Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mita mielta olet laakarista, joka polttaa tupakkaa? Eika tahan niita seonjokaisenomaasia- vastauksia vaan mielipiteita, kiitos.
Kommentit (3)
Mitäpä muuta siitä nyt vois ajatella?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Samoin kuin homssuisen oloinen kampaaja ei vakuuta, eikä meikitön kosmetologi..
Nimenomaan TYÖPAIKALLAAN jos tällaisen näen.. vapaallahan saa olla mitä on, kun ei ammattia välttämättä edes tiedä..
Alue: Aihe vapaa
Aivan samanlainen ja arvoinen ihminen kuin kaupan kassa, linja-auton kuski jne.? saman kysymyksen olisit voinut tehdä, mitä mieltä sähköasentajasta joka polttaa tupakkaa.
HALOO!