Mitä ajattelet perheen äidistä, joka fanittaa gansta rapia?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Että minä tulevaisuudessa. Tietty jos jotai trappia kuuntelet nii lol mut muute iha jees.
Joo ei toi trappi eikä mitkään young moneyt iske :)
ap.
Mulla saattaa olla aika stereotyyppiset mielikuvat jenkkiräpistä. Joko räpätään niistä autoista ja rahasta, tai sitten siitä ghettoelämästä. Siksi mietin, että miten perus mamma samaistuu niihin sanoituksiin? Tämä ei ole mitään haukkumista vaan puhdasta utelua. Jenkkiläisestä räpistä en tiedä juuri mitään. :)
En mitään. Miksi pitäisi ajatella jotain?
Kysy mieluummin, mitä ajattelen anonyymistä, joka miettii mitä muut miettivät anonyymistä äiti-ihmisestä joka kuuntelee gans...musiikkia.
Peesaan teini-ikäisiä lapsia: IHASAMA.
Vierailija kirjoitti:
Mulla saattaa olla aika stereotyyppiset mielikuvat jenkkiräpistä. Joko räpätään niistä autoista ja rahasta, tai sitten siitä ghettoelämästä. Siksi mietin, että miten perus mamma samaistuu niihin sanoituksiin? Tämä ei ole mitään haukkumista vaan puhdasta utelua. Jenkkiläisestä räpistä en tiedä juuri mitään. :)
Ei kai niihin samaistu sen enempää kuin johonkin Britney Spearsin Hit me baby one more timenkaan. :)
Kyllä niissä räpätään paljon muustakin kuin noista. Etenkin vanhemmissa biiseissä. Niissä ehkä enemmän sitä ghettoa, mutta varsinkin Nas räppää paljon muustakin.
Ja sille, joka kyseli, että miksi kysyn. Siksi, kun joku kyseli mielipidettä äidistä, joka fanittaa Mötley Crueta. :D
ap.
Hyvä musiikkimaku :)
Itse olen lähes nelikymppinen mies ja edelleen kuuntelen sitä hyvää 90-luvun räppiä. Spice 1, Above the law, Too Short ja muu (artisteja on paljon) hyvä west coast räppi on parasta. Nas ja Rakim myös hyviä. Samoin Redman, Smif-N-Wessun jne. Paris ja Immortal Technique ovat loistavia. Kaikki mainitsemani ei tosin ole gangsta rappia.
Enkä itsekään le tyhmä, joten älyllä ei tässä ole mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai niihin samaistu sen enempää kuin johonkin Britney Spearsin Hit me baby one more timenkaan. :)
Kyllä niissä räpätään paljon muustakin kuin noista. Etenkin vanhemmissa biiseissä. Niissä ehkä enemmän sitä ghettoa, mutta varsinkin Nas räppää paljon muustakin.
Ja sille, joka kyseli, että miksi kysyn. Siksi, kun joku kyseli mielipidettä äidistä, joka fanittaa Mötley Crueta. :D
ap.
Niin kai sitten. :) Itse olen vain sellainen, etten pysty kuuntelemaan musiikkia jos lyriikat ovat huonot. Vaikka esim. Cheekillä olisi miten tarttuva kappale muuten, mutta ne sanat ihan kamalat, en pystyisi kuuntelemaan. Mutta meillä on sitten vain erilainen tyyli kuunnella musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollei kyseessä ole mikään Eminem, Dr. Dre tms. vaan UG:mpi gangsta rap, niin sanoisin, että äidillä on keskimääräistä parempi musiikkimaku.
Eniten mulla soi Rakim, Nas, A Tribe Called Quest, Cypress Hill, Wu-tangin tyyppejä, Big Pun, Public Enemy ym. ym. vanhaa ysäriltä. Snoop dogg ja Dr.Drekin on ihan hyviä välillä. Ja siis ne ihan vanhimmat.
Ja NWA.
Aika mainstreamiä ehkä, mutta ei jaksa enää paljoa etsiä uusia juttuja. Jämähtänyt noihin vanhoihin.
ap.
Ajattelisin, että ainakin musamaun perusteella tulisimme hyvin toimeen! Veikkaan myös, että tulet olemaan 'cool mutsi' lasten mielestä, jos vanhempana alkavat myös kuuntelemaan räppiä.
Täällä ilmoittautuu kohta nelikymppinen kotiäiti, lapset 7, 4 ja 1,5.
Olen kuunnellut jenkkimusaa aina: rap, hip-hop ja rnb on mun juttu. Kuuntelen paljon underground ja old school -rappia ja painopiste on kyllä siellä rankemmassa matskussa. Toisaalta rakastan myös sellaisia artisteja kuin Emeli Sande ja Erykah Badu.
Gangsta rappareista eniten soittoaikaa saavat edelleen 2Pac, 50 Cent, N.W.A., DMX, Ice-T ja ihuna Snoop Dog ja näistä uudemmista enemmän ug:ta edustavat The Jacka ja Luni Coloeone.
Ja olen enkun opettaja mutta nyt siis kotona lasten kanssa.
Ähh siis Snoop Dogg ja Luni Coleone. -30-
Vierailija kirjoitti:
Jollei kyseessä ole mikään Eminem, Dr. Dre tms. vaan UG:mpi gangsta rap, niin sanoisin, että äidillä on keskimääräistä parempi musiikkimaku.
Jos räppi on pääasiallinen kuuntelukohde, ei henkilöllä ole musiikkimakua lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Että kivan erilainen äiti kyseessä :)
Hän tuskin välittää, mitä muut ajattelee tai haluaa muuten antaa itsestään mitenkään silotellumpaa kuvaa, kuin onkaan.
Miksi ryhmän "äiti" alle ei muka sopisi kuin tietyllä tapaa käyttäytyviä, pukeutuvia ja olevia naisia?
Räppi, kuten moni muukin muoti-ilmiö, ovat niille, joilla ei ole itsenäistä ajattelua eikä omaa tahtoa. Musiikkinahan se on ala-arvoista. Apinameteliä.
Usvakki joka haluaa mustaa miestä. Se on semmonen soidinkutsu!
Vierailija kirjoitti:
Mä oon yli 30v mamma ja tykkään tollasesta musasta sen rytmin ja sen angstaavan "laulun" vuoksi. Purkaa omia paineita ja ketutuksia kun saa laulun avulla ns "oksennettua" oman pahan olon ulos. Hevimusiikki taas saa mut hermostumaan ja pään särkee. Miehelläni taas päinvastoin, joten kotona kuunnellaan yleensä perus radiosoittoa.
Yo fuck bitches get money smoke weed evryday fuck shit u Pussy so good
Ei siinä mitään pahaa ole, kyllä perheenäitikin on nainen. Olen itsekin yli 30 v. äiti, joka kuuntelee Gangsta-rappia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että ei varmaan kuuntele ja ymmärrä niitä sanoituksia kunnolla:D
Muutenhan se on hyvää siivousmusiikkia.
Miksi ei kuuntelisi tai ymmärtäisi?
En itse ainakaan ymmärrä kaikkia slangisanoja, oli kyseessä suomi tai muu kieli. Kiva tietysti tälle äiti-ihmiselle, jos ymmärtää.
Joku voi todellakin ymmärtää enemmän kuin sinä.
Toisekseen, eihän sitä vaadita, että jokainen vieraskielinen sana täytyisi ymmärtää, että musiikkia voi kuunnella ja siitä nauttia. Aika monta sanaa perus poppikappaleissakin voi mennä monella ihmisellä ohi.
Aika monta hyvää biisiä menee ohi, jos kuuntelee vain suomalaista ja englanninkielistä musiikkia. Mutta jos haluaa aina tietää mitä lauletaan, niin Google kyllä auttaa. Sieltä löytyy lähes kaikkien laulujen tekstit ja siitä sitten vaan kääntämään.
Vierailija kirjoitti:
Usvakki joka haluaa mustaa miestä. Se on semmonen soidinkutsu!
Olen kanssa yli 30 v. mama ja tykkään blossitella ja kuunnella Gangstaa.
En mitään, vaan pidän huolen omista asioistani ja musamaustani. Suosittelen samaa ap:lle. Viha ja katkeruus rumentaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Whitetrash.
Niin kulunut termi tällä palstalla.
Eniten mulla soi Rakim, Nas, A Tribe Called Quest, Cypress Hill, Wu-tangin tyyppejä, Big Pun, Public Enemy ym. ym. vanhaa ysäriltä. Snoop dogg ja Dr.Drekin on ihan hyviä välillä. Ja siis ne ihan vanhimmat.
Ja NWA.
Aika mainstreamiä ehkä, mutta ei jaksa enää paljoa etsiä uusia juttuja. Jämähtänyt noihin vanhoihin.
ap.