Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin juuri että jos meikkejä ei ois keksitty...

Vierailija
09.04.2016 |

...niin olisin varmaan tosi kaunis muiden naisten joukossa. Aina nimittäin kun joku lehti julkaisee meikittömän selfien jostain julkkiksesta, niin alkaa kommenteissa valitus siitä miten sillä julkkiksella on meikkiä. Eli olen ymmärtänyt että ilmeisesti useimmat suomalaiset ovat ilman meikkiä täysin kulmakarvattomia ja ripsettömiä hirveän punaisella ja epätasaisella iholla ja värittömillä huulilla varustettuna. Onko muka näin?

Itsellä on tummat kulmat ja tummat ja tuuheat pitkät ripset, tasainen iho ja hyvin punertavat täyteläiset huulet. Kuljen aina täysin meikittä, ja olen ihan tavis, koska näytän varmasti vain meikatulta. Kuitenkaan meikki ei paranna ulkonäköäni tästä yhtään. Välillä ois mielenkiintoista jos ois olemassa joku valtakunnallinen meikitön päivä, niin tuntisi itsensä kerrankin kauniiksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tähän jotain pikkunokkelaa)

Vierailija
2/6 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka meikki on keksitty, ei sitä ole pakko käyttää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele noin jos se mieltäsi parantaa, mutta olen nähnyt suurimman osan kavereistani ilman meikkiä ja huonoihoisia ja -kulmaisia tulee oikeastaan vain yksi mieleen. 

Linkkaapas näitä kohua herättäneitä meikittömiä kuvia niin tutkitaan yhdessä että miksi niistä on mahtanut syntyä kohu, ellei kyse ole sitten siitä että juuri sinä olet ainoa suomalaisnainen jolla ei ole aknea.

Vierailija
4/6 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkää isolle porukalle saunailta. Pelkkiä naisia kutsut niin eiköhän löydy vertailukohteita edes hetkeksi.

Vierailija
5/6 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on hyvät piirteet mut aknea :----(

Vierailija
6/6 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuljen aina täysin meikittä, ja olen ihan tavis, koska näytän varmasti vain meikatulta. Kuitenkaan meikki ei paranna ulkonäköäni tästä yhtään.

Onkohan ap:llä meikkaustekniikat hallussa, kun meikit "rumentavat"? Meikattukin voi näyttää luonnolliselta korostamalla parhaita puolia; esim. mineraalimeikeillä saa luonnollisen lopputuloksen.

Kuten joku aikaisemmin totesi, eihän meikkejä ole pakko käyttää, jos ei halua. Jos haluat tuntea itsensä kauniiksi, vaatevalinnoilla ja hiusten stailauksella on merkitystä.