Kysy Terolta miehistä ja seksuaalisuudesta.
Mielipiteet täysin subjektiivisia.
Eivätkä välttämättä miellytä sinua.
Lupaan myös perustella.
Kommentit (13)
Mitä mieltä olet itsetyydytyksestä?
Vierailija kirjoitti:
Ootsä se J-P:n kaveri?
En tiedä ketään J-P:tä, joten tuskin
Sanopa Tero miksi monet keski-ikäiset miehet suhtautuvat minuun ensi kertaa tavatessamme vihamielisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet itsetyydytyksestä?
Itselleni se on täysin normaali ja varsin nautittava toimenpide. Joten suhtaudun positiivisesti. Myös naisten itsetyydytykseen, samoista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Sanopa Tero miksi monet keski-ikäiset miehet suhtautuvat minuun ensi kertaa tavatessamme vihamielisesti.
Mikä on ikäsi? Toisaalta se tuskin vaikuttaa yhtään mihinkään, mutta jotenkin toit sen itse esiin.
Ehkä oman käytöksesi vuoksi?
Tero kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ikäsi? Toisaalta se tuskin vaikuttaa yhtään mihinkään, mutta jotenkin toit sen itse esiin.
Tietenkin se vaikuttaa.
Se vaikuttaa ihan joka asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Tero kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin se vaikuttaa.
Se vaikuttaa ihan joka asiaan.
Miten niin?
Ikä on numeroita. Ehkä joillain parikymppisillä vaikuttaa, mutta uskoakseni ei muilla. Oman kokemukseni mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet anaaliseksistä?
Olen kokeillut, ei varsinaiseti ole mun juttu. Välillä se on vaihteluna ihan OK, lyhytaikaisena.
Noin yleisesti, jos joku pitää, niin ei se ainakaan multa ole pois. Eli ei mitään vastaan.
Minulla on hieman kiusallinen ominaisuus, nimittäin pimppipierut. Mitä miehet ajattelevat tuosta? Itselläni on monelaista kokemusta, useimmat ovat vaan hiljaa, mutta mitä siitä ajatellaan. Keskusteletteko aiheesta esim. saunailloissa? Olenko esim. nyt työpaikalla tunnettu "siitä"?
Ihan pienimmillä pippeleillä varustettujen miesten kanssa niitä ei tule, mutta n. 80% kanssa ja vähänkä hävettää :(
Heh