Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako töistä vapaata synnytykseen? Vai synnytittekö työpaikalla?

Vierailija
08.04.2016 |

Mulle tulee luultavasti työpaikkasynnytys :/ Onko muilla vastaavasta kokemuksia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on tänään yövuoro ja laskettu aika oli eilen. vähän jännittää, miten selviän yksin synnytyksesrä jos se nyt yövuoron aikana alkaa. olisko ok jos pyytäisin jonkun kokeneen oloisen naispuolisen potilaan,vähän auttelemaan? t. terveyskeskuksen vuodeosaston hoitaja

Vierailija
22/23 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin ratikkakuskina ja synnytykseni oli helppo ajoittaa juuri pysäkin kohdalle. Asiakkaat eivät eturiviä lukuun ottamatta edes huomanneet mistä oli kyse. Kääräisin vauvan eväsleipäpaperiin, ja ennen seuraavaa pysäkkiä se jo nukkui vaunun kolinaan ja heilumiseen. Lastentarhan kohdalla heitin vain nyytin sopivasti pihalla olleelle hoitajalle ja päivän viiimeisen kierroksen kohdalla otin vauvan taas lennosta kyytiin. Näin on hyvin toiminut jo 8 kk:ta .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytykseni alkoi kun olin maastossa opettamassa tulevia metsätalousinsinöörejä. Annoin heille ryhmätyötehtävän, jota he lähtivät reippaasti toteuttamaan eri puolille. Sammalta oli mukavasti kuivikkeeksi sekä oman vuodon että vauvan pyyhkimiseen. Palasimme opistolle, ja sain vauvan ja itseni pesaistua lämpimällä vedellä kun opiskelijat laskivat tuloksia ja kirjoittivat ryhmätyöraporttejaan. Kunnon käytännön toimijoita heistä tulee.