Aikuinen, mitä "lapsellista" tunnustat tekeväsi?
Kommentit (72)
Juon muumilimpparia ja katson muumeja. Pompin sohvalla jos sattuu huvittamaan. Irvistelen peilin edessä.
Käytän vittu-sanaa koko ajan kun puhun itselleni. Muiden kuullen en sano sitä koskaan.
Kun on nälkä niin kiukuttelen helposti.
Kevätpuroja. Hypin myös vesilätäköihin.
Pelaan tietokoneella ja konsolilla. Lisäpisteet vielä siitä, että tämä ei kuulemma ole yhtään naisellistakaan.
Kiukuttelen ja mökötän joskus, hyvä, etten jalkaa polje.
Liu´un jäällä.
Eli jos on vesilammikko jäätynyt umpeen ja sopivasti hollilla, niin otan oikein vauhtia ja iloitsen.
Olen 54-vuotias ja nainen. Eikä haittaa yhtään, jos joku näkee. Kivahan se vain on.
Mulla on paljon muitakin tällaisia juttuja, jotka ovat vähän erikoisia.
Ostin pääsiäisen aikaan suklaamunia ja oli pakko syödä ne saman tien, vaikka ei tehnyt mieli, mutta halusin nähdä, mitä niissä on yllätyksenä. Kindereissä vaan on se joka vuotinen pettymys, kun tulee vaan tyhmiä koottavia juttuja, eikä enää hienoja figuureja. Lapsesta saakka suosikkejani ovat olleet figuurit ja Kindereissä oli ennen ne parhaat.
Jos olen naisen kanssa saatan leikkiä ja käyttää hänen kehoaan leikeissä, esim. laskeudun "lentokoneella" hänen mahalleen ja törmään "vuoriin". Tätä en tietenkään tee kaikkien kanssa, pitää tuntea sen verran ihmistä ettei hulluks katso.
Minäkin juon muumilimua.
- 30Vmies
Katon lastenohjelmia, pelaan tietsikalla ja pleikkarilla, pelaan lautapelejä, nukun pehmolelu kainalossa, rakastan huvipuistoja ja kylpylöissä en tee muuta kuin käy liukumäissä. :D
N25
Vierailija kirjoitti:
Katon lastenohjelmia, pelaan tietsikalla ja pleikkarilla, pelaan lautapelejä, nukun pehmolelu kainalossa, rakastan huvipuistoja ja kylpylöissä en tee muuta kuin käy liukumäissä. :D
N25
Ai niin. Jos näen lätäkön ja kukaan ei näe, niin hyppään keskelle sitä ja jos olen nälkäinen tao väsynyt, saatan vetää itkuraivarit.
N25
Kiipeilen puissa, kun olen kävelylenkillä keskellä metsikköä eikä kukaan näe. Ihanan vapauttavaa. :)
Luen "tyttökirjoja" eli kirjoja jotka on tarkoitettu nuorille tytöille, katson muumeja dvd:ltä, syön karkkeja ja sipsejä, välttelen toisinaan ikäviä töitä, esim kotitöitä, kiukuttelen miehelle väsyneenä joskus.
Kun olen yksin kotona, minulle tulee Yksin kotona- leffasta tuttu kohtaus, kun tajuaa olevansa himassa ilman perhettä: Pomppimista, herkkujen syömistä suoraan pussista/jääkaapista, iso jätskiannos ja telkkarista jotain roskaa. Olen 28v ja tämä on todella vapauttavaa silloin tällöin!
Lisäys vielä edelliseen (20) - I'm freeeeeeee! -huudahdus
Katson piirrettyjä.