24v mies ei ole koskaan ollut tappelussa..
Mitä mieltä? Oon tapaillut tätä miestä nyt jonkin aikaa ja selvisi ettei hän ole koskaan ollut tappelussa. En tunne yhtään tuon ikäistä miestä kuka ei olisi joskus tapellut :|
Olenko pinnallinen kun nyt näen miehen vähän nössönä?:( En voi sille mitään..
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hienoa on tappelemisessa? Fiksu välttää niitä.
Kuvittele tilanne et oot baarissa miehes kans ja sit joku tuntematon mies puristaa sua perseestä ja sun miehes näkee sen.. Kyllä todellakin odottaisin että oma mieheni haastaisi tämän tuntemattoman tappeluun.
AP
Tarvitsetko tuohon miestäsi? Otapa itse vastuu perseestäsi.
N22 kirjoitti:
Mitä mieltä? Oon tapaillut tätä miestä nyt jonkin aikaa ja selvisi ettei hän ole koskaan ollut tappelussa. En tunne yhtään tuon ikäistä miestä kuka ei olisi joskus tapellut :|
Olenko pinnallinen kun nyt näen miehen vähän nössönä?:( En voi sille mitään..
Tajuatko, että tuo sinun hölmö ajattelu tuo sinulle itsellesi paljon suurempia ongelmia kuin miehellä joka ei ole ikinä tapellut.
T. 16v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hienoa on tappelemisessa? Fiksu välttää niitä.
Kuvittele tilanne et oot baarissa miehes kans ja sit joku tuntematon mies puristaa sua perseestä ja sun miehes näkee sen.. Kyllä todellakin odottaisin että oma mieheni haastaisi tämän tuntemattoman tappeluun.
APSivistynyt mies osaa hoitaa nuo tilanteet muutenkin kuin nyrkeillä.
Toi on sun mielipide mulle kyllä jäisi paha maku suuhun jos mieheni ei hakkaisi sitä toista miestä tossa tilanteessa..
AP
Eli kyse ei nyt olekaan siitä, että pelkäät ettei miehesi osaa puolustautua jonkun hullun käydessä päälle vaan siitä, että sä haluat ettei jotain niinkin turhaa asiaa kuin perseestä puristamista voida hoitaa parilla valitulla sanalla vaan sä haluat nähdä miehesi tappelemassa. Huhhuh...
AP kyllä kannattaisi etsiä jännämies.
Ap taitaa olla niitä lorttoja, jotka juovuksissa haastavat riitaa kaikkien ja kun alkaa tulla ansaittua rangaistusta, mennäänkin poikaystävän selän taakse piiloon.
AP:n poikaystävä voisi kyllä vetää AP:ta turpiin.
Joo jotku muijat on tollasia, että ne kaipaa mustasukkaista ja kiihkeää miestä, jotku tollaset jopa yllyttää ja provosoi miehiä, että ne tappelisi hänestä. Muuten ne ei tunne itseään tärkeäksi. Tällainen riippuvaisuus suuriin tunteisiin on joskus väkivaltaisten suhteiden takana, eikä ne tilanteet oo aina kokonaan miehen vika.
Toi on sun mielipide mulle kyllä jäisi paha maku suuhun jos mieheni ei hakkaisi sitä toista miestä tossa tilanteessa..
AP