Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IHAN, KUIN ME NUORET NAISET OLISIMME JOTAIN MIESTEN OMAISUUTTA!

N18
09.04.2016 |

Aivan, kuin voisi vain katsoa, että tossa on hyvän näköinen niin otampa tuon.

Puheetkin sellaisia, että harmi, kun tuokin kaunis nuorinainen polttaa tupakkaa.

Ihan, kuin me naiset olisimme vain miesten takia olemassa.

Minä ainakaan en ole siksi pelkästään täällä ole ja poltan jos haluan.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme myös vahvempia, että ihan turha pyristellä jos tekee mieli persettä.

Näin btw. Minä olen 160cm/47kg nainen ja voitin taistelulajissa 190cm/n.90-100kg miehen.

Vierailija
22/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttaminen ei nyt ole ollenkaan järkevää. Eikö siitä Riki Sorsan tapauksesta opittu yhtään mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan niinkuin olisin nähnyt joskus  tämän ihan saman avausotsikon (ei ihan niin kauankaan sitten) ihan tällä samalla palstalla siis ?

Vierailija
24/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en jaksa enää välittää. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Antaa vanhusten kuvitella mitä ne tahtoo, minä kuitenkin panen oman ikäisiäni energisiä ja timmejä naisia ja miehiä siinä, missä ne vanhemmat miehet runkkaavat itsensä paperiin.

En edes vilkaise vanhempiin miehiin. Erektiolääkkeet, kaikki ne pillerit verenpaineeseen ja löysä vanha kroppa ei ole seksikästä. Ihan vain tiedoksi vanhemmille miehille.

T. Toinen N18

Sinä taas.

Vierailija
25/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vosin olla mut haluan rahaa siitä

Vierailija
26/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas koko ketju täynnä todella inhottavia vastauksia naisvihamielisiltä miehiltä. Ja tämä on mukamas miesvihapalsta. Naurettavaa!

Vierailija
27/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän olen niin satavarma, että nuo ukkelit vain esittävät, kun tietävät, ettei minkään näköinen nuori - ja vanhoistakin joku nainen joskus paremman puutteessa kattelee - tule ikinä kiinnostumaan. Tuo näytteleminen on niin kornia ja nähty, siitä haetaan lohtua, ja koska nuoret ovat monesti epävarmoja, niin heille voi mennä läpi. Sekin riittää.

Vierailija
28/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa vanhusten kuvitella mitä ne tahtoo, minä kuitenkin panen oman ikäisiäni energisiä ja timmejä naisia ja miehiä siinä, missä ne vanhemmat miehet runkkaavat itsensä paperiin.

En edes vilkaise vanhempiin miehiin. Erektiolääkkeet, kaikki ne pillerit verenpaineeseen ja löysä vanha kroppa ei ole seksikästä. Ihan vain tiedoksi vanhemmille miehille.

T. Toinen N18

Taas joku (varmaan se sama ku aina ennenki täällä) inhottava nuori akka ahdistelee täällä niillä samoilla ällöttävillä jutuillaan ja yököttävillä nimittelyillään .

Tajuais  jo ,ettei vois vähempää kiinnostaa ne  just tollaset,kuin se ja sen jutut.

Pankoon itteään vaikka mihin , e.v.v.k

Vierailija
29/29 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Toinen N18

Et varmaan tajua, ettei sua eikä sun 'tiedotuksias' tai kirjotuksias oikeesti kaipaa täällä kukaan muu ku ehkä  samanlaiset ku sä itte.Mitä muuta varten sä muka  oot täällä ku haukkumassa ja arvostelemassa  sulle ihan tuntemattomien ihmisten kroppaa ja kehoa joka ei sulle kyllä  kuulu pätkääkään millanen se kenelläkin on ja jotka ei oo yhtään kiinnostuneita tapaamaan sua missään. Edes täällä.