Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies suuttui .

Vierailija
09.04.2016 |

Mies siis sanoi lähtevänsä keskustaan kahville ja pyysin häntä tuomaan samalla juustoa ja voita, koska tytär tahtoi leipoa. No mies unohti ostaa sen voin, ja suuttui kun siitä tuli sanomista. Onko todellakin väärin vaatia,että toinen muistaa kaksi tavaraa jotka piti tuoda?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi marmattaa unohduksesta?! Vahinkoja sattuu kaikille, en ymmärrä että tuostakin pitää nalkuttaa.. Sori en katselis tuollaista päivääkään

Vierailija
2/12 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä et sitä voita voi käydä ostamassa koska _______________________________?

Vittumainen nalkuttaja on vittumainen nalkuttaja. En katselisi sinua päivääkään.

Vierailija
4/12 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä et sitä voita voi käydä ostamassa koska _______________________________?

Vittumainen nalkuttaja on vittumainen nalkuttaja. En katselisi sinua päivääkään.

Meiltä on kymmenen kilometriä keskustaan ja mies sanoi menevänsä siellä käymään huvikseen. Minä muuten yleensä hoidan kaikki meidän kauppa-ym asiat. Mutta tuskin kenellekään kahden asian muistaminen voi olla niin  vaikeata. Nyt vain tytär tahtoi leipoa ja nämä asiat puutuivat. Mutta ehkä olen väärässä, ja isän ei tarvitse muistaa mitä lapsi kaupasta halusi. 

Vierailija
5/12 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erotkaa

No ero voisi muuten kyllä olla asiallista, mutta ei nyt ihan tämän asian vuoksi;)  AP

Vierailija
6/12 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meiltä on kymmenen kilometriä keskustaan ja mies sanoi menevänsä siellä käymään huvikseen. Minä muuten yleensä hoidan kaikki meidän kauppa-ym asiat. Mutta tuskin kenellekään kahden asian muistaminen voi olla niin  vaikeata. Nyt vain tytär tahtoi leipoa ja nämä asiat puutuivat. Mutta ehkä olen väärässä, ja isän ei tarvitse muistaa mitä lapsi kaupasta halusi. 

Vittumainen nalkuttaja on vittumainen nalkuttaja, vaikka voissa pyörittelisi.

Mitään oikeata ongelmaa asiassa ei ollut, mutta sinä sait siitä perheriidan aikaiseksi.

Oletko ylpeä omasta käytöksestäsi? 

Vierailija
7/12 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee kuinka paljon arvostaa pyyntöjäsi, olet itsestäänselvyys!

8/12 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies voinut palata hakemaan sitä voita, jos se oli tärkeää? Vahinkoja käy kaikille, muttei aikuiselle miehelle pitäisi (joutua) nalkuttamaan. Teitkö selväksi kun tuli, että voi oli tärkeää? 

Minä olen aina pitänyt huolen etten nalkuta koskaan, mutta en myöskään katselisi miestä, joka ei siitä huolimatta korjaisi virhettään vaikka kertoisin asian olleen tärkeä.

Vierailija
9/12 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tytär voinut vaikka siirtää leipomista toiseen päivään ja olitte yhtenä tehneet jotain sen sijaan että aletaan moittimaan toista vahingosta..

Mä saatan joskus lähteä kauppaan hakemaan x:ää ja palaan mukanani kaikkea muuta kuin se :) kamalaa jos siitä nalkutettais varsinkin jos ei mikään elintärkeä ole.

Vierailija
10/12 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Miksei mies voinut palata hakemaan sitä voita, jos se oli tärkeää? Vahinkoja käy kaikille, muttei aikuiselle miehelle pitäisi (joutua) nalkuttamaan. Teitkö selväksi kun tuli, että voi oli tärkeää? 

Minä olen aina pitänyt huolen etten nalkuta koskaan, mutta en myöskään katselisi miestä, joka ei siitä huolimatta korjaisi virhettään vaikka kertoisin asian olleen tärkeä.

Ja sinä et sitä voita voisi käydä ostamassa , koska _________________________________________?

Mikään ei ole kuvottavampaa kuin nalkuttava ämmä joka "oikaisee ja opettaa" miestään. Hyi saatana mitä vätysämmiä olette.

11/12 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Ja sinä et sitä voita voisi käydä ostamassa , koska _________________________________________?

Mikään ei ole kuvottavampaa kuin nalkuttava ämmä joka "oikaisee ja opettaa" miestään. Hyi saatana mitä vätysämmiä olette.

No jos mies sillä välin sitten tekee niitä kotihommia, mitä olin juuri tekemässä. Tai vahtii pieniä lapsia. Kyllä minäkin mielelläni otan auton ja lähden kauppaan hakemaan voita :D

Vierailija
12/12 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan neuvon vaikka huononkin, älä jauha asiasta enempää. Itse olen jo parhaat päiväni nähnyt nainen, kohta 50 vuotias ja olin tänään kauppakeskuksessa. Seurailin siinä perheitä odottaessani. Huomasin yhden asian: perhe jossa oli isä, äiti ja kaksi noin 10 vuotiasta lasta, äiti oli laiha kuin luuviulu muttei näyttänyt erottuvan hiirestä ollenkaan, isä oli usein apaattisen oloinen, ei siis onnellinen. Normaalipainoinen mies, ei ollut ylpeä naisestaan joka laihuudellaan ja harmaudellaan oli perheenäiti. En yllytä ketään liiallisiin meikkauksiin tai pyöreyteen mutta jotakin joka piristää naisolemusta, kiva meikki ja ehkä 5 kiloa lisää. Tällaisia perheitä näkee kun istuskelee noin puoli tuntia. Tuli vain sellainen tunne, että miehet katselee mielellään niitä kuvaston naisia joita laitetaan ja näyttävät kauniita. En tiedä mutta saatan olla väärässäkin. Itselläni on sama mies ollut jo 32 vuotta mutta silti kipinää löytyy ja kaikki sujuu kuin ennenkin. Olen tietoinen jopa mieheni kakan hajustakin jo tai kun hänen tekee mieli tilata roskaruokaa.