Mies yrittää lihottaa
Mies yrittää lihottaa mua. Hän ostaa kaikkea lihottavaa ja pahoittaa mielensä jos en syö. Hän tekee todella lihottavia ruokia ja käskee syömään "normaaleja" annoksia. Olen pieniruokainen ja pienikokoinen. Olin lapsena lihava, enkä halua enää ikinä sellaiseksi. En ymmärrä miksi mies alkoi olla kanssani jos haluaa minusta lihavan!! En minäkään yritä muuttaa häntä.
Kommentit (3)
Tuntuu muutenkin että tässä maassa on joku hyypiö jos ei syö huonoa ruokaa. Mulle ei suklaa ja munkki maistu, niin jestas työkaverit jaksaa päivitellä. Otan pienen palan aina kakkua ettei tarvi sitä päivittelyä kuunnella! Jos musta sokeri ja rasva maistuu pahalle niin mikä vitun ongelma se on muille? Sama alkoholin kanssa. Sitä pitäisi aina juoda tai on hyypiö. Ei mua kiinnosta päivitellä kuka syö ja juo mitäkin.
Nyt sitten kaikista ihmisestä se, jolle luulin kelpaavani ei enää kelpuuta. Ketä miestä kiinnostaa tyttöystävän syömiset?!
Ja tää pahamieli sai taas eilen alkunsa kun mies oli ostanut juustoja, viiniä ja suklaata.. Söin kyllä juustoja, rypäleitä ja keksejä, mutta mä en tykkää suklaasta!! Eikä tehnyt mieli viiniä. Vitullinen ongelma taas miehelle, kuinka mä olen neuroottinen ja miksen vaan voi relata. Miten helkkarissa se vaikuttaa mun relaamiseen etten syö suklaata tai juo puolta pulloa viiniä?? Hyvä ilta meni taas niin pilalle..
Ap
Kuulostat kyllä kontrollifriikiltä vitun raskaalta muijalta. 👌☺️😷 Hanki elämä. Ei se burgeri varmaan heti perseeseen mee.
Mulla oli vuos sitte sama! Oon aina ollu laiha ja olihan se sitten aluksi shokki kun painokontrollissa sanottiin että "Sehän on jo lähes normaalipainossa". Enää ei vituta mutta sillon vitutti.