ehkä pari desiä minäkin kerralla. Jäätelöä syön 2dl päivässä mutta joskus voisi mennä ehkä desi enemmänkin. Keksejä menee kahvin kanssa 1-2 korkeintaan, muffinista 1/2.
t normaalipainoinen
En. Mulla on töissä 100 gramman levy tummaa suklaata, ja se kestää viisi päivää. Sipsi- tai karkkipusseja en osta koskaan.
Joo ei mee ihan samalla tavalla enää ku nuorempana.
Isosta sipsipussista ehkä 2/3 kerralla, kermaviilipurkin kokonen dippi kyllä kokonaan. Normi karkkipussistaki jää seuraavalle päivälle, mutta kyllä joku pienempi esim. draculapussi menee kerralla.
Suklaata tosi hillitysti nykyään, ei millään edes puolikasta fazerin levyä yheltä istumalta! Jätskiä taas helpostikin puoli pakettia.
t. normaalipainoinen
En oo kyllä koskaan syönyt kerralla karkkipussia, sipsipussia tai edes suklaalevyä.
Voisi mennäkin kerralla vaikka mikä jättisakoilla. Ostan nykyisin "vain" 150 gramman sipsipusseja, niin ei tule ylilyöntejä. Onneksi niitä taas saa kaupoista!! Karkkeja ostan vain lapsille karkkipäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Voisi mennäkin kerralla vaikka mikä jättisakoilla. Ostan nykyisin "vain" 150 gramman sipsipusseja, niin ei tule ylilyöntejä. Onneksi niitä taas saa kaupoista!! Karkkeja ostan vain lapsille karkkipäivänä.
Siis jättisäkki 😆 Sakkoja tosin sietäisikin antaa ylensyönnistä 😜
Sipsipussista menee ehkä puolet. Karkkipussin ja suklaalevyn saan kyllä kevyesti syötyä yksin. Se on sääli. En vaan osaa lopettaa kesken kun ei tule pahaa oloa tai mitään erityistä kylläisyyden tunnetta. Nyt olen herkkulakossa ja laihtunut jo 2 kiloa parissa viikossa pelkästään sillä herkkujen poisjätöllä.
T. Ylipainoinen
Sipsejä en syö koskaan. Sellainen pieni karkkipussi menee kerralla, ei ne isot jättimegamässypussit tietenkään.
Korvapuusteja voisin syödä vaikka kuinka monta, tykkään niistä tosi paljon. Ei tosin tule syötyä niitä kuin kahviloissa joten sekin jää yhteen. Mutta joskus harvoin kun olen itse tehnyt, meni melkein pellillinen.
Vierailija kirjoitti:
Eipä vissiin ala tehdä siistejä mieli kun lukee tätä..! :D
*Sipsejä... hups
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan pystynyt. Sipsejä syön max. 2 desiä kerralla, karkkeja max. 10 kpl, suklaata max. 5 palaa.
Desimittaanko laitat?
Vierailija kirjoitti:
Sipsejä en syö koskaan. Sellainen pieni karkkipussi menee kerralla, ei ne isot jättimegamässypussit tietenkään.
Korvapuusteja voisin syödä vaikka kuinka monta, tykkään niistä tosi paljon. Ei tosin tule syötyä niitä kuin kahviloissa joten sekin jää yhteen. Mutta joskus harvoin kun olen itse tehnyt, meni melkein pellillinen.
Miten niin "tietenkään"? Minä nimenomaan syös megamaxijättipussin kerralla. Olen hoikka, mutta kun mässään, niin mässään kunnolla. Herkuttelu on mielenterveyttä varten. Syön muuten fiksusti, enkä herkuttele edes viikoittain, mutta varmaan kerran pari kuukaudessa.
Jos ei jättipussillista sipsejä, niin sitten voi mennä esim. 200g paketti keksejä ja iso suklaalevy päivässä (mutta siis vain noina herkuttelupäivinä).
Sipsipussista n. 200g menee kerralla 2/3. Sen jälkeen tulee stoppi. Suklaasta kans 2/3 osaa ja huono olo tervetuloa. Saan makeasta helposti huonon olon, en tiedä miksi. Sipsejä en syö loppuun, koska maha täynnä. Suklaa jää kesken, koska etoo. Muusta karkista en niin välitä, välillä turkkareita, jotka kestää pari päivää.
En enää. Nuorempana pystyi, mutta ei enää näin keski-ikäisenä.
Esim. karkkipussi n. 200-250g menee 3-4:ssä päivässä ja 200g suklaalevy taas kestää keskimäärin 3 päivää. Sipsipussin menekki riippuu koosta ja siitä mitä on syönyt samana päivänä. Sellanen n. 200g sipsipussi kestää 2-3 päivää, pienempi saattaa mennä yhdellä rykäyksellä.