Mitä ajattelet perheen äidistä, joka fanittaa gansta rapia?
Kommentit (64)
Kyl tommonen äiti kuulostaa mahtavalta! Tapaisinpa edes yhen kolmekymppisen rap maman.
Entäs jos on 30v ja kuuntelee räppiä,poppia,heviä,iskelmää,jazzii ja bluesii? Aina parempi mitä enemmän genrejä pystyy suodattamaan
Entä jos on 30v. Gangsta-rap, chronic ja bbc only.
Henkisesti poikkeuksellisen vahva nainen, ehkä jopa myös itsenäinen ajattelija.
Suurin osa naisista ei kestä kuunnella gangsta räppiä koska niissä sanat useimmiten sanotaan suoraan ilman ylimääräisiä kaunisteluja. Syvistä tunteista uskalletaan tuoda suoraan esille iloisten tunteiden lisäksi ne vihaisetkin tunteet.
Että onpa paska musamaku, kuuntelisi kunnon kirkonpolttobläkkistä kuten kunnon aikuiset.
T. M42
En sano mitään musiikkimausta - kukin kuunnelkoon mitä tykkää - mutta ihmettelen, että mietit, mitä joku anonyymi on mieltä sinusta pelkän musiikkikakusi perusteella. Se saa sinut vaikuttamaan nololta ja epävarmalta ihmiseltä.
Mua havettaa. Tykkaan myos. Olen kuunnellut hyvin synkkaa rappia mm. ranskaksi, saksaksi ja venajaksi. En tietenkaan kaikkea ymmarra, mutta voi kun valilla ymmarran ja olen iloinen ettei kukaan tieda tasta paheesta.
En tykkaa sanoista, mutta riimittely ja rytmi tempaisee. Joskus myos tanssin kuin gangsta kun kukaan ei nae. Voi hapea!
Vierailija kirjoitti:
Mua havettaa. Tykkaan myos. Olen kuunnellut hyvin synkkaa rappia mm. ranskaksi, saksaksi ja venajaksi. En tietenkaan kaikkea ymmarra, mutta voi kun valilla ymmarran ja olen iloinen ettei kukaan tieda tasta paheesta.
En tykkaa sanoista, mutta riimittely ja rytmi tempaisee. Joskus myos tanssin kuin gangsta kun kukaan ei nae. Voi hapea!
Ja tahan viela etta olen +30v korkeakoulutettu aiti, joka soittaa lapselleen klassista musiikkia, josta tykkaan myos tosi paljon!
Vierailija kirjoitti:
Miksi hävetä tuollaista? On kyllä taas häpeäalttiita mammoja täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkaa sanoista, mutta riimittely ja rytmi tempaisee. Joskus myos tanssin kuin gangsta kun kukaan ei nae. Voi hapea!Miksi hävetä tuollaista? On kyllä taas häpeäalttiita mammoja täällä.
Tuolla toisessa ketjussa joku nolostelee ravintolassa yksin syömistä😂 Ei voi muuta sanoa, kuin että hankkikaa itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkaa sanoista, mutta riimittely ja rytmi tempaisee. Joskus myos tanssin kuin gangsta kun kukaan ei nae. Voi hapea!Miksi hävetä tuollaista? On kyllä taas häpeäalttiita mammoja täällä.
Tuolla toisessa ketjussa joku nolostelee ravintolassa yksin syömistä😂 Ei voi muuta sanoa, kuin että hankkikaa itsetunto.
Hapean,koska se ei sovi minulle. Olen kiltti. Ja myos naytan silta. Pukeudun klassisesti. Ei ole tatskaa eika rengasta nenassa.
En myoskaan syo yksin ravintoloissa ikina! Joku voisi Luulla minua yksinaiseksi.
En mieti mita muut miettii. Itsetuntoni on vahva, mutta ujo.
Fanittakoot vaikka virsikirjaa tai Beethovenia, kunhan hoitaa hommansa asiallisesti.
Olen 27 v. nainen ja kuuntelen pelkästään Gangsta-rappia. Mieheni inhoaa sitä, varsinkin silloin kun pyydän steissiltä poikia jatkoille kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hapean,koska se ei sovi minulle. Olen kiltti. Ja myos naytan silta. Pukeudun klassisesti. Ei ole tatskaa eika rengasta nenassa.
En myoskaan syo yksin ravintoloissa ikina! Joku voisi Luulla minua yksinaiseksi.
En mieti mita muut miettii. Itsetuntoni on vahva, mutta ujo.
Mietipä vielä, onko itsetuntosi vahva, jos syereotypioit sekä itsesi että gansgstaräpin kuulijat tietyn näköisiksi, etkä pysty syömään yksin ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usvakki joka haluaa mustaa miestä. Se on semmonen soidinkutsu!
Olen kanssa yli 30 v. mama ja tykkään blossitella ja kuunnella Gangstaa.
Tähän pystyn samaistumaan. Parhaat bileet: vahvaa kukkaa, hyvää gangstaa ja kookkaita, mustia nuoria miehiä.
Itse myös yli 30 ja tykkään. Mieheni suostui vihdoin suhteen avaamiseen, eli voin nykyään bilettää kunnolla muitten samanhenkisten kanssa.
Ei ole mitään hotimpaa kuin vaaleat isoperseiset Gangsta-rap mamat.