netAnttilasta tilatusta tuotteesta ei ole kuulunut vieläkään laskua!!
Tilasin netAnttilasta lähes kuukausi sitten tuotteen lasku ja osamaksu -maksutavalla, ja tuotteen mukana tulleissa lippulapuissa luki laskun tulevan erikseen, mutta eipä ole vieläkään näkynyt. Olen siis odottanut ko. laskua jo kolmisen viikkoa (kun sen laskunhan pitäisi tulla n. viikossa tilauksen lähettämisestä tms.). Pistin niin Anttilan laskutukseen kun asiakaspalveluun viestiä viime viikon puolessa välissä, mutta kummastakaan ei ole kuulunut mitään vastausta, mitä minä nyt teen? Pitääkö minun käydä ihan siellä Anttilan kaupan asiakaspalvelupisteessä kysymässä asiasta vai miten?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko muuten että se osamaksukin on jotenkin muuttunut, ennen oli selkeät summat per kuukausi. Nyt maksut jaetaan pitkälle aikavälille ja sitten on aina miettimässä että paljonko sitä velkaa nyt olikaan jäljellä. Ja sitten netanttila voi olla heidän kirjanpitonsa kanssa erimieltä summasta, tietenkin. Ihankuin nämä puljut itse edesauttaisi perintätoimistojen suurta suosiota. Ja kuten myös sillä, että laskut ei juuri näy omilla sivuilla.
Reklamoitua laskua ei voi periä. Eli on tärkeää tehdä kirjallinen reklamaatio ja toimittaa se myös perintäyhtiölle.
No nythän sä vitsin murjasit.
Vierailija kirjoitti:
KESKO EI OMISTA ENÄÄ ANTTILAA! Eli älkää nyt ainakaan Keskolle soitelko.
Hyiiii, en tilaa enää anttilasta.
Maaliskuun puolen välin jälkeen laskutus siirtynyt jollekkin A alkavalle firmalle. Tilasin sieltä ja nyt en tiedä saanko laskua ollenkaan.
Ennen sujui kyllä kaikki hyvin.
En saanut laskulle vaikka olen ollut 25 vuotta Net -Anttilan hyvä asiakas.
Sängyn ostin maaliskuussa ja siitä tuli vielä lasku. Viimeisestä ostoksesta ei ole tullut vielä laskua. Siellä on tuotteita mitä haluan ostaa niin saa nähdä miten käy.
Surkeeta "asiakaspalvelua" kesken laskutuksen lyödä luukut kiinni, eli laskujen maksaminen ei onnidtu omien sivujen kautta. Ja sitä paperilask6a ei ole alunperin tullutkaan.
Löysin anttilan sivuilta, siis netanttilan, että: Lasku lähetetään kirjepostina aina kuukauden 7. päivänä ja eräpäivä on kuukauden 28. päivä. Että sitä odotellessa..
Vierailija kirjoitti:
Löysin anttilan sivuilta, siis netanttilan, että: Lasku lähetetään kirjepostina aina kuukauden 7. päivänä ja eräpäivä on kuukauden 28. päivä. Että sitä odotellessa..
No nyt se selvisi. Tänään tuli Anttilan asiakaspalvelusta s-postia, missä luki lasku ja osamaksu -maksutavan uusiutuneen ja että lasku lähetetään aina kuukauden 7. päivänä ja eräpäivä 28. päivä. Ja siinä sitten luki, että uusiutuneen laskun myötä saan 55 päivää maksuaikaa, eli ilmeisesti minulle tulee lasku vasta ensi kuussa.
Reklamoitua laskua ei voi periä. Eli on tärkeää tehdä kirjallinen reklamaatio ja toimittaa se myös perintäyhtiölle.