Kuinka pitkään olet ollut erossa lapsestasi?
Kommentit (21)
Monia kertoja kerran vuodessa, n 5 viikkoa kerrallaan ja kerran lähes 3 kk.
Olisko ollut neljä yötä viime kesänä. Lapsi oli 4v ja isänsä kanssa reissussa, kun itse en ollut lomilla vaan töissä.
Viikon, työmatkalla ollessani. Lapset olivat 4 ja 6v.
Vierailija kirjoitti:
Olisko ollut neljä yötä viime kesänä. Lapsi oli 4v ja isänsä kanssa reissussa, kun itse en ollut lomilla vaan töissä.
Ap. itse on ollut isän kanssa reissussa kaksi vuotiaana viikon. Ja edelleen meillä on erittäin läheiset välit.
Vierailija kirjoitti:
ja lapsen/ lasten ikä?
Lapsi on nyt 3v. Olen ollut 3 kertaa yhden yön pois. Lähtenyt siis illalla hetki ennen nukkumaan menoa ja tullut seuraavana päivänä klo.12 hakemaan. Mies samoin mutta yhden kerran oli myös 4 vuorokautta putkeen pois.
Työmatkojen takia säännöllisesti kuutisen kertaa vuodessa pari päivää kerrallaan.
Parikertaa kuukauden ulkomaanprojektin takia.
Pari viikkoa. Olin Intiassa reppureissaamassa. Lapsi oli tuolloin 11 kuukautta.
5 vrk. Lapsi oli silloin eskarissa. Nyt on 12 vuotta. Oli oikein hyvät erovuorokaudet tuolloin ja sen jälkeenkin. Tuota viittä päivää ei ole sen jälkeen ylitetty.
5 yötä kun lapsi oli noin 2-vuotias ja kolme yötä hänen ollessa noin kolmevuotias, nämä oli lomareissuja ystävän kanssa. Kaksi yötä kun lapsi oli 1.5-vuotias, työmatka. Nuorempi on kohta vuoden eikä olla oltu erossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja lapsen/ lasten ikä?
isänsä kotimaassa pienestä lähtien
Viikko. Lapsi on 3v ja joka toinen viikko isällään.
Lapseni oli 7-kuinen kun olin viisi päivää työmatkalla.
Esikoisesta vajaat 4 päivää (3 yötä). Hän oli silloin melkein 5v ja isovanhemmillaan. Tokasta yhden yön (la-aamusta su-iltapäivään), hän oli silloin 1v 7kk ja isänsä kanssa.
sen aikaa kun olin käynnistyksessä ja synnyttämässä, 4-5päivää. lapset olleet tuolloin 2 ja 4. Esikko keskimmäisen synnyttyä 2,5.
2 viikkoa ja kolme päivää. Lapset olivat tuolloin 3,5v ja 2v. Tuon ajan olin vauvan kanssa sairaalassa 500 km päässä.
Esikoinen alkoi viettää lomia mun vanhempien luona kun meni kouluun ja mulla oli oma firma niin ei lomia ollut. Mun nuorin sisarus on vain 3 vuotta vanhempi kuin mun esikoinen ja he viihtyivät hyvin keskenään, mun vanhemmat kävivät heidän kanssaan joka kesä lomareissulla kotimaassa. En nyt muista montako viikkoa oli pisin aika minäkin vuonna kun oltiin erossa. Nuorimmaisista en ole ollut erossa paria yötä pidempään, ei ole ollut nyt tarvetta.
Itse muutin kotoa 15-vuotiaana monen sadan kilometrin päähän, eikä ollut varaa jatkuvasti vanhempien luona käydä junalla, kyllä siinäkin aika pitkiä aikoja oli aina välissä.
Lapsi on nyt 3v ja pisin aika erossa on n. 4-6 tuntia. Toinen lapsi on vielä vauva ja pisin aika hänestä erossa on n. 30min.
6päivää , esikoisen rippileiri viime vuonna. Sitä ennen 3 päivän leirikoulu joitain vuosia sitten.
Kuopus 13v ja 1 yö pisin erossaolo.
Minulla pisin aika on 8 vuorokautta. Olimme ystäväpariskunnan kanssa matkalla. Lapsi oli 14. Reissuni meni vähän pilalle ikävän vuoksi. Toisaalta taas oli hyvä juttu, sillä riparin aikana (7 vrk, jonka oli Virossa) taas ikävä ei ollut niin kova.