Nuori nainen, neitsyt
Äsken täällä oli keskustelu neitsytmiehestä, joten nyt keskustelun aloittaa neitsytnainen. Edelliseen ketjuun tuli todella paljon semmoisia kommentteja, että neitsyys on turn off. Ilmeisesti kukaan ei tule koskaan hyväksymään minua 21 -vuotiasta yliopisto-opiskelijaa. Paljon kavereita, urheilullinen, hoikka ja vaalea, mutta ongelmana huono itsetunto. Tuntuu typerältä, että en ole saavuttanut tätä yhtä aikuisuuden tasoa.
Kommentit (16)
No ei se ole turn off niin kauan kuin pidät sen omana tietonasi. Se on ihan sama onko nainen neitsyt vai ei, mutta jos hän tekee siitä jonkun numeron niin se on turn off.
olisi kiva päästä neitsyeen kanssa sänkyyn. kun olisin ensimmäinen partneri, tyttö ei voisi verrata minua aikaisempiin panoihin ja sen takia ei huomaisi että olen huono rakastaja.
Vierailija kirjoitti:
No ei se ole turn off niin kauan kuin pidät sen omana tietonasi. Se on ihan sama onko nainen neitsyt vai ei, mutta jos hän tekee siitä jonkun numeron niin se on turn off.
Näin on. Yleensä miesten kommentit perustuvat siihen että ovat kohdanneet hieman itseään täynnä olevia neitsytnaisia jotka oikeasti ovat kuvitelleet olevansa jotain parempia ihmisiä neitsyytensä vuoksi. Ei silloin ihmekään että moni ajattelee sen olevan turn off. Kannattaisi heidän muistaa että myös jokainen fiksu nainen on joskus ollut neitsyt. Tai on yhä edelleen.
Onse turn off, koska kokematon on sängyssä paska.
Erilaiset miehet erilaisissa tilanteissa suhtautunee siihen eri tavalla. Joillekin se on ihan oikeasti turn-off, "en mä hei jaksa, haluun hyvää seksiä heti, enkä halua riippakiveä", joillekin se on ehkä kiva sulka hattuun. Joillekin hullu pakkomielle, joillekin mukava toive. Joillekin ihan sama. Joillekin irtosuhteessa turn-off, mutta parisuhteessa hyvä asia.
Oma neuvoni (huom. yli parikymppisille) on, että jos haluat irtosuhteessa alkaa sähläämään, niin älä edes mainitse asiaa. Ellet välttämättä halua ottaa riskiä, että olet miehelle turn-off tai parhaimmassakin tapauksessa vaan joku objekti, sulka. Jos taas oikeasti alat tapailemaan jota kuta, ota kokemattomuutesi puheeksi vasta kun seksi alkaisi olla ajankohtaista. Älä ota mitään leimaa itseesi, älä esittäydy "moi mä oon neiti-neitsyt". Älä siis tee numeroa, kuten joku sanoikin. Voit antaa matkan varrella miehelle pientä vinkkiä, jos tuntuu siltä, että siitä olisi sinulle etua. Esim. jos mies itsekin vaikuttaa kokemattomalta tai jos epäilet, että miehellä on sinusta jotenkin vääristynyt käsitys. Sitten kun otat asian puheeksi suoraan, yritä ehkä käyttää jotain muuta ilmaisua kuin "neitsyt", se on kieltämättä vähän dramaattinen ja ylilatautunut.
Jos osasit valita miehen fiksusti, hän suhtautunee tietoon lopulta hyvin. Ei kielteisesti, muttei myöskään liian epätoivoisen innokkaasti. Itse olin sinua pari vuotta vanhempi. Se oli vaikeaa, eikä sitä varmaan yksikään pervo setä tai edes normaali mies voi ymmärtää. Tee se sillä tavalla kuin se on sinun henkiselle hyvinvoinnillesi parasta. Ja se voi olla mikä vaan muukin vaihtoehto kuin hääyö.
Vierailija kirjoitti:
olisi kiva päästä neitsyeen kanssa sänkyyn. kun olisin ensimmäinen partneri, tyttö ei voisi verrata minua aikaisempiin panoihin ja sen takia ei huomaisi että olen huono rakastaja.
Kyllä sen huomaa. Olen ollut vain yhden naisen kanssa ja hän oli melkoisen huono. Ei osannut edes säätää kielen voimaa sillä tavalla, ettei kiveksiin olisi sattunut hänen nuollessaan. Kuusysissä tyttö sanoi, että ei voi yhtä aikaa imeä minua jos minä nuolen häntä, syytä ei ikinä kertonut. Vuoroteltiin sitten ja siitä asennosta meni kyllä pointti siinä. Missään muualla ei voinut naida kuin sängyssä, ei suostunut ratsastamaan jne jne
Jokainen on ollut joskus kokematon neitsyt, mutta jos asiasta kovasti numeroa tekee, tulee siitä vaan muille vaivaantunut olo. 20 vuotias neitsyt ei ole yhtään sen arvokkaampi ihminen kuin 20 vuotias tällä saralla kokenut, joten jalustalle ei neitsyen kannata itseään nostaa millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet hyväksyisi sinut.
No höpö höpö! Silloinhan ap olisi nainut nainen eikä mikään kokematon impi, joka täällä valittelee ja itkee neitsyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Erilaiset miehet erilaisissa tilanteissa suhtautunee siihen eri tavalla. Joillekin se on ihan oikeasti turn-off, "en mä hei jaksa, haluun hyvää seksiä heti, enkä halua riippakiveä", joillekin se on ehkä kiva sulka hattuun. Joillekin hullu pakkomielle, joillekin mukava toive. Joillekin ihan sama. Joillekin irtosuhteessa turn-off, mutta parisuhteessa hyvä asia.
Oma neuvoni (huom. yli parikymppisille) on, että jos haluat irtosuhteessa alkaa sähläämään, niin älä edes mainitse asiaa. Ellet välttämättä halua ottaa riskiä, että olet miehelle turn-off tai parhaimmassakin tapauksessa vaan joku objekti, sulka. Jos taas oikeasti alat tapailemaan jota kuta, ota kokemattomuutesi puheeksi vasta kun seksi alkaisi olla ajankohtaista. Älä ota mitään leimaa itseesi, älä esittäydy "moi mä oon neiti-neitsyt". Älä siis tee numeroa, kuten joku sanoikin. Voit antaa matkan varrella miehelle pientä vinkkiä, jos tuntuu siltä, että siitä olisi sinulle etua. Esim. jos mies itsekin vaikuttaa kokemattomalta tai jos epäilet, että miehellä on sinusta jotenkin vääristynyt käsitys. Sitten kun otat asian puheeksi suoraan, yritä ehkä käyttää jotain muuta ilmaisua kuin "neitsyt", se on kieltämättä vähän dramaattinen ja ylilatautunut.
Jos osasit valita miehen fiksusti, hän suhtautunee tietoon lopulta hyvin. Ei kielteisesti, muttei myöskään liian epätoivoisen innokkaasti. Itse olin sinua pari vuotta vanhempi. Se oli vaikeaa, eikä sitä varmaan yksikään pervo setä tai edes normaali mies voi ymmärtää. Tee se sillä tavalla kuin se on sinun henkiselle hyvinvoinnillesi parasta. Ja se voi olla mikä vaan muukin vaihtoehto kuin hääyö.
Irtosuhteet eivät minua kiinnosta, mutta en todellakaa säästele itseäni mihinkään. Jos joskus löydän kivan kumppanin, en epäröi hetkekään. Ainoa mitä pelkään on juuri se, että kumppani huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtosuhteet eivät minua kiinnosta, mutta en todellakaa säästele itseäni mihinkään. Jos joskus löydän kivan kumppanin, en epäröi hetkekään. Ainoa mitä pelkään on juuri se, että kumppani huomaa.
Jos pystyt suhtautumaan tilanteeseen innolla ja mielenkiinnolla (sen sijaan, että mietit "3. 2. 1., tässä se neitsyys nyt menee" *torvisoittoa*) ja olet jo kokeillut itseäsi vaikka dildolla, on hyvin mahdollista, että toinen ei huomaa mitään. Uuden henkilön kanssahan olisi muutenkin vähän jännittävää ja sähläystä. Jos mies on sinua kokemattomampi, hän laittaa sähläyksen todennäköisesti omaan piikkiinsä. Jos hän taasen on kokenut, hän osannee hoitaa homman sutjakasti.
Ei kai huomaamisessa tai etukäteen keskustelussa sinäänsä mitään pahaa ja pelättävää ole, mutta ymmärrä varsin hyvin, että yli 20-vuotias ei välttämättä enää haaveile prinssistä, takkatulesta ja valkoisesta taljasta. Sellainen voi ahdistaa. Minä kerroin vasta jälkeenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höpö höpö! Silloinhan ap olisi nainut nainen eikä mikään kokematon impi, joka täällä valittelee ja itkee neitsyyttään.
Onko elämäntehtävänäsi myrkyttää viestiketju negatiivisilla kommenteillasi. Oletko kenties sadistinen luonne ja saat jonkinlaista sublimoitua nautintoa, kun pääset lyttäämään heikompanasi kokemiasi ihmisiä? Vai oletko vain rehellisti sanottuna tyhmä? Miettisit resukka vähän ennen kuin alat näppäilemään tekstiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on ollut joskus kokematon neitsyt, mutta jos asiasta kovasti numeroa tekee, tulee siitä vaan muille vaivaantunut olo. 20 vuotias neitsyt ei ole yhtään sen arvokkaampi ihminen kuin 20 vuotias tällä saralla kokenut, joten jalustalle ei neitsyen kannata itseään nostaa millään tavalla.
Siis miksi ei ole? Meinaatko ettei se olisi hyvä asia että nainen on säästänyt itseään?