Club-30
Waimo siirtyy tälle puolelle kun potkivat mua jo pois tuolta toiselta puolelta;) Koitin kurkkia tuonne odotuspuolellekin mutta lokakuisten pinossa oli niin paljon jo odottajia joilla oli ennestään lapsia että taidan kurvata vain tiukasti tänne palstalle....
Kirjoitin tuossa aikaisemmin illalla pitkän esittelyn ja se meni johonkin mutta ei ainakaan tänne. Tökkiikö muilla nämä sivut? Mulla on viimeaikoina ollut usein tosi hitaat vaikka nopea yhteys? Ärsyttävää!
Noh, siis plussaa viime pe pp 14 ekasta PAS:sta. (Lukekaahan enemmän tuolta lapsettomuuspuolelta.) Kaksi alkiota siirrettiin 3.2
(2-ja 6-soluiset).
Viime aikoina on saanut klubissa lukea paljon synnytyskertomuksia mutta kai meitä täällä on vielä odottajia muitakin? Ilmottautukaahan=) Ja jos voisitte tätä huonomuistista virkistää pienellä esittelylläkin. Mäkin kirjoitan sitä sitten lisää joku päivä, nyt en uskalla pitkää viestiä raapustaa ettei se taas ole jossain, mutta ei palstalla!
Oikein hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
Waimo kera Ilon & Valon (?) rv 4+3
Kommentit (8)
Tervetuloa vain tälle puolelle! Toivottavasti tästä alkaa taas klubin plussa-aalto...
Meillä tuli plussaa ihan luomusti kahden ja puolen vuoden yrityksen ja endo-ongelmien jälkeen. Raskaus on mennyt ihan kivasti, ainoastaan pahoinvointi vaivaa edelleen. Onneksi kuitenkin kevät tekee tuloaan, ja nämä aurinkoiset ja lämpimät päivät ovat saaneet minutkin jotenkin piristymään. Torstaina olisi taas lääkäriaika, toivottavasti saadaan taas ultrassa katsella vauvan liikehdintää.
Klubi on tosiaan ollut aika hiljainen tälläkin puolella viime aikoina, pitäisi meidän varmaan ryhdistäytyä :-) Jotenkin sitä on vaan olevinaan niin paljon tekemistä, että netissä hengailu jää vähemmälle. Ensi viikolla saadaan vieraita Suomesta, siskon perhe tulossa, eli todennäköisesti en ehdi tänne ollenkaan, kun täytyy käydä eläintarhassa ja sisäleikkipuistossa ja lelumaassa ja ja ja... Kolmevuotias siskontyttö kyselee jo kovasti ohjelmasta, joten täytyyhän sitä järjestää :-)
Mukavaa viikkoa teille kaikille!
Favolina + Höpö rv 16+1
Hyvä juttu, kun meidän clubimme saa jatkoa täällä plussanneiden puolella. Itse ei ole tullut aikaiseksi aloittaa ketjua, mutta mukavaa,että ketju on nyt pystyssä. Niin, minä plussasin 28.1.06 ekan icsin ekasta passista. Ja ekassa ultrassakin on tullut jo käytyä, eli kaksi asukkia siellä masussa kasvaa. Torstaina menen ensimmäiselle neuvolakäynnille, mielenkiintoista kuulla mitä siellä ekalla kerralla tehdään. Vielä olen varovaisen iloinen tästä raskaudestani, menkkamaisia jomotuksia edelleen aika ajoin tulee, vaikka vuotoa ei ole tullutkaan. Pahoinvointia on tullut, viikko testin tekemisen jälkeen alkoi etova olo ja sitä on ollut tasaisesti pitkin päivää, ei ainoastaan aamuisin. Lugejen syömistä jatkan vielä rv 9 loppuun, sitten ne jäävät. Mutta kirjoittelemisiin! terv. tiitiäinen
Kiva että seuraa löytyy ja kiitos vain=) Jotenkin kuitenkin tämä on oikea puoli, ei tuolla lapsettomien puolella halua raskausoireita valitella kun ei niitä itsekään siellä halunnut lukea.
Oi-Kukan piinistelyt muistan hyvinkin tuolta toiselta puolelta. Joko niitä viikkoja on noinkin paljon! Varmasti maha kasvaa kun kaksi asukkia on kyytissä. Te taisitte asustaa siellä Suviksen kanssa samoilla kulmilla vai muistanko oikein?
Favolinakin oli ulkojaostossa mutta missäs päin maailmaa te majailittekaan? sori nyt kun mulla on niin huono tämä muisti etten tahdo muistaa mitään enkä ketään=( Muistan kyllä sen sun plussaanisenkin ja näin se aika rientää. Te meettekin oikkiksen kanssa kivasti aika lailla samoissa.
Ja tiitäinenkin löytänyt tiensä tälle puolelle, kiva=) Eka neuvolakerta taitaa olla jutustelua ja papereiden täyttämistä enimmäkseen. Jos vain vointi sallii enkä sairaslomaa tarvitse en meinaa neuvolaan soitella ainakaan ennen ekaa ultraa ja senkin jälkeen katsotaan mitä tehdään. Viimeksi " jouduin" neuvolassa käymään jo rv 7 kun en saanut sairaslomaa työterveyden kautta ja neuvolalääkäriä varten täyteltiin kaikki neuvolapaperit. Kävinkin sitten 3 kertaa sairaslomaa jatkamassa ja mukavalta tuntui siellä käydä mutta sitten kun km taas tuli tuntui jotenkin niin kurjalta että jos nyt vain pärjään niin en halua mennä neuvolaan ennenkuin viikkoja on yli 10.Ja ei kai sitä tarvitsekaan mennä ennen vai kuinka?
Ensimmäinen ultra on siis 8.3 silloin pitäisi olla rv 6+5 että olettaisi sykkeen näkyvän. Hei laskettiinko teillä rv siten että siirtopäivänä oli rv2 vaikka oikeasti ei ollutkaan kun pakastusta ennen alkiot olivat 2 pv ikäisiä ja to sulatetut siirrettin pe ja tällöin siis rv2? Niin sanoivat väestöliitosta ja sen mukaan olen nyt noita laitellut ja laskeskellut?
Tänään oli töissä eka väsypäivä. Aamulla jouduin kyllä menemään syömättä töihin kun työkaveri otti labroja ja siitä varmaan koko päivä meni vähän keturalleen. Illalla vointi onkin ollut hyvä kun sai kunnon ruokaa ja päikkärit nukuttua. Vaikka eipä niitä oireita vielä pahemmin tarvi ollakkaan mutta on jotenkin turvallisempi olo kun niitä on=)
tämäpä tältä illalta, jatketaan taas huomenissa
Waimo
Ihan vahingossa tulin tänne vilkaisseeksi ja tulipa mukavia uutisia vastaan! :)
ONNEA sylintäydeltä! Tosi hienoa. Ja onnea matkaan, pidämme peukkuja!
Mulla täällä tämä raskausaika kohta katkeaa, kuin kanan laulu, keskiviikkona menen käynnistykseen ja siitä sitten... :)
Mutta oikein hyvää vointia ja tsemppiä!
Hei vaan muutkin klubilaiset!
Hiljaista täällä on edelleen.... Mitäs muille kuuluu? Itsellä pahoinvointi " yllätti" lauantaina ja sain käydä pönttöä halailemassa mutta ihan hyvin muuten oon pärjännyt. Älytön turvotus mahassa ja tässäkin raskaudessa sama oire kuin aikaisemmin eli mikään ei saa painaa mahaa tai tulee oksettava olo. Täällä sit vedellään housunnappi auki tai liitinki tissien alla;) Se tällä lantiohousumuodilla vain tahtoo olla hankalaa...
Itkeä on pitänyt eilen ja tänään, tuntuu hieman herkältä tämä olotila=) Viikko olisi vielä ultraan ja hieman pelottaa että onko siellä sykettä. Toisaalta tätä ekaa ultraa en pelkää läheskään niin paljon kuin sitten seuraavaa...
Semmoisia täältäpäin, päässä pyörii siihen malliin että viisainta olisi mennä vaakatasoon.
Waimo rv 5+4
ettei Waimolla mene ihan pelkäksi monologiksi ;o).
Mitään uutta ja mullistavaa ei edelleenkään kuulu, liikkeitä ei tunnu ja mahakin on vielä pieni. Seuraavaan ultraan on reilu viikko aikaa, ja huoli sikiöiden hyvinvoinnista on taas päällimmäisenä mielessä... Aika tuntuu matelevan raskauden suhteen, muiden asioiden suhteen se taas rientää liiankin nopeasti (lähinnä siksi, etten saa mitään aikaiseksi ja lykkään kaiken mahdollisen huomiseksi...).
Minäkin olen ollut harvinaisen herkkä itkemään, erityisesti synnytyskertomukset ja vauvarunot saavat kyyneleet valumaan leualle asti :OD! Muuten olotila on ihan " normaali" .
Pitäisi kai aktivoitua ja tehdä edes jotain tänään...
Aurinkoisia päiviä toivotellen,
Oi-kukka & Nyppyset 16+1
No hei vaan pitkästä aikaa! On päässyt itsekullakin laiskuuskärpänen puraisemaan jonka vuoksi ei ole tullut kirjoilteltua, mutta nyt kuitenkin. Mulla menossa rv 9, huonon olon tunne on vähentynyt minimiin, lähinnä väsyttää iltaisin, sohvalla tulee otettua tunnin tirsoja harva se ilta. Mulla tulossa ultra äitiyspolilla luultavasti rv 12, joten mun ei olisi pakko mennä kaupungin tarjoamaan alkuraskauden ultraan rv 10. Kun nämä ultrat sattuvat näin lähekkäin. Mutta nyt on ruvennut tuntumaan, että menen silti ensi viikon ultraan, koska haluan saada varmistuksen onko siellä masussa mitään eloa. Välillä iskee niin julmettu epäusko, vaikka rv 7 ultrassa, joka tehtiin vielä hoitopaikassani, syke näkyi ja kaikki. Rinnat olivat kipeät rv 6-8, nyt enää hitusen, joten oireiden puuttuminen kai sen epäuskon tekee. Vaikka raskaus ei sairaus olekaan, niin kyllä niitä oireita vaan kyttäilee. No, tänä iltana menen teattteriin kulttuuria harrastamaan, että jospa nämä oireiden kyttäilyt hetkeksi unohtuisi. Palaillaan, terkuin tiitiäinen
Jo sinua onkin odoteltu ;o)! Club-30 on ollut aika hiljainen, mutta jospa tästä vaikka keskustelu vilkastuisi!
Meillä plussaa tuli reilun kolmen vuoden lapsettomuuden jälkeen kolmannen ICSIn ensimmäisestä (ja ainoasta) PAS:sta. Kolmesta siirretystä alkiosta kaksi kiinnittyi, ja mahan kasvusta päätellen voivat edelleen hyvin :o).
Onnea odotukseen!
Oi-kukka & Nyppyset 14+6