Tietaako joku, onko paakaupunkiseudun liikkeisiin tullut Ticketin valikausivaatteita? Minua kiinnostaisi etenkin, ketka kaikki myyvat heidan valikausihaalariaan.
Bam-Bamin haalareiden värit tiedänkin ja Aapiskukossa on kai punaista ja sinistä. Onko jossain muita värivaihtoehtoja ja mitähän ne ovat? Miten Pikkuväessä?
Entäpä Ticketin poikien välikausitakit? Onko kukaan onnistunut bongaamaan esim. Uwe-takkia muun värisenä kuin oranssina?
Kommentit (19)
Timberin takkeja meillä on ollut vuosien varrella sen verran monta, että ne taidan passata.
Ei se lehtihässäkkä varmaan ihan kamala olisi, jotenkin en vain mieltänyt sitä poikien kuosiksi. Meidän kuopus on kyllä niin macho, että ego kestäisi vaikka koko pinkin kostyymin;)
Tyttären kukkatakkikin näyttää jo ihan kivalta kun olen sitä käynyt kaapissa kurkkimassa, ihan varovasti vain oven raosta. Siedätyshoidoksi kutsuttaneen...
Täytyy vielä odotella Lennen mallisto ja Bam-Bamin Ticket tarjonta.
Lottis
toistaiseksi erittäin vähän, ainakin kaipaamiani kokoja. Äkkiäpä tilanteet tosin muuttuvat.
taisi olla sellainen army-vihreä/ruskehtava, mutten ole ihan varma. Nämä siis olivat Ison Omenan Pikku Kipparissa. Haalareita en katsonut, kun ei ollut tarvetta ostaa. Limen väriset super-ihanat Ticketin Uwet lähti mukaan meidän pojille.
Kävin viime viikolla Pikkuväessä, sinne oli tullut Ticketiä. Uwea en bongannut kuin oranssina. Paksumpaa rainwearia oli ainakin vaaleanpunaisena ja -sinisenä, ohuempaa oli useampaa väriä, turkoosi (tai mikälie petrooli) jäi mieleen.
Haalareita ei ollut yksivärisenä, tytöille on valkoisella pohjalla punaista kukkahässäkkää ja pojille (?) maitokahvin värisellä pohjalla ruskeahkoja lehtiä, tai jotain...
Reimat tulivat juuri sisään, en viitsinyt jäädä siihen kummemmin jalkoihin pyörimään, täytyy mennä joku toinen päivä kunhan kotiudun.
Pojille en ostanut mitään, ajattelin katsoa vielä mitä tarjontaa löytyy. Tytär halusi sen valkopohjaisen kukkasysteemin, takkina siis, ja äitihän osti, silmiään pyöritellen...
Pikkuväki saattaisi olla potentiaalinen paikka löytää niitä kaipaamiasi Reiman malleja.
Jos käyt siellä niin viitsitkö informoida tarjonnan tännekin, mun bisnekset häiritsee kovasti tätä kevätvarustelua;)
Lottis
muistaakseni ainakin vaaleansininen,vaaleanpunanen,koboltin sininen saattoi olla muitakin mutta ainakin nämä jäivät mieleeni.Onko kukaan nähnyt kaupoissa yksiväristä Ticketin kevät haalaria? Bam Bamissa t6aisi vain olla perinteiset roosa ja beessi mutta kaikkialla muualla olen törmännyt vain " lehdellisiin/kukallisiin eikä ne oikein nappaa.Täytyy varmasti hankkia sitten tecin baby sin/savi se oli todella herkku kun näin sen kaupassa : )
mitä tuollainen ohut sadeasu maksoi? Mietin vaan sen takia, kun meillä on ylimääräsenä yksi käyttämätön sadeasu (laput kiinni), et mitä siitä uskaltaisi pyytää kun ajattelin sen myydä...
oli paljon Ticketin välikausitakkeja
Muistaakseni se maksoi 46e alle 50e oli joka tapauksessa.Mikä koko ja väri sulla olisi tarjolla?
Mulla on koko 92cm, viime kevään (?) väri pinkki, en oo tän kevään värejä nähnytkään. Aika kirkas väriltään, mun mielestä nätti.
Osaako joku kertoa, onko ko. takissa sellainen liukas ohut vuori vai jonkinlainen lämpimämpi vuorimateriaali (ohut fleese tms)?
ok ehkä jätetään sitten väliin.Koko olisi ollut hyvä mutta tulisi pojalle joten pinkki ei ehkä niin kiva : ) Mutta tytölle varmasti ihana = )
Ostinkin pojalle jo tuon limen värisen ja nyt etsin tytölleni mieluiten vaaleanpunaista...
lime tai vaaleansinisenä kokoa 92 tai 98cm ? Entäpä memo takkia? Harmi kun jesper juniorit ovat näköjään ottaneet myyntiin vain " isoja" yli 104cm Tickettejä myyntiin : ( Tietääkö kukaan mitä on tulossa esim.Bam bamiin ticketiltä kevääksi ?
Pikku Kipparissa Ompussa. Näitä kokoja tuli juuri katsottua, kun itsekin ostin 98 takin. Kannattaa siis soittaa, silloin oli ainakin kokoja vielä ihan hyvin jäljellä, kun takit ym. välikausikamppeet olivat juuri tulleet.
Tilasin pikkukipparista vaaleansinisen takin 98cm.Meiltä tulee sanverran matkaa " omppuun" etten viitsi yhden takin takia ajella.Minkä kokoinen teidän takin käyttäjä on? Mietin vain että ovatko nämä kovin reilun mallisia? meijän pikkumies on nyt n.94cm pitkä ja tilasin siis 98cm takin.Meillä on talven ollu käytössä ticketin haalari ja talvitakki+housut ja ne ovat 92cm ja takki on just sopiva ja haalari hiukan reilu. : )
Kiva, että teillekin löytyi mieleinen takki...tuo vaaleansininen oli minullakin toisena vaihtoehtona, tosi kaunis väri. Meillä 98 takki tuli pikkumiehelle, joka on jotakuinkin 90 cm pitkä (ensi viikolla 1,5v neuvola, missä saa vasta tarkan pituuden). Takki oli vielä hieman iso, mutta poika on kasvanut niin hurjaa vauhtia koko ikänsä, että päädyin 98:iin 92:n sijasta, että mahtuisi vielä syksylläkin. Kun ei tuo 98:kaan mikään häiritsevän iso ollut...:)
lehtihässäkkä meidän tuleva haalari? Yksivärisiäkään ei taida olla tarjolla kuin ne vanhat tutut beige, puuteripinkki, sininen ja punainen. Reimatecitkin ovat aika järkyn värisiä, muista puhumattakaan.
Ei kellään olisi tietoa, josko joku muu valmistaja kuitenkin tekisi yksivärisiäkin haalareita?
lottalin:
Kävin viime viikolla Pikkuväessä, sinne oli tullut Ticketiä. Uwea en bongannut kuin oranssina. Paksumpaa rainwearia oli ainakin vaaleanpunaisena ja -sinisenä, ohuempaa oli useampaa väriä, turkoosi (tai mikälie petrooli) jäi mieleen.Haalareita ei ollut yksivärisenä, tytöille on valkoisella pohjalla punaista kukkahässäkkää ja pojille (?) maitokahvin värisellä pohjalla ruskeahkoja lehtiä, tai jotain...
Reimat tulivat juuri sisään, en viitsinyt jäädä siihen kummemmin jalkoihin pyörimään, täytyy mennä joku toinen päivä kunhan kotiudun.
Pojille en ostanut mitään, ajattelin katsoa vielä mitä tarjontaa löytyy. Tytär halusi sen valkopohjaisen kukkasysteemin, takkina siis, ja äitihän osti, silmiään pyöritellen...
Pikkuväki saattaisi olla potentiaalinen paikka löytää niitä kaipaamiasi Reiman malleja.
Jos käyt siellä niin viitsitkö informoida tarjonnan tännekin, mun bisnekset häiritsee kovasti tätä kevätvarustelua;)
Lottis
Vihreitä oli vain isoja kokoja, käsittääkseni.
Ohutta Rainwearia taisi olla sielläkin (kävin eilen niin monessa liikkeessä, että menee vähän valikoimat sekaisin) useissa väreissä.
Reimalta Pikku Kipparissa oli samoja kuin muissakin liikkeissä. Tosin siellä oli Patrick-takkia tummansinisen lisäksi limenä. Väri, jota en ole toistaiseksi huomannut muissa kaupoissa. Sitten näin jonkun kivan valkoisen takin, jossa oli jotain tummansinistä. Panin sen nopeasti pois käsistäni. Voin vain kuvitella, miten usein meillä pestäisiin sitä.
Bunuellissa oli aika kivaa punaista Timberlandin ohutvuorista takkia.
Vähän laimea vaikutelma jäi toistaiseksi kaikista liikkeistä takkitarjonnan osalta. Yhden takin kyllä onnistuin heräteostamaan Pompiista Pikku Kipparin ostosten lisäksi. Kenkiäkään ei tunnu vielä olevan. Ei syntynyt mitään " pakko saada" -tunnelmia eilen.
Bam Bamista en osaa sanoa. Joko Aapiskukkoon tai Bunuelliin oli tulossa kuparinvihreää (? - niin se minulle kuvailtiin) takkia. En itse ollut kiinnostunut siitä väristä, enkä siksi painanut mieleeni, kumpaan sitä tulee.
peuhari: