Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole käynyt joulun jälkeen kampaajalla.t.ammattivalittaja

Vierailija
08.04.2016 |

Ei ole varaa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt kampaajalla 32 vuoteen, että revi siitä ;-)

Vierailija
2/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo no mä olen ennen käynyt n 4 kertaa vuodessa. En voi värjätä hiuksia kotona koska olen allerginen niille väreille eikä ole kivaa olla ihan harmaatukkainen mutta näillä mennään.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynnyt koskaan elämäni aikana kampaajalla. 

Vierailija
4/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi.. tämäkin vielä. Mä käyn normisti 2x vuodessa kampaajalla, rahaa on, mutta ei aikaa eikä juuri tarvettakaan. SEllaista se elämä vaan katos on.

Vierailija
5/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän surkea kohtalo.

Vierailija
6/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt viiteen vuoteen kampaajalla, vaikka varaa olisi.  Eikös harmaat hiukset ole nyt muodissa?

Vierailija
7/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo käyny kahteen vuoteen. Ehkä joskus kun opiskelut on opiskeltu ja olen töissä voisin käydä hiukseni leikkauttamassa. Väriin en enää uhraisi rahaa enkä terveyttäni.

Vierailija
8/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt viiteen vuoteen kampaajalla, vaikka varaa olisi.  Eikös harmaat hiukset ole nyt muodissa?

En tiedä onko vai ei mutta mulla sellasen ainakin on. Täytyy varmaan ostaa sellainen parturointikone niin saa edes perheen miespuolisten hiukset leikattua.ap

Vierailija
9/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko vai ei mutta mulla sellasen ainakin on. Täytyy varmaan ostaa sellainen parturointikone niin saa edes perheen miespuolisten hiukset leikattua.ap

Hä?  Etkös sinä ole eroamassa ja muuttamassa yksin asumaan.  Mitä enää huolehdit mistään parturointikoneesta, anna ukon ostaa.  Ei kuulu enää sulle :)

Vierailija
10/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hä?  Etkös sinä ole eroamassa ja muuttamassa yksin asumaan.  Mitä enää huolehdit mistään parturointikoneesta, anna ukon ostaa.  Ei kuulu enää sulle :)

Lapsenkin hiukset kasvavat ovat jo melkoisen pitkät.ap

Vierailija
11/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no mä olen ennen käynyt n 4 kertaa vuodessa. En voi värjätä hiuksia kotona koska olen allerginen niille väreille eikä ole kivaa olla ihan harmaatukkainen mutta näillä mennään.ap

En ole koskaan värjännyt hiuksia enkä värjää, Harmaatukkainen olen.

Vierailija
12/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pitää ihan väkisin vääntää miten surkeaa sun elämä on. Mene ulos tuulettamaan harmaata päätäsi, siellä on kaunis ilma!

Vierailija
13/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et yritä hakea töitä? Käyttäisit senkin ajan mitä ruikutat ja valitat työnhakuun.

Vierailija
14/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä et yritä hakea töitä? Käyttäisit senkin ajan mitä ruikutat ja valitat työnhakuun.

Yritänhän minä, olen yrittänyt vaikka minne hakea töihin.ap

Vierailija
15/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että pitää ihan väkisin vääntää miten surkeaa sun elämä on. Mene ulos tuulettamaan harmaata päätäsi, siellä on kaunis ilma!

Kauhea vesisade.ap

Vierailija
16/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole taas käynyt joulun jälkeen Aruballa vielä kertaakaan. Tavallisesti käyn neljästi vuodessa.

Vierailija
17/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen harmaatukkainen 45-v. Suvussamme harmaannutaan varhain ja se on mun mielestä ihan OK. 

Miesten parturikäynnit on ihan eri hintahaarukassa kuin naisten kampaamokäynnit, joten eiköhän miehelläsi ole varaa maksaa sekä omat että pojan hiustensiistimiset. Mies maksoi viime käynnistään kympin. 

Ero on tainnut peruuntua, mutta ujostelet aiheen avaamista ja teet vain supertriviaaleja avauksia? 

Vierailija
18/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan hyvätuloisia, mutta käyn kampaajalla vain 2 kertaa vuodessa. En jaksaisi ravata joka kk, siksi pitkä malli.

Vierailija
19/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen harmaatukkainen 45-v. Suvussamme harmaannutaan varhain ja se on mun mielestä ihan OK. 

Miesten parturikäynnit on ihan eri hintahaarukassa kuin naisten kampaamokäynnit, joten eiköhän miehelläsi ole varaa maksaa sekä omat että pojan hiustensiistimiset. Mies maksoi viime käynnistään kympin. 

Ero on tainnut peruuntua, mutta ujostelet aiheen avaamista ja teet vain supertriviaaleja avauksia? 

Joo minulle alkoi harmaita tulla jo alle 30v ja nyt olen sitten kokonaan harmaa.ap

Vierailija
20/29 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sun ole nyt tärkeämpi säästää ne vähät rahasi muuttoa varten. Uuteen asuntoon tulee aina kaikenlaista hankkimista, mitä ei etukäteen edes osaa ajatella.

Anna hiusten huoletta harmaantua, kuka niitä koskaan edes katselee? Olen saanut kertomastasi sellaisen kuvan, että et käy koskaan missään eikä sun luonasi käy koskaan ketään.