Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullu eksä pilaa mun elämän!

Vierailija
11.04.2016 |

Jätin hänet jo yli vuosi sitten! Mies on hullu stalkkeri. Käy mun ovella, soittaa, laittaa viestiä, laittaa mun kavereille, pomolle ja vanhemmille viestejä. Jos tapailen jotain laittaa tälle viestiä. Poliisi ei ota tosissaan. Ei kuulemma ole uhkaavia & loukkaavia. Sairas paska saa Suomen lakien mukaan pilata mun elämän!! Oon itse alentunut uhkailemaan sitä moottoripyöräjengillä ja ties millä urpolla. Oon haukkunut sen pystyyn ja käskenyt jättämään mut rauhaan. Kauan tätä tarvii kestää?!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on sussa herää

Vierailija
2/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte vähän niin kuin ansaita toisenne. :-) Kyllä se sut unohtaa kun et reagoi häneen mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä reagoi mihinkään hänen yhteydenottoihinsa, älä avaa ovea, älä vastaa viesteihin tai puheluihin. Se vaan innostuu lisää kun saa kontaktin ja kuvittelee päässään että leikit hänen kanssaan jotain peliä.

Kun kohtelet kuin ilmaa niin kyllästyy. Jos siis ei ole oikeasti vaarallinen.

Vierailija
4/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et katso, et puhu, et vastaa, et tekstaa. Sanot kerran, että homma on loppu ja sillä selvä. Mun eksä jaksoi sillä tavalla pari kuukautta, mutta lakkasi sitten, koska ei saanut yhtään mitään reaktioa minusta irti. 

Vierailija
5/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
6/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mehmetti? Niille geeniperimän mukaista toimintaa.

Kyllä noita on ihan suomalaisissakin. Tällä kertaa minä kriittinen huomaan päästäväni suustani tuon klassisen lauseen =)

Vierailija
7/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mehmet. Ihan suomalainen paskapää. En voi olla vastaamatta.. Menee niin sairaaksi sen jutut. 😭

Ap

Vierailija
8/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et voi olla vastaamatta niin tuo tulee jatkumaan. Jos ihan sataprosenttisesti haluaisit eroon eksästä niin laittaisit hänen numerollensa eston ja joka kerta kun tulee ovelle niin yhteys hätäkeskukseen.

On omakohtaista kokemusta tällaisesta ja aikansa se eksä jaksaa mutta näillä keinoin siitä pääsee eroon. Mun tapauksen eksä sai myös pienen tuomion kotirauhan rikkomisesta ja siihen loppui.

Vierailija
9/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika on sussa herää

??? Not! Kai nyt saan itse päättää ketä paskiaista katselen? Luuseri joka elää mun ja yhteiskunnan rahoilla.. Ei yritystä ryhdistäytyä. Kiusaa mua työkseen.. Lähettää ahdistavia viestejä. Eilen "näytät kivalta kun kävelet töistä kotiin reippaasti. Älä jää auton alle -punaisiin kuuluu pysähtyä!" Vitun ahdistavaa. En muista työmatkaani, mutta tietty sitä miettii onko se oikeasti kyylännyt jossain puskassa. Sitten laittaa mulle "heippa-lappuja" muka naapurin nimissä! Äidille laittoi, että on huolissaan musta ja seurassa missä kuljen (en oikeasti kulje motoristien kanssa, oli vaan heitto sille).. Äiti sitten soittaa että mitä hittoa. Väitti äidille, että syön masennuslääkkeitä abortin takia. Ihan pimeä! En ole ikinä tehnyt aborttia tai syö mtn lääkkeitä!!

Ap

Vierailija
10/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 unohti sen että jos itse olet yhteydessä eksään niin eivät varmaan poliisit ota tosissaan. Lopeta vastaaminen.

Vierailija
11/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kertoa poliisille että olet myös itse syyllistynyt laittomaan uhkaukseen. Turha kitistä jos alennut itse samalle tasolle.

Vierailija
12/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita asianajajalle ja hakekaa lähestymiskielto

Vierailija
13/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin yhtä miestä niin laittoi sille viestiä "kannattaa käyttää kumia -ei pahalla" ja kyllä noi miehetkin ihmettelee millaisen luuserin kanssa oon ollut. Antaa tosi kivan kuvan kun mun lisänä saa tuollaisen riesan. Sit haukun sitä noille ja ne saa musta ihan oksettavan kuvan.. Näitä juttuja on vaikka millä mitalla. Kaikki on niiiiin pilalla. Rumakin se on! En tiedä mikä mua vaivas kun olin sen kanssa.

Ap

Vierailija
14/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero suoraan estolle.

Vierailija
15/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vastaat sille ja miksi? Jatkaa tasan niin kauan kuin vastaat. Kerrot vaan kaikille muille, että se on hullu stalkkeri niin äitisikin tietää, ettei sen jutut pidä paikkaansa eikä hänkään vastaa sille. 

Vierailija
16/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se oli veljen neuvo! Laittaa, että yks motarijengi tietää missä se paska asuu 😂 Isän mielestä hän on vaan lapsellinen suunsoittaja! Oon kyllä uhkaillut sitä ja sanoin niistä poliiseille.. Tai tosta motoristi-jutusta 😩

Aina kun yritän olla vastaamatta vaikka kuukauden, keksii jotain jäätävää!

Vierailija
17/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on esto sen numerolle, nyt laittaa prepaidista. Vaihdoin numeroa, mutta sai sen pomolta kun esitti asiakasta!! En nyt voi jatkuvasti vaihtaa numeroa. Face on salainen tai ettei voi laittaa yv. Laittoi sielläkin lumeprofiililla. En voi olla snäpissä tai instassa julkisesti... Sillä kaikkialla ihme nikkejä.

Laittoi mulle joskus et "ilman hiuksia sulla ei olis mitään" ja saksien kuvan! Poliisin mielestä ei ole uhkaus. Sitten jotain "vaatetta päälle!"-viestejä, et muka tarkkailis mua. Verhot on todellakin aina kiinni...

Vierailija
18/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole nössö.

Nyt ei minkäänlaista viestintää enää. Säästät kaikki hänen viestinsä ja pyydät muita säästämään.

Saat väliaikaisen lähestymiskiellon jo ihan noilla mainitsemillasi asioilla jos näytät ne poliisille, mutta jos itse viestittelet, olet heikoilla.

Haluatko, että tuo loppuu? Toimi sitten oikein tai jatka suhdetta.

Vierailija
19/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki salainen numero ja kerro kavereille ja suvulle ettei sitä saa jakaa ja kerro tilanteesi perheellesi ja kavereillesi. Jos joku jakaa, numero ja kaveri heti vaihtoon. Muuta, vaihda työpaikka tai työpistettä, ja mieluusti myös paikkakuntaa. Poista netistä kaikki tietosi. Ns. Katoa kartalta. Lähestymiskieltoa voit kokeilla, mutta hulluihin se ei auta, vaan pahentaa.

Vaikeaa se on muttei mahdotonta. Nimimerkki. Henki meinasi mennä.

Vierailija
20/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajua nyt viimein, että ei mitään uhkailuja, ei mitään. Et sano etkä kirjoita mitään. Vain yhden kerran ilmoitat, ettet aio enää koskaan vastata hänelle mitään, jatkatte nyt molemmat omaa elämäänne. Jos huomaat tulleesi huijatuksi ja vastanneesi vahingossa, et kommentoi hänelle asiaa mitenkään vaan feidaat itsesi tilanteesta. Ja sitten suoraan poliisin juttusille tarpeen mukaan, jos tilanne menee ihan hulluksi. 

Hänhän saa tuosta tyydytystä niin kauan kun hän saa vastakaikua. Kun hän ei saa mitään reaktioa, ei olekaan enää niin kivaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi