sattuipa aika hämmentävä juttu
Eräs etäinen tuttavaperhe tuli kyläileen meille ja heti ulko ovella vaimothalasi pitkän ajan näkemisen jälkeen, se tilanne niinku meni jo ohi ja minä perkule menin halaan sitä miestä. Ei enää siinä vaiheessa mitään haleja olis tarvittu.
Sitten kun oltiin kahvipöydässä ja luulin että koira on jaloissa ja itse sillain varpailla rapsuttelin hellästi, ei se mikään koira ollut vaan sen miehn jalka.
Voi voi ja voivoi.. mitähän sekin nyt ajattelee minusta. : (
Kommentit (6)
Ihana juttu , sait minut nauramaan. Voipi olla ,että se isäntä ei ihan heti kyläile teillä . Jos kuitenkin lähiaikoina tulee, älä vain ehdota saunomista.
"Vaimot halas, ja sitten minä menin halaamaan sitä miestä"... Siis oletko sä nyt sen isäntäperheen mies? :o
Mullekin jäi epäselväksi, kuka halasi tuttavaperheen miestä? Isäntäperheen isäntä vai emäntä?
Kannattaa varmaan pysyä loitolla tuollaisista vieraista, jotka alkavat lähentelemään ruokapöydän alla😊
Sinulla on seksivehtaus suhde sen miehen kanssa ja mies on aivan kiimassa sinuun kun menit tuolla lailla lirkuttelemaan ja keimailemaan. Kas kun et pillua vilauttanut! Sinä olet yksi tämän maailman moraalittomimpia naisia!