Katsoin poikaystävän kanssa tuota jättiläisnaiset-ohjelmaa ja kysyin seurustelisiko hän 2-metrsen naisen kanssa, hän sanoi "No luonne ratkaisee, veisin vaikka vihille"
Itse olen 158cm ja nyt on paha olo. Olemme seurustelleet vuoden ja hän ei ole koskaan edes leikillään sanonut kosivansa minua.
Miksen minä kelpaa?
Kommentit (13)
Otsikko jäi kesken. Siis sanoi "No luonne ratkaisee, miksen voisi seurustella"
Eli hän olisi ennemmin tuollaisen kanssa?
Ap
Älähän nyt viitsi. Tuskin se poikaystävä olisi heti kosimassa sitä pitkää naistakaan jos tapaisi, ei se sitä tarkottanut mitenkään piikkinä sulle. Jos et kelpaisi, niin miksi olisitte yhdessä? Muutenkin tällasista asioista kannattais keskustella yhdessä eikä kysellä täällä.
Vuoden mielensäpahoittaja-palkinto pitää kyllä ojentaa ap:lle!
Eli luonne ratkaisee. Huomaa hyvin eron siinä mitä miehet ja naiset pitävät tärkeänä. 158cm mies tuskin olisi parisuhteessa
Vierailija kirjoitti:
Otsikko jäi kesken. Siis sanoi "No luonne ratkaisee, miksen voisi seurustella"
Eli hän olisi ennemmin tuollaisen kanssa?
Ap
Tuollaisen? Hanki ap jostain itsetunto itsellesi.
Minä leivoin tänään pullia ja katsoimme miehen kanssa Suomen paras leipomo -ohjelmaa. Leipurit leipoivat suuria korvapuusteja joten kysyin mieheltä, että söisikö tuollaisen. Vastasi, että maku ratkaisee, mutta hyvältähän tuo näyttää.
Eli minun pullat ei kelpaa :( Mies on kyllä yksi hemmetin sika!
JSSAP. Etsi joku sellainen mies, jonka mielestä naisen hyväksyttävä maksimipituus on 160 cm kun kaikki muu uhkaa sitä omaa miehuutta.
Noilla jättimuijilla on varmasti valtavat vitut. Niiden kanssa miehet voi harrastaa erityistä extremeseksiä ja työntää päänsä pilluun ja leikkiä syntymistä.
Tää on just tätä että joihinkin kysymyksiin mies ei voi vastata oikein :)
Millon alkaa kääpiönaiset ohjelma ? :)
Me miehet eroamme naisista siinä, että pystymme pitämään hyvinkin eri tyylisistä naisista.