Oudoimmat harrastukset, joita tiedätte?
Meitä ihmisiä on niin monenlaisia, joten kertokaapa erikoisimmista harrastuksista.
Kommentit (501)
Vierailija kirjoitti:
mä bongailen rekkareita. Numerojärjestyksessä. Nyt pitäisi nähdä 50.
Sama. Meillä on lasten kanssa nyt 46 että tullaan vähän jäljessä!
Vierailija kirjoitti:
lentomatkustelu ulkomaille raskaana tai pienten lasten kanssa.
Kaikista asioista aasinsillan löytäminen lempivittuiluaiheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Harmittomien esineiden työntäminen sammuneiden ihmisten peräsuoliin.
22 teiniä ja 4 aikuista palstalla. Taidan jatkaa muita hommia. Heippa vauvapalsta.
Mä olen käynyt rekkarit läpi 1-999, kymmenen vuotta meni. Tavasta oli vaikea päästä eroon 😁
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käynyt rekkarit läpi 1-999, kymmenen vuotta meni. Tavasta oli vaikea päästä eroon 😁
Enpä oo ennen kuullut moisesta harrasteesta, mutta ilmeisesti hyvin yleinen, ainakin tän mammapalstan mukaan
Toi geokätköilyä dissaava ei ole kuullutkaan mysteereistä! Eli aina koordinaatteija ei suinkaan saa suoraan netistä vaan täytyy jollain tavalla selvittää ne. Se voi olla päiväkaupalla kestävä nettipeli, joku tietovisatyyppinen tietystä aiheesta, jostakin kirjasta tai elokuvasta poimittavat numerot, palapeli - ihan mitä vaan maan ja taivaan välillä. Sekö ei siis ole kehittävää, että perehtyy aiheeseen kuin aiheeseen saadakseen koordinaatit selville?
Viimeksi olen itse opiskellut fysiikkaa, koodausta ja lukenut pari kirjaa ihan vaan geokätköilyn takia! Väitän, että kehitän itseäni enemmän kuin minkään muun harrastuksen parissa.
Sitä paitsi kyllä tässä täytyy aika skarpissa kunnossakin olla, kun rämpii pitkin metsiä ja autottomana yrittää ensin edes päästä paikan päälle!
Kiitos sinulle, joka selitit noista kuisteista. En olisi arvannut, että kyseessä suomalainen keräilijä.
Aikuinen mies pelaa jääkiekkoa, ei voi ymmärtää mikä saa miehen ryhtymään lasten leikkeihin.
Erilaisten tutkimusten tai muiden lääketieteellisten hoitokeinojen hankkiminen.
Esim. ruokatorventähystys, peräsuolentähystys, sydämenvarjoainekuvaus tai muu varjoainekuvaus...
Perus juttua on röntgenkuvaus, ultraäänikuvaus...
Vierailija kirjoitti:
Eräs vanhempi rouva osti joka päivä yhden bebe leivoksen. Hän ei syönyt niitä vaan länttäsi seinälleen.
Olen nähnyt tämän seinän ja rouvan. Seinä oli n. 2m*2m ja aivan täynnä näitä leivoksia. Haju oli kammottava. Rouva vaihtoi päivittäin yhden vanhimmista leivoksista uuteen. Leivoksia oli kymmeniä.
Tuo ei ole harrastus, tuo on mielisairaus.
-Slackline
-Jousiammunta
-Miekkailu
-VPK (vapaa palokunta)
Tässä muutama
shoppailu,rannalla makaaminen, krääsän tilailu, "sisustaminen",
ja toki se mystinen "harrastan liikuntaa" ,kaikki sitä harrastaa muttei kukaan tiedä mitä se on.
Nuorena kuolleitten ihmisten kuolinilmoitusten keräily ehkä oudoin mitä tullut vastaan.
Autosuunnistus. Saahan sillä toki syyn ajella autoa, mutta minä en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä bongailen rekkareita. Numerojärjestyksessä. Nyt pitäisi nähdä 50.
Aloitin vuonna 2004. Nyt on haussa 297. Ärsyttävää, kun työpaikan lähellä on parkissa 298 joka päivä. Välillä kyllästyin ja numeroihin 1-99 meni 10 vuotta pieni tauko mukaan lukien. Nyt saan n. 10 numeroa kuukaudessa. Tulisi enemmän, mutta välillä ei muista katsoa. Isolla paikkakunnalla tuttu sai kaikki seitsemässä vuodessa. Tämä pienellä paikkakunnalla on haasteellisempaa. Aina reissussa noita sitten saa lisää.
Mä olen päässyt loppuun, mutta isossa kaupungissa oli tietty helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Eläinten hautaaminen. Siis keräilee tienvarsilta kuolleita eläimiä ja kuskaa ne kotipihaansa. Hautailee sinne siisteihin riveihin eri lajit omiinsa.
Minä keräilen/etsin tienvarsilta kuolleita eläimiä, mutta heti hautaamisen sijaan avaan ne, tutkin sisälmyksiä että miltäs täällä näyttää ja otan kallon talteen sekä puhdistan sen. Muun eläimen hautaan asiallisesti maahan, jonkinlaista kunnioitusta edes tätä eläintä kohtaan joka kallonsa minulle luovutti.
Eläinten hautaaminen. Siis keräilee tienvarsilta kuolleita eläimiä ja kuskaa ne kotipihaansa. Hautailee sinne siisteihin riveihin eri lajit omiinsa.