Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuksen parhaalle kaverille kertominen.

Vierailija
10.04.2016 |

Story mahdollisimman lyhyesti:
Rakastuin yhteen tyttöön elokuussa (sama koulu,sama tunti) ja minulla oli tosi vaikea puhua yhdellekkään ihmiselle koska makasin puolet kesästä sängyssäni tai olin sairaalassa koska koko ajan huono olo, oksetti, pelotti, sydän hakkasi, mitään ei löydetty. Todettiin aluksi ahdistuneisuus häiriöksi ja myöhemmin ymmärrettiin että asiat johtuivat laktoosi intoleranssista joka olikin aika naurettava syy verrattuna siihen mitä oltiin epäilty. Mutta siis koulu alkoi, huono olo ei ollut vielä kokonaan lähtenyt, keskittyminen oli vaikeaa, tämä tyttö kuitenkin sai mut keskittymään muuhun kuin pahaan oloon ihan vain olemalla. Oli myös ensimmäinen ihminen koko koulusta joka tuli itse puhumaan mulle.... Tykkäsin siitä tosi paljon jo ennen tätä mutta tämän jälkeen olisin oikeasti hypännyt junan eteen tytön takia.

Me säilytettiin puhevälit (about 2 kertaa viikossa ohimennen käytävillä puhuttiin) eikä oikein muuta (en tietenkään kertomut, että tykkään siitä) ja marraskuussa sen paras kaveri ilmestyi kouluun. Tiesin mahtavien instagram stalkkausteni vuoksi heti ketä tyttö oli kun näin ne yhdessä. No tämän parhaan kaverin kanssa meillä oli tunti yhdessä ja me ruvettiin puhumaan tosi paljon, oikeastaan päivittäin sen jälkeenkin kun yhteistä tuntia ei enään ollutkaan.

Tammikuussa ihastus vaihtoi koulua. Olin niin rikki itkin ja itkin ja itkin... Mä ja sen paras kaveri oltiin kuitenkin tultu läheisemmäksi koko ajan. Odotin koko ajan että näen ihastuksen jossain. Melkein kolme kuukautta meni ja olin jo ymmärtänyt että ei tuu takaisin ja katsellut jo muitakin ihmisiä. Pärjäsin jo ilman. No sitten kerran tulin tunnilta ja siinä ne istuu käytävän toisessa päässä nauraen. Minä saan tietenkin paniikkikohtauksen ja myöhemmin ihastus jäi siihen ja paras kaveri käveli mun ohi ja kysyi jotai mut vastasin vaan et en pysty hengittää. Mun kaveri (tiesi syyn ja kaikki) sit tavallaa pärjäs siin sen situaation selittämisessä mut seuraavana päivän tää paras kaveri kysyi miks sain sen kohtauksen ku olin selittäny et se oli paniikkikohtaus ja lupasin et kerron sille ku on enemmän aikaa.

Eli kannattaako mun oikeesti kertoo sille et tykkään sen parhaasta kaverista vai ei? Luotan siihen ja itsekin kertoi mulle kerran asian elämästään mitä tiedän ettei jaa kaikkien kanssa. Mutta kyseessä on kuitenkin tyttö ja paras kaveri miten saan sen ymmärtämään ja olemaan kertomatta ihastukselleni.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta kannattaa kertoa, ettei joskus tule vahingossa esiin. Jos siis luotat tähän ystävääsi sen verran.

Vierailija
2/2 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi