Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies poisti Facebookista, mutta viestittelee minulle kuitenkin muualla. Mitä ihmettä?

Vierailija
11.04.2016 |

Ihmettelen kovasti muutama viikko sitten tavatun miehen käytöstä. Tutustuttiin ja vaihdettiin puhelinnumerot, ja ollaan sen jälkeen tekstailtu lähes joka päivä. Laitoin hänelle myös fb-pyynnön, jonka hän hyväksyi eilen pyynnön roikuttua muutaman päivän. Illalla kun yritin mennä katsomaan hänen fb-sivuaan, huomasin hänen poistaneen minut saman tien. Tiedän hänen hyväksyneen minut ensin, koska sain siitä ilmoituksen puhelimeeni.

Mitä ihmettä tämä tarkoittaa? Samalla hän on kuitenkin laittanut tekstiviestejä sekä eilen että tänään, eli ilmeisesti kuitenkin haluaa olla tekemisissä. Viesteissä hän ei ole viitannyt fb-pyyntööni mitenkään vaan ollut aivan samanlainen kuin ennenkin. En oikein edes osaa kysyä häneltä tuosta poistamisesta koska olen niin hämmentynyt.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen vaimollaan on pääsy facebookkiin, mutta ei muualle?

Vierailija
2/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta viritelmää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistanut vahingossa?

Vierailija
4/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu.

Vierailija
5/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattu

Vierailija
6/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet miehelle se kakkosvaihtoehto. Todennäköisesti hänellä on toinen nainen, jonka ei haluavan näkevän että olet miehen fb-kavereissa. Sinuna dumppaisin miehen alta aikayksikön.

Vierailija
7/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on ihan selvä tapaus, eli joko on varattu tai useempi mimmi kierroksessa. Ihan vahingossa ei ketään fb-kavereista poisteta, joten tarkoituksella poistanut. Ei halua, että näät sen fb:n tai sitten ei halua, että joku näkee teidän kaveruuden. Simple as that

Vierailija
8/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten edes hyväksyi ensin hetkeksi? Meillä on myös yhteisiä ystäviä fb:ssä, eli jos siellä olisi jotain arkaluontoista tietoa niin kaipa hän olettaisi että saisin ne tietää muutenkin halutessani.

Vierailija
9/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten edes hyväksyi ensin hetkeksi? Meillä on myös yhteisiä ystäviä fb:ssä, eli jos siellä olisi jotain arkaluontoista tietoa niin kaipa hän olettaisi että saisin ne tietää muutenkin halutessani.

Hyväksymällä hetkeksi pääsi plärää sun faces läpi.

Vierailija
10/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi sieltä paljastuisi joko vaimon tai tyttöystävän olemassaolo, unohda tuollaiset miehet, parempiakin löytyy. 

Vierailija
11/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no vahinkoon en kyllä usko itsekään, hän käyttää Facebookkia puhelimella ja ainakin omalla puhelimellani poistamiseen tarvitaan aika monta klikkausta. 

En nyt sitten osaa oikein päättää, pitäisikö noihin tekstiviesteihin vaan yksinkertaisesti lopettaa vastaamasta vai ottaa asia esiin.

Vierailija
12/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän on ihan selvä tapaus, eli joko on varattu tai useempi mimmi kierroksessa. Ihan vahingossa ei ketään fb-kavereista poisteta, joten tarkoituksella poistanut. Ei halua, että näät sen fb:n tai sitten ei halua, että joku näkee teidän kaveruuden. Simple as that

Minun mieheni ainakin tekee tätä. Ei ilkeä olla hyväksymättä, mutta poistaa sitten "vahingossa". Etten minä epäilisi mitään. Ei muista minulla olevan pääsy myös muihin viestimiin.. Ei vaan osaa elää ilman tuota naisrinkiään, itse en asiasta mainitse. Huvittaa lähinnä kun on olevinaan niin ovela sekä minua, että näitä muita naisia kohtaan :D

Vierailija
13/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee sinänsä selvä tapaus, ettei halua minun näkevän jotain Facebookissaan. Silti en vaan lakkaa ällistymästä tästä "miehen logiikasta", eli olettaako hän etten käy katsomassa hänen profiiliaan ja luulen hänen olevan kavereissani tai vaihtoehtoisesti huomaan poistamisen mutta en piittaa siitä eikä se herätä minussa mitään kysymyksiä.

Lisäksi myös tuo, että tavattiin tapahtumassa, jossa olin ystäväni kanssa. Ystäväni oli laittanut hänelle myös kaveripyynnön, jonka hän on hyväksynyt eikä ole häntä poistanut. Ihan kuin ystäväni ei sitten kertoisi minulle jos sieltä jotain salaista profiilista löytyisi. Myös puolituttuja yhteisiä fb-kavereita löytyy.

Nytkin tuli joku ikävöintiviesti. Pitää todellakin oikein miettiä, mitä tuohon sitten vastaisi vai vastaako mitään.

Vierailija
14/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tiedät miehestä, onko mahdollista että olisi varattu? Oletteko tavanneet julkisilla paikoilla tai oletko käynyt hänen luonaan, oletko tavannut hänen kavereitaan? Kaikenlainen salamyhkäisyys kielisi kyllä siitä, että mies on varattu tai sillä on muuta sutinaa meneillään.

Vierailija
15/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoihan hän myös hyväksyä kaveripyynnön vahingossa ja poisti sitten,kun tajusi mokansa. Itse en ainakaan tahdo uusia deittituttavuuksia fb-kavereiksi. Ihan sen vuoksi että jos jutusta ei tulekaan parin viikon tai kuukauden jälkeen mitään, niin on ärsyttävää jos tyyppi roikkuu fb-kaverina.

Katso rauhassa miltä juttu vaikuttaa, mutta pidä tutka päällä outouksien varalta.

Vierailija
16/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ei toi nyt ainakaan yhtään mitään hyvää voi tarkoittaa!

Kysy siltä suoraan?

Eihän tossa nyt silleen mitään hävittävääkään oo, äijä on itse ollut nolo kun on mennyt ensin hyväksymään ja sit poistamaan, ja jos sillä joku tyttöystävä on (tai on muuten epärehellinen tyyppi), niin tuskin haluat tuota juttua enää jatkaakaan..? 

Vierailija
17/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta myös, mitä vikaa siinä on jos on jotain muutakin sutinaa ollut päällä? Jos kyse on tuoreesta sinkkututtavuudesta, häneltä varmasti löytyy kaikenlaisia virityksiä joista luovutaan sitten kunhan juttu menee tarpeeksi vakavaksi. Siinäkin tapauksessa on hyvä pitää tuoreet tuttavuudet fb:n ulkopuolella, ettei kaverilista ole täynnä parin viikon säätötyyppejä.

Vierailija
18/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse asiassa tiedä miehestä kovinkaan paljoa, eli hyvinkin voisi olla varattu. Hänen kavereitaan olen tavannut, mutta eihän se mitään todista. 

En itsekään halua mitään deittituttuja fb-kavereiksi, ja ensin en hänelle pyyntöä laittanutkaan. vaikka tapaamisessamme ei edes ollut deiteistä kyse. Sitten alkoi tuntua oudolta, että ystäväni on hänen kaverinsa fb:ssä mutta minä en, vaikka meillä nimenomaan synkkasi kun kolmestaan hengailtiin. Myös ystäväni oli täysin ihmeissään tästä poistamishommasta.

Aika outoa logiikkaa olisi mielestäni tuokin, että pitää poistaa jos vahingossa lisää, ettei tarvitse poistaa sitten jos asiat eivät sujukaan. Ymmärrettävämpää se sitten siinä vaiheessa olisi.

Vierailija
19/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lienee sinänsä selvä tapaus, ettei halua minun näkevän jotain Facebookissaan. Silti en vaan lakkaa ällistymästä tästä "miehen logiikasta", eli olettaako hän etten käy katsomassa hänen profiiliaan ja luulen hänen olevan kavereissani tai vaihtoehtoisesti huomaan poistamisen mutta en piittaa siitä eikä se herätä minussa mitään kysymyksiä.

Lisäksi myös tuo, että tavattiin tapahtumassa, jossa olin ystäväni kanssa. Ystäväni oli laittanut hänelle myös kaveripyynnön, jonka hän on hyväksynyt eikä ole häntä poistanut. Ihan kuin ystäväni ei sitten kertoisi minulle jos sieltä jotain salaista profiilista löytyisi. Myös puolituttuja yhteisiä fb-kavereita löytyy.

Nytkin tuli joku ikävöintiviesti. Pitää todellakin oikein miettiä, mitä tuohon sitten vastaisi vai vastaako mitään.

Tapasitte muutama viikko sitten ja siitä asti olette vain tekstailleet? Ja tulee ikävöintiviestejä?

Ettet nyt vain rakentele mielikuvituksessasi suhdetta, jota ei oikeasti ole edes olemassakaan!

Vierailija
20/49 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo ystäväsi sitten huomannut miehen profiilissa mitään erikoista (tietoa puolisosta tms.), jos hän kuitenkin on miehen fb-kaveri?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi