Miesystävä lähetti itsestään alastonkuvan - maku meni
Ollaan tapailut kuukauden verran. Seksiä ei ole ollut vielä. Mies on tosi mukava, kiltti ja komea, mutta fyysisesti ei sitä tyyppiä, joka minua viehättää yleensä. Mies ei juuri pidä itsestään huolta; si urheile eikä kiinnitä huomiota siihen mitä suuhunsa laittaa. Mies ei ole lihava, mutta epäterveelliset elämäntavat kyllä näkyvät.
En ole antanut ulkoisten seikkojen vaikuttaa, koska mies on muuten tosi ihana ja mukava.
Nyt perjantaina mies päätti lähettää saunaillasta alastonkuvan itsestään ihan ex tempore. Kuva on kaikilla mittareilla epäonnistunut ja suorastaan irvokas.
Vitivalkoinen täysin lihakseton kroppa kelmeässä loisteputkivalossa. Alapään pehko ja miehen takana peilistä näkyy roikkuva takapuoli ja jenkkakahvat. En ymmärrä miksi hän päätti kuvan lähettää ja kuva on ensinnäkin epäonnistunut, mutta ihan kamalan vaivaannuttavaa katsottavaa. Alastonkuvat näin alkuvaiheessa suhdetta olivat nyt todellakin liikaa.
Mulla meni fiilikset kokonaan ja en tiedä saako niitä takaisin. Seksiä en osaa kuvitella miehen kanssa enää ja muutenkin, miksi?
Olen 3-kymppinen, mies 45. Kuvaan kommentoin vaan että ohhoh, nyt pääsit yllättämään. Eilen peruin treffit, koska ei vaan enää huvittanut.
Kommentit (87)
Onkos AP:llä missivartalo?? Olet naurettava, jätä mukava mies jollekin toiselle.
Mitä jos kattelisit ihan oman ikäisiäs miehiä? Noita vanhoja setiä on liikeellä ja tietää mitä niillä on mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Onkos AP:llä missivartalo?? Olet naurettava, jätä mukava mies jollekin toiselle.
Millä perusteella tuo mies olisi mukava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella tuo mies olisi mukava?
Eiks jännämiehet ole aina mukavia?
Kyllä mä tulkkaisin tuon kuvaviestin sanomaksi "haista akka paska"
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä miesten tarvetta lähettää itsestään ja varsinkin kikkelistään kuvia. Naistenko sitten pitäisi ihailla ja kehua. Sitten kerjätään naiselta kuvia. Tässä tulee hyvin esiin miehen ja naisen välinen ero. Miehet, koittakaa ymmärtää että me ei haluta teidän peniskuvianne.
Eivät miehet tuollaisia ole. Jotkut ovat. Naurettavaa yrittää kouluttaa täällä: "Miehet, älkää ikinä..." Tuollaista tekevät pervot, joihin ei käytöskoulutus tehoa. Miksi siis tuhlata aikaa heihin edes neuvomisen vertaa, kun kunnollisia miehiä on vaikka miten paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän aivan sataprosenttisesti ap:ta! Ei kukaan halua tuollaista tällaisessa vaiheessa, etenkään epäonnistuneen kuvan kanssa... Ja oikein säälinaalto hujahti kun mietin innokasta, ihastunutta mies-parkaa, joka ei varmaan ollenkaan tajua miten pieleen nyt meni :( Kamala tilanne.
Miksi ihmeessä kuvittelet, että mies ei tajuaisi että nyt menee pieleen? Tai olisi ihastunut? Tuossa on se taso, millaisen suhteen hän haluaa. Jos nainen ei innostu, sitten hän ei ole sitä mitä mies haluaa. Eivät miehet ole älyllisesti jälkeenjääneitä, vaikka aika moni nainen niin tuntuu luulevan.
Miehellä täys tilannetajun puute, ei jatkoon.
Meillä lähetellään vaikka mitä kuvia whatsappissa, mutta olemme olleet yhdessä vuosia, lähettely on molemminpuolista ja lähinnä ironista.
Käsittäisin tuon ikäisten ihmisten suhteessa tuossa tilanteessa nakukuvan lähettämisen halun ilmaisuksi. Ja aika selvää on että ap:tä ei nyt mitenkään haluta. Taitaisi olla parempi päästää mies löysästä hirrestä, ja koska olen semihirveä ihminen, kannatan myös jonkunasteista rehellisyyttä jos fyysistä vetoa ei ollut ja sekin vähä mitä olis katkesi kuvaan.
Ei siitä tietenkään hyvä mieli tule, mutta eohän toi ukko ikinä opi ihmisten kanssa olemaan jos sille ei joku vihjaise mistä oikein kiikasti.
Vierailija kirjoitti:
Ap sanoi, että mies oli mukava.
Paino sanalla "oli". Kaikki ovat mukavia siihen asti että tekevät jotain, mistä näkee että eivät ole.
Itse sain pari vuotta sitten alastonkuvia vain pari vuotta itseäni vanhemmalta ja ihan ookoon näköiseltäkin kaverimieheltä, mutta kyseiset kikkelikuvat oli otettu ilmeisesti vähän vanhemmalla kameralla, sillä niissä näkyi reunassa vielä päivämäärä: kuvat olivat pari vuotta vanhoja.
Vielä tänäkin päivänä mies jaksaa toisinaan ihmetellä, miten jäimme vain kavereiksi*.
N24
(*Oli sille nyt useampiakin syitä, mutta tämä on ehdottomasti niistä huvittavin.)
Rupee lesboksi, jos ei miesvartalo miellytä. Peiton alla pimeessäkö meinasitte naida?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä miesten tarvetta lähettää itsestään ja varsinkin kikkelistään kuvia. Naistenko sitten pitäisi ihailla ja kehua. Sitten kerjätään naiselta kuvia. Tässä tulee hyvin esiin miehen ja naisen välinen ero. Miehet, koittakaa ymmärtää että me ei haluta teidän peniskuvianne.
Sä et halua niitä. Oma emäntä on pyytänyt vaikka kuinka monta ja on pitänyt kuvata runkkuvideota yms.
Mies on lähettänyt muutaman yksisanaisen viestin "Leffaa..", "nukkumaan." Ja sen tyylisiä. En osaa oikein vastata niihin mitään ja suoraan voi päätellä, että mies oli odottanut kuvalle toisenlaista vastaanottoa, kuin minkä nyt sai.
Jotenkin toi miehen murjottaminen nyt vielä alleviivaa sen, että mies ei ole mua varten.
Ap.
Aloittaja siis ei kykene vastaamaan loisimiskysymykseen? Kertoo siis sen, että loisittu on, vaikka mies ei koskaan edes ollut oikeasti kiinnostava.
Yllättävä alastonkuva heti suhteen alussa ei todellakaan kuulosta hyvältä, oli miehellä sitten minkälainen kroppa tahansa!
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja siis ei kykene vastaamaan loisimiskysymykseen? Kertoo siis sen, että loisittu on, vaikka mies ei koskaan edes ollut oikeasti kiinnostava.
Hanki oikeasti elämä :D
Vierailija kirjoitti:
Kuukausi kun on tapailtu kerran pari viikossa ja ei olla missään Helsingin keskustaa pidemmällä käyty, niin laske siitä suunnilleen. Pari kertaa ravintolassa syömässä, kahvilla ja drinkillä ja kerran leffassa. Onko toi nyt lompakolla loisimista ja kuinka paljon tossa on mies köyhtynyt? Jos mies on muutaman satasen menettänyt, niin ottakoon oppirahana jatkoa varten, ettei lähettele alastonkuviaan, jos niitä ei ole kukaan pyytänyt tai ne eivät sovi tilanteeseen. Ja varsinkin kun on se riski, että väärin ajoitettu myötähäpeää aiheuttava kuva pilaa koko orastavan jutun.
Vierailija kirjoitti:
Hahah. Eiks tästä tule mieleen chihuahua, joka yrittää saada huomiota.
Näistä huomaa että aihe kolahti henkilökohtaisesti lompakkoloismieheen. Taitaa olla hänen kynästään myös tuo selitys miksi. Kuules nyt, älä ikinä lähetä itsestäs alastonkuvia naiselle jos haluat seksiä tai suhteen.