Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko lapsellista vai vanhuksien juttu? Vai kaupunkilaisten?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (16)

Vierailija

Mitä sillä on väliä, jos vaan itse tykkäät? Mutta ei kyllä kannata hankkia, jos ei kestä katseita. 

t. kickbaikkaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hyvää treeniä. Vähän kuin juoksun ja pyöräilyn välimuoto tai talvilajeista vastaa pertsaa.

Vierailija

Mä hommasin ensin huskyilleni sen, mutta sitten urahdin itse potkuttelemaan :) tosi hyvää kuntoilua ja ei mua jaksa kiinnostaa muiden mielipiteet

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kovin on raskasta edetä

Ei nyt sentään. Oletko kokeillut? Toki työläämpää kuin pyöräily, mutta pääseehän sillä nopeammin ja pidemmälle kuin jalkaisin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin on raskasta edetä

Ei nyt sentään. Oletko kokeillut? Toki työläämpää kuin pyöräily, mutta pääseehän sillä nopeammin ja pidemmälle kuin jalkaisin. 

Oikealla tekniikalla se on raskasta

Kuukkeli

Oikealla tekniikalla raskasta, hmm...  Jos alkaa hyytyä, voi hetkeksi tinkiä tavanomaisesta täydellisyydestään, potkutella huolimattomasti hutiloiden menemään, ja taas jaksaa?

Vierailija

Mua kiinnostaa tämä pyörä. Sellaista mietin, että potkutteletteko tasapuolisesti kummallakin koivella? Mä en varmaan pysyi pystyssä, jos yrittäisin potkia oikealla jalalla. Olen tosi "toispuolinen" tässä asiassa. Mutta kehittyiskö sitä sitten kroppa omituiseksi? 

Vierailija

Kaffepulla kirjoitti:
Ajattelin hommata sellaisen potkukelkan, jossa on pyörät. Mielipiteitä?

Ai rollaattorin? 

Vierailija

Aika kalliita, mutta muuten periaatteessa ihan ok. Tosin naisten pyörästäkin on helppo nousta pois päältä ja niillä pääsee paljon kovempaa tarvittaessa. Potkupyörä saattaa myös herättää vähän turhan paljon huomiota pyörätelineessä ja siten ilkivallan mahdollisuus on kohtalainen.

Varmasti on paljon heitä, jotka pitävät tuota lapsellisena, mutta ei noista kannata välittää. Henkilökohtaisesti pitäisin tuollaisella menevää naista kiinnostavana.