Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet perheen äidistä, joka fanittaa gansta rapia?

Vierailija
11.04.2016 |

Ikää päälle 30v.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei varmaan kuuntele ja ymmärrä niitä sanoituksia kunnolla:D

Muutenhan se on hyvää siivousmusiikkia.

Vierailija
2/64 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei kuuntelisi tai ymmärtäisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gansta! No just joo. Sanoisin,että tavallista tyhmempi.

Vierailija
4/64 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että onpa siinä ihmisellä kurja maku.

Vierailija
5/64 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse ainakaan ymmärrä kaikkia slangisanoja, oli kyseessä suomi tai muu kieli. Kiva tietysti tälle äiti-ihmiselle, jos ymmärtää.

Vierailija
6/64 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whitetrash.

Vierailija
7/64 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse ainakaan ymmärrä kaikkia slangisanoja, oli kyseessä suomi tai muu kieli. Kiva tietysti tälle äiti-ihmiselle, jos ymmärtää.

Joku voi todellakin ymmärtää enemmän kuin sinä.

Toisekseen, eihän sitä vaadita, että jokainen vieraskielinen sana täytyisi ymmärtää, että musiikkia voi kuunnella ja siitä nauttia. Aika monta sanaa perus poppikappaleissakin voi mennä monella ihmisellä ohi.

Vierailija
8/64 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kansta oot kyllä, ei lapset ja mies varmaa uskalla sulle paljoo mitää sanoa

Vierailija
9/64 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä äiti kuuntelee ja vielä kaiken lisäksi räkii viikonloppuisin poikien kaa.

Vierailija
10/64 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä nuorempi mutta perheenäiti kuitenkin... Minusta osassa kappaleista on tosi hyvä rytmi, kuuntelen siis kun vaikka juoksen. Ja kyllä, ymmärrän sanat mutta se melodia ja rytmi on pääosassa kun kuuntelen

Vierailija
11/64 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei kyseessä ole mikään Eminem, Dr. Dre tms. vaan UG:mpi gangsta rap, niin sanoisin, että äidillä on keskimääräistä parempi musiikkimaku.

Vierailija
12/64 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika negatiivisia mielikuvia!

Mä olen saanut äo-testissä hiukan keskivertoa korkeamman tuloksen, jos se nyt mitään todistaa.

En ole wt.

Ja aika hyvin ymmärrän biisien sanat. Yleensä tulee luettua sanat ensimmäisen kuuntelun jälkeen ja aika paljon käännän outoja sanoja suomeksi. Yleensä se jää vaivaamaan, että mitä tarkoittaa ja sitten on pakko katsoa. Ennen internettiä oli vaikeampaa, kun sanakirjassa ei ollut ihan kaikkea.

ap.

Vierailija
13/64 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen saanut äo-testissä hiukan keskivertoa korkeamman tuloksen, jos se nyt mitään todistaa.

En ole wt.

Ja aika hyvin ymmärrän biisien sanat. Yleensä tulee luettua sanat ensimmäisen kuuntelun jälkeen ja aika paljon käännän outoja sanoja suomeksi. Yleensä se jää vaivaamaan, että mitä tarkoittaa ja sitten on pakko katsoa. Ennen internettiä oli vaikeampaa, kun sanakirjassa ei ollut ihan kaikkea.

ap.

Korreloiko äo mielestäsi hyvän maun kanssa?

Vierailija
14/64 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole wt.

ap.

Kuka päättää mikä on hyvä maku? Sinäkö? :)

Vierailija
15/64 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole wt.

ap.

Ihan yhtä paljon kuin kuvitelma, että se netin äo-testistä saatu tulos todistaisi yhtään mitään.

Vierailija
16/64 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole wt.

ap.

No ei. Se oli tuolle, joka sanoi, että on tavallista tyhmempi.

ap.

Vierailija
17/64 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kivan erilainen äiti kyseessä :)

Hän tuskin välittää, mitä muut ajattelee tai haluaa muuten antaa itsestään mitenkään silotellumpaa kuvaa, kuin onkaan.

Miksi ryhmän "äiti" alle ei muka sopisi kuin tietyllä tapaa käyttäytyviä, pukeutuvia ja olevia naisia?

Vierailija
18/64 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt toisten mielipiteitä? Kuuntele sitä mikä tuntuu hyvältä. Ainoastaan se kannattaa pitää mielessä, että lapset oppivat nopeasti kirosanat yms. Pienille lapsille en kuunteluttaisi.

Vierailija
19/64 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yli 30v mamma ja tykkään tollasesta musasta sen rytmin ja sen angstaavan "laulun" vuoksi. Purkaa omia paineita ja ketutuksia kun saa laulun avulla ns "oksennettua" oman pahan olon ulos. Hevimusiikki taas saa mut hermostumaan ja pään särkee. Miehelläni taas päinvastoin, joten kotona kuunnellaan yleensä perus radiosoittoa.

Vierailija
20/64 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minä tulevaisuudessa. Tietty jos jotai trappia kuuntelet nii lol mut muute iha jees.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi