Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelottaako teitä koskaan riidellessä tai sen jälkeen?

Vierailija
09.04.2016 |

Joskus riidan jälkeen tärisen ja pelkään miestäni. En tiedä onko se ihan normaalia ja mitä pelkään. Mieheni huutaa niin kovaa, etten pysty enää edes kuuntelemaan mitä hän huutaa ja joskus hän uhkailee soittavansa milloin kenellekin ja kertovansa minusta jotakin.
En osaa sanoa tarkkaan mikä minua pelottaa, mutta olo on monesti vain niin kamala, kun keho tärisee ja palelee.
Pelkääkö kukaan muu huutoa kuin minä? :/

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rystylyönti pitäisi laillistaa.

Vierailija
22/24 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

etten pysty enää edes kuuntelemaan mitä hän huutaa ja joskus hän uhkailee soittavansa milloin kenellekin ja kertovansa minusta jotakin.

Huutaa, uhkailee ja sua pelottaa. Onko ap sun mielestä tää normaalia? Terveessä parisuhteessa luottamus on a ja o, eikä puolisoa vastaan pystytetä missään tilanteessa mustamaalauskampanjaa.

Jos et halua, että sun itsetunto murskaantuu, etsi itsellesi sopivampi mies tai elä sinkkuna. Se on parempi kuin käydä vuosikausia terapiassa itsetunnon palauttamiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä haastat miehesi kanssa riitaa, vittuilet ja nalkutat? Mutta vika on siis miehessä?

Harva ihminen kun itsensä kanssa riitelee. Mutta pahat miehet, uliuli. Olet uhri. Uliuli.

Miten joku voi olla näin häijy?

Moniko ihminen riitelee mielestäsi yksinään? Pahat miehet? Uhriudu lisää.

Voin kertoa, että minulle ja lapsilleni on huudettu ihan siksi, että olemme paikalla. Usein ei tarvinnut muuta kuin istua, syödä tai puhua "väärin" niin huutaminen alkoi. Ei mielisairas mitään syitä tarvitse kun haluaa pelotella muita.

Vierailija
24/24 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan ihan normaalia kuitenkaan, ainakaan vastausten perusteella, mutta on miehessä toki hyvätkin puolensa. En ole oikeastaan aikaisemmin seurustellut näin pitkään, joten ei minulla ole paljon kokemusta parisuhteista. Ei kukaan minulle kuitenkaan koskaan ennen ole huutanut, suhteet ovat loppuneet muista syistä, joten pelko ei johdu mistään aikaisemmista asioista. Ehkä tämä nyt on taas vaan yksi syy päättää suhde :( toisaalta haluaisin yrittääkin vielä. En tiedä.

Ap