Nice! En osaa päättää haluanko olla tumma vai vaalea (hiukset)
Mulla on ollut jonkin aikaa jo vaaleat ja mut nää on alkanut hieman kyllästyttää.. Liukuvärjäys ois kiva ehkä, mut sit minusta tulee tumma :/ pelkään et se alkaa jossain vaiheessa kaduttaa liikaa.... Te jotka ootte olleet vaaleita pitkäänkin niin onko teitä alkanut kaduttaa jossakin vaiheessa? Onko tullut sitä himoa vetää vaaleaksi uudelleen?
Kommentit (6)
Hiusteni oma väri on vaalea ja siksi värjään vaalean eri sävyillä, jolloin lopputulos on luonnollinen. Haaveilen tummista hiuksista, mutta niissä näkyy tyvikasvu muutamassa viikossa.
Olen brunette ja mielelläni tälläinen värjäämättä 😄
Olen minäkin vuosia takaperin jonkun kerran kevytsävytettä käyttänyt.
Enää ei kiinnosta. Nykyään kiinnostaa elää mahdollisimman kemikaalittomasti 😃
Ehkä mie sit kuitenkin rohkenen kokeilemaan :) saanhan mie ne kuitenkin takas vaaleaksi mutta siinä on taas oma hommasa värjätä vaaleaksi....
Mites semmoinen balayage-värjäys: http://pixel.brit.co/wp-content/uploads/2014/11/tumblr-645x967.jpg ? Siinä tulisi tummaa mukaan, mutta yleisilme silti vaalea. :)
Kokeile! Nehän on vain hiukset, jos et tykkää, niin värjäät takaisin. Jos tuntuu että hiukset menee huonoin kuntoon, niin leikkaat lyhyen mallin. Kyllä ne takaisin kasvaa! Hiusten värjääminen, leikkaaminen tai minkäänlainen mallinmuutos ei ole samalla tavalla lopullisia kuin vaikka tatuointi. Kokeile siis rohkeasti vaan!