Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suutuinko miehelle turhasta?

Vierailija
11.04.2016 |

Ostimme uuden ruokapöydän ja innoissani tulin tänään töistä kotiin, kun tiesin että uusi pöytä odottaisi kasattuna keittiössä. Yllätys oli kuitenkin vastassa, sillä pöydän pinta oli aivan naarmuinen. Naarmut olivat tulleet pöytää kasatessa, sillä vielä eilen pöytälevyssä ei ollut naarmun naarmua. Petyin niin pahasti ja minulla vain kilahti, enkä osannut hillitä itseäni huutamiselta... Palauttaa pöytää enää voi, mies ehdotti dc fix- muovilla päällystämistä ja väitti, että kiinnitän liian pieniin asioihin huomiota. Naarmut eivät muka edes haittaa.. Mutta kyllä ne haittaa! Ne ovat isoja ja valitettavasti en ala päällystämään uutta kallista pöytää millään muovilla, kun pidin pöydän pinnasta, minkä vuoksi sen halusinkin ja säästin rahaa ;(

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä isi osaa! Akat turvat tukkoon ja kerniliinan ostoon.

Vierailija
22/34 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se pöytä kumipuuta? Sen päällä ei kannatta piirellä mitään. Meidän pöydässä on helkutin ruman sammakon kuva:)

Hah, meillä on kumipuinen pöytä ja oon alusta asti kiekunut, että pöydän päällä ei kirjoitella tai piirellä mitään ilman alustaa ja äijä väittää, ettei siihen mitään jälkiä jää, ku ei siihen edellisenkään (mdf-levyiseen) pöytään jäänyt!!

Joka kerta kun olen ahkerasti jaksanut muistuttaa alustan käytöstä, niin pöytä on säilynyt naarmuttomana. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et koonnut itse pöytää?

En muuten usko koko aloitusta, miesvihaprovo mikä miesvihaprovo.

Yksikään ruokapöytä ei ole niin paskaa materiaalia, että se kootessa naarmuuntuisi.

Tai jos naarmuuntuu , ei se kestä sitten astioidenkaan laittamista pöydälle.

Vai onko teillä asunnossanne sepelilattia?

Olisikin provo, niin mulla ei olis päänsärkyä. Ap

Jos pöytä oli sinulle niin tärkeä, niin miksi et koonnut sitä itse? Ostitte sen jo aikaisemmin, mutta jätit kasaamisen yksin miehen harteille?

Onko asunnossanne siis sepelilattia?

Vierailija
24/34 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kasaa itse niin ei pety.

25/34 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään ruokapöytä ei ole niin paskaa materiaalia, että se kootessa naarmuuntuisi.

Jos pöytä oli sinulle niin tärkeä, niin miksi et koonnut sitä itse? Ostitte sen jo aikaisemmin, mutta jätit kasaamisen yksin miehen harteille?

Eikö oletus mielestäsi ole, että aikuinen ihminen osaa koota pöydän naarmuttamatta? Jos työnjako oli sovittu sillä lailla? Eikä tarvitse olla sepeliä, riittää että pöytälevyä esim raahaa lattialla niiden ruuvien päällä, olen ihan itse vastaavaa todistanut.

Vierailija
26/34 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan oli selvä ansa kun itsekkin sanoit, että mies on tumpelo.

Jos itse virittää ansan ei voi syyttää ansaan pudonnutta

Vierailija
27/34 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö oletus mielestäsi ole, että aikuinen ihminen osaa koota pöydän naarmuttamatta? Jos työnjako oli sovittu sillä lailla? Eikä tarvitse olla sepeliä, riittää että pöytälevyä esim raahaa lattialla niiden ruuvien päällä, olen ihan itse vastaavaa todistanut.

En tietääkseni osoittanut sanojani sinulle, trolliina, vaan aloittajalle.

Jättäisitkö itse pöydän, oletettavasti siis ison huonekalun, kokoamisen yhden ihmisen vastuulle?

Mitäs sille isomunalle kuuluu? Onko ykkösluokassa avaruuslennolla assaria nussimassa?

Vierailija
28/34 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on taas kerran syypää, kun mies mokaa. Ylläri. Miehelle ei voi antaa mitään vastuuta tai tehtäviä, koska mieheltä ilmeisesti puuttuu kyky toimia loogisesti ja mitään vahingoittamatta. Kuinka monelle olisi ok, että nainen naarmuttaa miehen uuden auton pestessään sitä?

29/34 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietääkseni osoittanut sanojani sinulle, trolliina, vaan aloittajalle.

Jättäisitkö itse pöydän, oletettavasti siis ison huonekalun, kokoamisen yhden ihmisen vastuulle?

Mitäs sille isomunalle kuuluu? Onko ykkösluokassa avaruuslennolla assaria nussimassa?

Ei sinun tarvinnut osoittaa sanojasi minulle, tämä on vapaa keskustelupalsta. Jättäisin isonkin pöydän kokoamisen yhden henkilön vastuulle, esim. mieheni vastuulle tai itseni vastuulle. Olen koonnut isompiakin huonekaluja ihan yksin ja ihan naarmuttamatta niitä. Ei vaadi paljoakaan osaamista tai älyä. En voi käsittää kenestä se vaatii.

Mieheni voi oikein hyvin, kiitos kysymästä. Ei ole avaruuslennolla, eikä vieläkään ole pannut assariaan. 

Vierailija
30/34 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies on vitun apina.

Vierailija
31/34 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa olla aika tyhmä, toistaitoinen ja varomaton, jos onnistuu pilamaan tavaraa tuolla tavalla. Tai sitten pitäisi tajuta oma kyvyttömyytensä ja sanoa, että on parasta, että joku muu hoitaa kokoamisen.

Mutta tällä palstallahan aina sanotaan, että miesten pitää saada tehdä asioita omalla tyylillä ja nainen ei saa valittaa, vaikka mies aiheuttaisi ihan materiaalistakin tuhoa sillä omalla järjettömyydellään. Eikä yhtään yllättänyt, että tässäkin ketjussa moni  jo tokaisi, että "olisit tehnyt itse, olisit iloinen, että sun mies sentään osallistuu!!!".

Just näin. Mitähän muuten miehet sanois jos vaimo vaikkapa auton kesärenkaita vaihtaessaan naarmuttais perheen auton naarmuille tms. Sanoisko muut miehet tälle raivoavalle (sillä väitän että suurin osa mieheistä todellakin raivostuis) miehelle, että "olisit vaihtanut itse, olisit iloinen, että sun vaimo sentää osallistuu".

Vierailija
32/34 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on taas kerran syypää, kun mies mokaa. Ylläri. Miehelle ei voi antaa mitään vastuuta tai tehtäviä, koska mieheltä ilmeisesti puuttuu kyky toimia loogisesti ja mitään vahingoittamatta. Kuinka monelle olisi ok, että nainen naarmuttaa miehen uuden auton pestessään sitä?

-pöytä on ostettu jo aikaisemmin, mutta viikonloppuna sitä ei ollut aikaa koota?

-yleensä , jos joku huonekalu on jollekin noin tärkeä, hän haluaa kasata sen heti

-pöydät kasataan miltei aina pöytälevy lattialla, ja siihen kiinnitetään jalat alapuolelta.

sinä av-mammana toki käännät isonkin ruokapöydän yksin ympäri kasaamisen jälkeen?

-puhut logiikasta, joten katso edellinen kohta uudestaan.

-ei ole pöytä kovinkaan pitkäikäinen , jos se jo kasatessa naarmuuntuu

-miesvihaprovo mikä miesvihaprovo

Vierailija
33/34 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kuule ihan miehestä. Ap itse myönsi, että mies on kömpelö, eli tiesi tuosta ominaisuudesta etukäteen. Minäkin tiedostan, ettei mieheni välttämättä pärjäisi hommasta yksin, joten en silloin antaisi tuollaista vastuuta. Very simple.

Vierailija
34/34 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mies ei olisi kömpelö ja tumpelo, eikö se nyt vaan ole fiksumpaa koota ne huonekalut yhdessä? Siinä voi tulla eteen monta sellaista vaihetta, missä apukäsiä tarvitaan. Tai yhdessä katsotaan ohjeita, jos on jotain epäselvyyttä. 

Pöydässähän ei tarvitse tosiaan muuta kuin kiinnittää jalat, mutta kyllä se pöydän kääntäminen yksin on aikamoista urheilua. Kahdelta se sujuu jo helpommin eikä ole niin pelkoa, että jotain rysähtää tai naarmuuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän