Avomies pilasi synttärinsä
Ei hemmetti kun ärsyttää! Avomies käyttäytyy todella paskamaisesti jo pitkään, arkemme on yhtä helvettiä. Haluaisin vain pakoon koko ajan... Nyt sitten lähestyisi miehen syntymäpäivät, joihin olen panostanut jo n. 400 euron edestä. Puolet tuosta summasta saan peruttua vielä, mutta loput on jo menneet. Tekisi mieli perua koko synttäriyllätys, ei ole mies ansainnut käytöksensä takia mitään. Sen piti olla kiva päivä...
Kommentit (11)
Yllätykset on hyvin harvoin onnistuneita. Ei yllätyksiä. Asioista sovitaan etukäteen.
Sinä taidat olla ihan hutzhu akka!
Mies ei siis tiedä suunnitelmistani yhtään mitään... Marisee vain muita juttujaan, haukkuu minua, huutaa ja raivoaa ties mistä.
AP
Lopetat ne synttärivalmistelut siihen paikkaan etkä ole muistavinasi koko synttäreitä. Tosin en minä muutenkaan kuuntelisi tuollaista miestä vaan panisin ulkoruokintaan.
Tietysti järkkäät yllätyksen. Suhtautuminen kertoo sitten onko se viimeinen niitti teidän suhteelle.
Jos se on jo pitkään ollut paskamainen, niin miksi edes alotit mitään järjestelyitä? Odotitko, että se muuttuu hetkessä mussukaksi?
Jos haluat miehen vielä pitää ja odottelet parempia aikoja, niin järkkäisin synttärit. Siinähän näkee arvostuksesi. Ehkä se voisi olla portti kohti parempia aikoja.
Jos ei jätkä enää huvita ollenkaan,niin rahat pois ja lopetat suhteen samantien.
ei ei ei ei yllätyksiä. Ei koskaan.
Luuletko että yhdet synttärit sen kumoaa, että teidän liitto ei toimi?
Ei rahalla saa rakkautta. Eikä tavaralla.
Yllätykset on perseestä. Ehkä se ei haluu ylläreitä vaan eron.