Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te laihduttajat auttakaa!

Vierailija
09.04.2016 |

Olen 160 ja 68kg, kalorilaskurin mukaan minun pitäisi -500kcal vajeella laihtua n. 500g viikossa. Olen syönyt 1300-1500 kcal päivittäin liikunnan määrästä riippuen. Paino ei kuitenkaan laske.. Nyt kohta kaksi viikkoa takana, eikä mitään :( äää, alkaa kohta suututtaa.. Liikun 4 kertaa viikossa, kaksi kertaa salilla ja siihen pari jumppaa päälle. Työmatkat kävelen aina välillä. Missä vika?!?! Mulla on ainakin se 10 kg pudotettavaa, joten voisi lähteä vähän nopeamminkin kuin 200g kahdessa viikossa :(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin jollakin lähes täydellinen ruokavalio diettiin, mutta pullukat mamit tulee ohjeistamaan siitä pois noilla höpötyksillä. Odotan säästöliekkihuutelijoita myös saapuvaksi hetkellä minä hyvänsä.

A. Jos haluaa laihtua ja pysyä kunnossa, ei kannata pitää lyhytaikaista dieettiä, vaan muuttaa elinikäisesti ruokavalio parempaan.

B. Tässä säästöliekki. Elimistö pitää kiinni joka grammasta, jos sille annetaan liian vähän ravintoa. Lisää ruokaa, ja aineenvaihdunta pysyy käynnissä.

Tässä.

Vierailija
22/28 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka tällä vielä pari viikkoa niin saat kyllä tuloksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin jollakin lähes täydellinen ruokavalio diettiin, mutta pullukat mamit tulee ohjeistamaan siitä pois noilla höpötyksillä. Odotan säästöliekkihuutelijoita myös saapuvaksi hetkellä minä hyvänsä.

+1

APn kannattaisi mennä jollekin toiselle boardille kyselemään, missä porukka oikeasti tietää asioista. Vaikka https://pakkotoisto.com/forums/ ja siellä on joku dietti ja aloittelijoiden osio. Täällä saat niin monelaista neuvoa joista 90% paskaa. Pakkotoistossa konsensus löytyy nopeasti ja se on OIKEA.

t: itsekkin laihduttanut

Vierailija
24/28 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko vähän tarkentaa, miten se on täydellinen?

Eihän ap edes laihdu sillä.

Vierailija
25/28 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko vähän tarkentaa, miten se on täydellinen?

Eihän ap edes laihdu sillä.

Enpä oikeastaan jaksa tarkentaa. Alapeukut siitä palstan pullukoilta tulee kuitenkin. Pakkotoiston forumi on tosiaan ihan hyvä paikka kysellä vinkkejä. Tai redditin joku weightloss, fitness jne subit.

Vierailija
26/28 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokamäärällä on iso vaikutus. Kyllä terveellistä ruokaakin voi syödä liikaa. Vihanneksia voi syödä huolettomasti ja yllätys on suuri että niillä lähtee nälkä kun syö riittävästi. Elämäntapamuutos on dieetin sijaan paremmin tehokas pysyvästi hoikkana pysymiseen. Sokeri pois.

Vierailija
27/28 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sun esimerkkidieetti on oikein hyvä. Uskon että kuukautiskierto on vaan siinä vaiheessa että kroppa kerää nestettä. Sulle saattaa käydä niin, että kuukautisten jälkeen paino humpsahtaa yhtäkkiä 2-3 kg kerralla. Mä ainakin painan just ennen kuukautisia aina noin 2-3kg enemmän kuin niiden jälkeen.

Toinen asia on se että treenissä läski muuttuu lihakseksi. Lihas painaa paljon enemmän kuin läski. Olet saattanut senteiltäsi kutistua ja kiinteytyä huomaamatta tosi paljonkin mutta olet takertunut tuijottamaan vaa'an lukemaa.

Jos jotain haluat muuttaa niin sitä perunaa/pastaa/riisiä ei tarvitse välttämättä joka päivä. Voit syödä pelkkää salaattia/kasviksia ja lihaa. Vastaavasti voit lisätä samalle tai jollekin toiselle aterialle jotain muuta.

Ehkä tuo ruokavaliosi kaipaisi myös vähän kuitua jotta vatsa toimii hyvin. Mysli tai ruisleipä tai sitten omenia/porkkanaa tms johonkin väliin.

Ellet halua muuttaa, voit jatkaa myös noin. Tuloksia tulee varmasti kun maltat mielesi. Äläkä tuijota sitä vaakaa vaan kokeile esim jotain ennen-niin-tiukkoja housuja. Kun ne alkavat olla löysät, olet kutistunut vaikka vaaka näyttäisi mitä.

Muista myös että lihas kuluttaa enemmän energiaa kuin läski. Eli mitä enemmän treenaat, sitä enemmän kroppaan tulee lihaksia ja läski vähenee ja sitä mukaa energiankulutuksesi nousee.

Vierailija
28/28 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokamäärällä on iso vaikutus. Kyllä terveellistä ruokaakin voi syödä liikaa. Vihanneksia voi syödä huolettomasti ja yllätys on suuri että niillä lähtee nälkä kun syö riittävästi. Elämäntapamuutos on dieetin sijaan paremmin tehokas pysyvästi hoikkana pysymiseen. Sokeri pois.

Voihan niillä kasviksilla nälkä lähteä, mutta ei pysy kauan pois. Ja on ihan älytöntä tunkea vähäkalorista ruokaa mahan täyteen kun vähemmälläkin pärjää laittamalla kasvisten kylkeen rasvaa. Jaksaa hyvin seuraavaan ruokailuun.