Oletko salavarakas?
Kommentit (26)
Olen ja mun lapset ne vasta salarikkaita onkin. Köyhille en naura koska köyhyydessä ei ole mitään nauramista.
Olen ihan julkivarakas. En naura köyhille, se on heidän oma valintansa ja he joutuvat kantamaan valinnastaan vastuun.
En naura kuyen en myöskään ole silavarikaskaan
Kuinka hyvin salavarakkuutenne on pysynyt salassa ja eikö koskaan kuulu vihjailuja varakkuudestanne?
Olen julkivarakas, eikä tulisi mieleenkään suhtautua ilkeästi niihin, jotka ovat varallisuusasteikon toisessa päässä. Elän omaa elämääni, enkä puutu toisten asioihin.
Olen. En naura köyhille. Asun vuokralla huonomaineisella alueella ja downshiftaan. Autan tarvittessa muita, annan "velkaa" enkä "muista" vaatia sitä takaisin. Elämässä on näin erittäin paljon enemmän sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka hyvin salavarakkuutenne on pysynyt salassa ja eikö koskaan kuulu vihjailuja varakkuudestanne?
Asun vuokralla, joten kukaan ei tajua pitää minua varakkaana. Minulla ei myöskään ole uutta autoa, vaan yli 10 vuotta vanha. Yksittäiset luksuslaukut yms varmaan oletetaan pitkän säästämisen tulokseksi, ei kellekään varmaan tule mieleen että voisin ostaa vaikka joka kuukausi jos haluaisin.
En ole. Suomessa on vaikea olla salavarakas, koska jo 120 000 € vuosituloilla nimi tulee lehteen.
Ihan rikas olen, nauran keskiluokalle, köyhiä lähinnä säälin.
Olen ollut oikesti köyhä, nyt olen salaköyhä. En naura köyhille, todellakaan.
Olen menestyvä autokauppias ja kyllä tulee naureskeltua köyhille luuseriasiakkaille.
Vierailija kirjoitti:
En ole. Suomessa on vaikea olla salavarakas, koska jo 120 000 € vuosituloilla nimi tulee lehteen.
Palkkatulot kyllä. Mutta esim suvun sisäiset omaisuuden siirrot eivät tule, vaikka niistäkin veroja maksetaan. Ne kun eivät ole sarakkeissa pääomatulo tai palkkatulo.
Mäkin olen salaköyhä. Kaverit luulevat minun tienaavan vaikka kuinka mutta ei ne rahat kyllä missään näy...
Tavallaan ja en ole. Asun hyvällä alueella ok asunnossa. Elämiseen menee paljon rahaa, tällä hetkellä käytän säästöjä elämiseen, tulot ovat pienet. Rahaa palaa ihan kiitettävästi vaatteisiin ja ruokaan, keskihintaista ja edullista ostan. En naura köyhille, välillä ihmetyttää miten pienellä jotkut voi tulla toimeen.
En naura, vaan autan aina kun pystyn.