Paljonko tulee veronpalautusta? Tuleeko?
Kommentit (22)
600 takasin, odotin plusmiinusnolla. Mukava yllätys näin opiskelijana!! :)
Voi kunpa tietäisi. Arvion saa vasta syksyllä, kun puoliso on yrittäjä. Viimeksi tuli yhteensä mätkyjä 9000€, tänä vuonna pitäis olla nollissa. Tuomiota odotellessa...
Ei oo vielä tullut mutta varmasti saan mätkyjä. Perkele. :D
Palautusta tulee 7 euroa. Olen tyytyväinen, se kertoo että osasin laskea tulot ja verot oikein, enkä maksanut viime vuonna liikaa. Mieluummin saan rahat heti käyttöön, kuin seuraavana vuonna palautuksena.
Takas 12 000 tätä on halpuutus. ...
Itsellä tulot vaihtelee, ja pariinkiin otteeseen loppuvuoden puoliskolla nostin veroprosenttia ettei vaan mene mätkyiksi. Halusin pelata varman päälle.
Ap
Eihän sitä veroprosenttia ole pakko nostaa "varmuuden vuoksi", kun sen voi laskea eurolleen verottajan sivuilla, ja tarvittaessa tilata uuden verokortin vaikka joka kuukausi.
1800. Veroprosentti tarkoituksella iso, olen huono säästämään. 50e enemmän palkkaa kuussa ei missään tuntuisi, eikä ehkä edes 100e, kerran vuodessa se onkin jo kiva raha. Viime vuonna olin vain osan vuodesta töissä, siksi palautuksiakin hieman enemmän
Eikös se selviä vasta syksyllä kun verotus vahvistetaan...
Miksi ihmiset ovat iloisia palautuksista? Ennemmin luulisi olevan mätkyistä, ehdottomasti kannattavaa kaikin puolin. Usein nämä palautuksista onnelliset ovat ostelleet pitkin vuotta osamaksuilla ja luotoilla, joten miinusta tulee vaikka miten paljon.
347€
Työmatkat laitan vielä. Toivon, ettei ainakaan laske alkuperäisestä.
Viimeksi maksoin mätkyjä 😞