Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hoi, te Pulled pork -mestarit.

Vierailija
08.04.2016 |

Ensimmäistä kertaa olisi tarkoitus tehdä kyseistä ruokaa.
Ohjeessa pyydetään poistamaan lihan pinnalta näkyvä rasva ja kalvot.
Mulla porsaan kassleria ja poistelin lihasta parhaani mukaan rasvoja. Sitä kuitenkin lihassa aivan julmetusti, joten millään ei pysty läheskään kaikkea poistamaan. Sulaako jättämäni rasva uunissa? Mulla 1,5kg köntti lihaa ja varmaan 300gramman edestä olen jo siitä läskiä poistanut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaa oo koskaan rasvaa poistanu. Lihatiskiltäkin pyydän aina mahdollisimman rasvasen palan.

Vierailija
2/6 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt herranjumala pilaa sitä lihaa. Se  läski sulaa kyllä jos pidät tarpeeksi pitkään sitä uunissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeei! Se pitää nimenomaan valmistaa sen rasvan kanssa, jotta pysyy mehukkaana ja vasta kypsänä ennen riivintävaihetta poistetaan se ylimääräinen rasva siitä päältä. Näin mä olen aina tehny ja tullut joka kerta suussa sulavaa. En oo ikinä edes nähnyt ohjetta, jossa rasva käskettäis poistaa ennen kypsennystä.

Vierailija
4/6 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, tuossa lun ohjeessani käskettiin tosiaan poistamaan raakana ja ennen maustamista.

Jätän suosiolla lopun läskin lihaan. Kiitoksia:)

Vierailija
5/6 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kokkaus hetkiä, muista mitä pidempää pidät uunissa sen parempi.

Vierailija
6/6 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei rasvaa tai muutakaan tarvitse irrottaa! Rasvaa ei edes saisi mun mielestä. Jos ohje väittää sellaista, niin luultavasti se väittää myös pitämään uunissa vähemmän aikaa kuin tarpeen on. Miedolla lämmöllä ja oikeasti tuntikausia, niin että sulaa kaikki rasvat ja muut!

Olen itse sitten uunista otettuani siistinyt tavaraa ennen haarukalla hajottamista. Ennen uuniin laittoa en ole tehnyt mitään. Maustaminenkin hoituu samalla kun uunissa on mukana hyvät liemet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi