Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana olevat/olleet hoi! Olisi hiukan kummallinen kysymys :D

Vierailija
11.04.2016 |

Siis mulla on alapää ollut nyt jonkun aikaa tosi hellänä. Jos tiedätte sen tunteen, kun on harrastanut seksiä useasti päivässä ja paikat vähän aristaa esim pissatessa. Mulla on siis sellainen tunne ja tuntuu tosiaan vessassa käydessä ikävältä! Onko muita :D?
Ja jos tämä on joku normaali oire, niin mistä johtuu?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ihan perinteinen pissatulehdus? :)

Vierailija
2/17 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkällä olet? Jos olet yli puolenvälin niin vauva voi jo painaa jonnekin niin, että alapää ikäänkuin turtuu.

Koita makoilla sellaisessa asennossa että vauvasi vaihtaisi asentoa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissatulehdukselta kuulostaa.

Vierailija
4/17 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia. Häpyluun liitoskipuja

Vierailija
5/17 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tota aina, jos joka pv harrastaa seksiä. Paikat kipeytyy, eikä ole pissatulehduksesta minulla ainakaan kyse.

Vierailija
6/17 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko ihan perinteinen pissatulehdus? :)

Ei oo pissatulehdus! Tietäisin oireet, näin ei ole ainakaan ennen mulla koskaan oireillut. Eikä satu itse pissaaminen, vaan enemmänkin koko alapää on kosketusherkkä

Ap

Vierailija
7/17 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausaikana voi pissatulehdus oireilla vähän epätyypillisesti, kannattaa mainita asiasta neuvolassa ja kattoa plv.

t.klö

Vierailija
8/17 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veri pakkautuu. Paa välillä tyyny pepun alle ja nosta jalat seinälle.

Vierailija
9/17 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mulla on alapää ollut nyt jonkun aikaa tosi hellänä. Jos tiedätte sen tunteen, kun on harrastanut seksiä useasti päivässä ja paikat vähän aristaa esim pissatessa. Mulla on siis sellainen tunne ja tuntuu tosiaan vessassa käydessä ikävältä! Onko muita :D?

Ensinnäkään mulla ei ole mitään hajua siitä tunteesta, kun on harrastanut seksiä useasti päivässä.. 

Enkä ymmärrä, miten tämä liittyy raskauteen. Kirveleekö jostain? Sattuuko? Onko paineentunnetta? Millä viikolla olet?

Vierailija
10/17 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lepoa. Mulla oli varsinkin loppuvaiheessa koko toosa tunnoton, tietty ku vauva paino

Vierailija
11/17 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä limakalvojen kunto? Raskauden aikana saattavat olla herkillä...

Vierailija
12/17 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään mulla ei ole mitään hajua siitä tunteesta, kun on harrastanut seksiä useasti päivässä.. 

Enkä ymmärrä, miten tämä liittyy raskauteen. Kirveleekö jostain? Sattuuko? Onko paineentunnetta? Millä viikolla olet?

Noniin sieltä se sana tulikin!:) eli paineen tunnetta! Jos vaikka käyn kakalla ja ponnistan, niin pimppi jotenkin aristaa, mutta ei satu eikä kirvele

Viikkoja on 19

Ap

Vierailija
13/17 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia tuo on.Oo pitkällään että vauva lakkais painamasta.Siellä on verisuonet ahtaalla alaosastossa niin siks tuo tunne.Vaaratonta mutta ikävää

T. Kolmatta oottava

Vierailija
14/17 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin sieltä se sana tulikin!:) eli paineen tunnetta! Jos vaikka käyn kakalla ja ponnistan, niin pimppi jotenkin aristaa, mutta ei satu eikä kirvele

Viikkoja on 19

Ap

Joo, kuulostaa siltä, että vauva painaa joitakin hermoja alapäässäsi. Kuulostaa myös todella tutulta ja normaalilta raskaudenaikaiselta tunteelta. Mutta kannattaa vielä varmuuden vuoksi tsekata se tulehduksen mahdollisuus (tulehdus voi olla vaarallinen vauvalle).

Vierailija
15/17 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei sulla olis siellä suonikohjua?

Vierailija
16/17 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuntuu pitkään seistessä painemaista kipua alapäässä. Nyt menossa rv 27, neljäs raskaus ja kaikissa ollut sama.

Vierailija
17/17 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuntui. Sen pystyi kuvittelemaan, kuinka paikat natisee liitoksissaan, paineen tunne ja ihan kuin olisi lihakset hellänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan