Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri ei myönnä että hänen siskonsa on kuollut vaikka tiedän asiasta, miksi?

Vierailija
10.04.2016 |

Vanhempamme tuntevat toisensa joten tieto on varmaa. Olen nähnyt kuviakin ja jopa hautajaiskuvan. Kun olin heillä (hän asuu vielä kotona) niin tunnistin hyllystä siskon kuvan. Koska hän ei ole ikinä puhunut asiasta niin esitin tyhmää ja kysyin "Kiva kuva, kuka siinä on?" Kaveri vastasi että joku pikkuserkku, ei muista nimeä. Myöhemmin tunnustin että tiedän kyllä että se kuva oli sun siskosta joka menehtyi, anteeksi kun en heti myöntänyt ja otan osaa.

Hän suuttui minulle ja lähti mitään sanomatta paikalta. Nyt on poistanut facebookista. Miksi valehdella noinkin vakavasta asiasta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi udella noinkin vakavasta asiasta

Olet törppö

Vierailija
2/7 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmastikin siskon kuolema on kovin vaikea hänelle käsiteltäväksi. Hän puhuu siitä kun on valmis ja niille keille hän haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla tosi kipeä asia, ääliö.

Vierailija
4/7 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän ensin valehtelit. Ja meinaat sitten, että sinunlaiselle valehtelevalle pitäisi uskoutua noin herkästä asiasta. Ei se maailma kuule noin mene.

Vierailija
5/7 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä tuota voi tietää ulkopuolinen? Kuolema nyt on traumaattinen asia, ehkä tässä kuolemassa on jotain erityisen traumaattisista lisäksi (esim itsemurha)? Kaverisi saattaa olla kieltänyt koko asian jopa itseltään, tai sitten ei vaan halua puhua siitä kenenkään kanssa. Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
6/7 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei kyllä oo yhtään tilannetajua. Saattaa olla kipeä asia tälle ihmiselle. Vaikka tiedät että se sisko on kuollut ja tämä ei siitä halua puhua niin pakkoko se on ottaa asia esille ja vielä noin?

Vierailija
7/7 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ääliö. Siksi.