Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuvaring vs. Meliane

Vierailija
11.04.2016 |

Olen käyttänyt nyt vuoden ajan Nuvaringia. Mielialanvaihteluita on jonkin verran ja iho on ajoittain huonossa kunnossa. Aikaisemmin käytin usean vuoden ajan Melianea, enkä ainakaan muista, että mielialanvaihtelut olisivat olleet pahoja. Lisäksi iho oli aina kunnossa. Välissä käytin Trikvilar-pillereitä, jotka tekivät minusta sekopään.

Onko kellään kokemuksia, että Nuvaring olisi vaikuttanut ihon kuntoon negatiivisesti? Onko Nuvaringin sivuvaikutukset todella Melianea ja muita pillereitä vähäisempiä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt Nuvaringia nyt 3kk ja tykkään tosi paljon. On niin helppokäyttöinen ja sivuoireita en ole huomannut. Mitään välivuotojakaan ei ole. Muilla valmisteilla mulla oli järkkyjä päänsärkyjä, vuotohäiriöitä ja raivopuuskia..

Vierailija
2/5 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käyttänyt Nuvaringia nyt 3kk ja tykkään tosi paljon. On niin helppokäyttöinen ja sivuoireita en ole huomannut. Mitään välivuotojakaan ei ole. Muilla valmisteilla mulla oli järkkyjä päänsärkyjä, vuotohäiriöitä ja raivopuuskia..

Tosin on mulle tullut kasvoihin jonkin verran sellaisia ikäänkuin valkoisia mustapäitä. Eli kovia ja tosi vaikeita saada puristettua pois. En kyllä tiedä liittyykä nuvaringiin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni Nuvaring toimi parhaiten. Ennen sitä käytin mm. Melianea ja Mercilonia, jotka saivat aikaan mielialanvaihteluita, haluttomuutta jne. Kaikki noista pitivät itselläni aknen poissa. Kaikki me kuitenkin olemme yksilöitä, joten eri valmisteet vaikuttavat eri tavalla. Nykyään olen mieluiten ilman hormonaalista ehkäisyä, sillä ei se Nuvaringkaan unelma ollut, vaikka sen parhaaksi hormonaaliseksi vaihtoehdoksi koinkin.

Vierailija
4/5 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin Nuvaringiä noin vuoden, eikä koko ajalta ole mitään negatiivistä sanottavaa. Mulla on sukurasitteena tosi rasvoittuva ja akneen taipuva iho, jota Nuvaring kyllä paransi hiukan. Laimensi myös menkkakipuja. Tuosta toisesta valmisteesta en osaa sanoa, mutta pillereihin verrattuna renkaissa on aina pienemmät sivuvaikutukset ja se teho kohdentuu paremmin ehkäisyyn, kun mömmöt imeytyy suoraan limakalvon läpi eikä kierrä koko elimistöä kuten pilleri.

Vierailija
5/5 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin nuvaringia kahdeksan vuotta. Tykkäsin kovasti. Kun en paremmasta tiennyt. Nyt neljä vuotta ollut ilman mitään hormonaalista ja olen kuin eri ihminen! En ole sittenkään hullu skitso, joka saa nollasta sataan- raivareita ja paiskoo tavaroita pitkin seiniä. Halujakin on vaikka muille jakaa. Iho on aina ollut mitä on,muttei ainakaan huonompi nyt kun hormonit ovat normaalit. (Sairastin pahan aknen silloin kun lopetin käytön.)

Never again.