Käytätkö lääkettä unensaantiin, jos niin mitä ja annostus?
Mulla lähtee kohta lapasesta nää mun myrkyt :P
Mikään ei auta ja en voi kaikkia lääkkeitä edes kokeilla niiden yhteisvaikutuksen vuoksi (mun peruslääkitykseen)
Kommentit (60)
Ketripinor 100mg ja tenox 10 mg. Tämäkin komboo alkaa olemaan riittämätön, uni ei meinaa tulla.. :(
Ketipinoria lääkäri ehdotteli, en uskaltanut ottaa kun tuntuu niin tujulle lääkkeelle ja mulla on muutenkin kys. lääkkeestä sellainen negatiivinen mielikuva erään tapahtuman vuoksi.
Ap
Välillä mirtatsapiinia. Otan 15 milligrammaisesta joko 1/4 tai jopa 1/8 ! Eli 3,75 tai 1,875mg.
Puolikas tabletti Ketipinor 25 mg, kokonainen tabletti nukuttaa liikaa.
Ambien 2 tabl. Suomessa ilmeisesti Stilnoct. Toimii melko huonosti. Monta tuntia menee hiukan sekaisin ja vasta myöhään yöllä saan unenpäästä kiinni. En onneksi tarvitse koko aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ketipinoria lääkäri ehdotteli, en uskaltanut ottaa kun tuntuu niin tujulle lääkkeelle ja mulla on muutenkin kys. lääkkeestä sellainen negatiivinen mielikuva erään tapahtuman vuoksi.
Ap
Mulla ei ole varaa negatiivisiin mielikuviin koska joudun joka tapauksessa syömään samaa lääkeainetta myös depot-muodossa psykoosinestoon. Mulla toiminu hyvin toi 200mg. Sairaalassa söin Tenoxia mutta bentsoja en käyttäisi kauaa.
Melatoniini 2-3mg ja imovane 0.3-1 tabletti. Aiemmin oli myös mirtatsapiini 0.2-15 mg. Lopetin sen painonnousu takia ja yritän pärjätä ilman. Nukahdan 12-01 aikaan. Herään 2.30 enkä aina saa enää nukuttua. Kello soi 6.45.
Aiemmin on ollut käytössä Stella, jonka lopetin sivuvaikutukset vuoksi. Ketipinor, tenox, levozin ja liuta muita ollut kokeilussa aiemmin,
Stilnoct. Mulla toimii hyvin.
Joskus tarvittaessa olanzapiinia, tosin viimeksi yli pari vuotta sitten. Peruslääkityksenä oli nelisen vuotta ketipinor. Mua ei väsyttänyt. Mirtaan tuli tolet parissa viikossa kun kokeilin.
Imovane 7,5mg ja en enää pysty nukkumaan ilman sitä. Ero syksyllä vei kilot ja unet. Kiloja ei ollut liikaa aiemminkaan.
Syön hiilareita tuntia ennen nukkumaanmenoa (banaani toimii parhaiten). Risperidoonia oli joskus mielisairaan psykiatrin ansiosta käytössä unettomuuteen, hirveetä kuraa btw.
Imovanen ansiosta törmäsin teininä seinään aamulla :D
Söin ennen Imovanea mutta paskan maku suussa on hirveä seuraavana aamuna!
Syön välillä Stellaa mutta pelkään hallusinaatioita mitä näen sen takia. :/
Syön antihistamiinia unensaantiin, 15 mg/ilta. Tuo on oikeasti lasten (2-5 vee) annos, mutta toimii minulla erinomaisesti.
Ketipinor 75 mg, puolikas Levozin ja puolikas Stilnoct. Kun herään aamuyöstä, otan toisen puolikkaan Stilkkaria. Toimii yleensä ihan ok, mutta herään aina kuitenkin aamuyöstä.
Ketipinor 200mg. Toimii.