Hullu eksä pilaa mun elämän!
Jätin hänet jo yli vuosi sitten! Mies on hullu stalkkeri. Käy mun ovella, soittaa, laittaa viestiä, laittaa mun kavereille, pomolle ja vanhemmille viestejä. Jos tapailen jotain laittaa tälle viestiä. Poliisi ei ota tosissaan. Ei kuulemma ole uhkaavia & loukkaavia. Sairas paska saa Suomen lakien mukaan pilata mun elämän!! Oon itse alentunut uhkailemaan sitä moottoripyöräjengillä ja ties millä urpolla. Oon haukkunut sen pystyyn ja käskenyt jättämään mut rauhaan. Kauan tätä tarvii kestää?!
Kommentit (48)
Käyttääkö päihteitä? Ja ikä noin?
Vierailija kirjoitti:
Et katso, et puhu, et vastaa, et tekstaa. Sanot kerran, että homma on loppu ja sillä selvä. Mun eksä jaksoi sillä tavalla pari kuukautta, mutta lakkasi sitten, koska ei saanut yhtään mitään reaktioa minusta irti.
Jep! Mun exä jaksoi kahdeksan vuotta.
Mun sisko ei saa enää yhteyttä minuun. Vaihdoin liittymän prepaid-liittymään ja vaihdoin sähköpostiosoitteen ja lopetin vanhan. Vaati vähävn vaivannäköä mutta kaikki sen arvoista. Eroon kyllä pääsee jos haluaa.
Ei meitä kiinnosta millä rahoilla se sun ei elää vaan se saatko itse aikaiseksi mitään asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
No alussa oli hauskaa välillä laittaa sille viestejä veljen tai kaverin kanssa kun haukkui mua. Mietittiin takaisin jotain nasevaa siitä. Mutta en olis uskonut, että menee tähän. Enkä ikinä itse ottanut häneen ensin yhteyttä, paitsi sen ainoan kerran kun auttoi. Kiitin ja hiljenin. Tämä oli hänelle katastrofi.
No, nyt on pari x mennyt hermo niin olen vastannut. Lähinnä kysynyt mikä häntä vaivaa tai käskenyt hankkia elämän.
Asunnossa on lukot ovissa, mutta on jo 2x silti istunut mun ovella... Toisella kerralla ei sanonut mitään tuijotti vaan kun käskin lähteä ja sanoin, että soitan poliisit. Se oli karmivaa. On kai yksinäinen...
Turha pidättää enää jos paska on jo housuissa.
"alussa oli hauska vittuilla takaisin"
Minkä ikäisiä te oikein olette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et katso, et puhu, et vastaa, et tekstaa. Sanot kerran, että homma on loppu ja sillä selvä. Mun eksä jaksoi sillä tavalla pari kuukautta, mutta lakkasi sitten, koska ei saanut yhtään mitään reaktioa minusta irti.
Jep! Mun exä jaksoi kahdeksan vuotta.
Siis kyllä tuokin aina aktivoituu muutaman vuoden välein, mutta lopettaa aika nopeasti. Kyseessä on kuitenkin ihminen, joka on laiska oikeasti toteuttamaan mitään fyysistä agendaa, kyse on henkisestä ahdistelusta. Ja se tuon ap:nkin kannattaisi kokeilla, onko eksä oikeasti vaarallinen vai laantuuko ajan kanssa huomion puutteeseen. Mutta silloin ei voi kyllä vastata koskaan eikä yhtään mitään.
Ja kun jos lähettää mulle vuodatuksen miten olis mulle hyvä ja blaablaa, vastaan että hankkisi jonkun toisen jolle blaablaa niin vastaa miksi oon ilkeä, vaikka on ainoa joka välittää ja blaaaaaa ja sitten en vastaa niin tulee tuyliin viestiä "vesi vanhentaa ihoa" eli ihan vitun sairas!!!
Ap