Oikealla tekniikalla raskasta, hmm... Jos alkaa hyytyä, voi hetkeksi tinkiä tavanomaisesta täydellisyydestään, potkutella huolimattomasti hutiloiden menemään, ja taas jaksaa?
Mua kiinnostaa tämä pyörä. Sellaista mietin, että potkutteletteko tasapuolisesti kummallakin koivella? Mä en varmaan pysyi pystyssä, jos yrittäisin potkia oikealla jalalla. Olen tosi "toispuolinen" tässä asiassa. Mutta kehittyiskö sitä sitten kroppa omituiseksi?
Aika kalliita, mutta muuten periaatteessa ihan ok. Tosin naisten pyörästäkin on helppo nousta pois päältä ja niillä pääsee paljon kovempaa tarvittaessa. Potkupyörä saattaa myös herättää vähän turhan paljon huomiota pyörätelineessä ja siten ilkivallan mahdollisuus on kohtalainen.
Varmasti on paljon heitä, jotka pitävät tuota lapsellisena, mutta ei noista kannata välittää. Henkilökohtaisesti pitäisin tuollaisella menevää naista kiinnostavana.
Mitä sillä on väliä, jos vaan itse tykkäät? Mutta ei kyllä kannata hankkia, jos ei kestä katseita.
t. kickbaikkaaja
Eipä sillä olekaan väliä, itsekin omistan :) Kiinnostaa vaan mielipiteet T. AP
Hyvää treeniä. Vähän kuin juoksun ja pyöräilyn välimuoto tai talvilajeista vastaa pertsaa.
Kovin on raskasta edetä
Mä hommasin ensin huskyilleni sen, mutta sitten urahdin itse potkuttelemaan :) tosi hyvää kuntoilua ja ei mua jaksa kiinnostaa muiden mielipiteet
Ei nyt sentään. Oletko kokeillut? Toki työläämpää kuin pyöräily, mutta pääseehän sillä nopeammin ja pidemmälle kuin jalkaisin.
Oikealla tekniikalla se on raskasta
Oikealla tekniikalla raskasta, hmm... Jos alkaa hyytyä, voi hetkeksi tinkiä tavanomaisesta täydellisyydestään, potkutella huolimattomasti hutiloiden menemään, ja taas jaksaa?
Mua kiinnostaa tämä pyörä. Sellaista mietin, että potkutteletteko tasapuolisesti kummallakin koivella? Mä en varmaan pysyi pystyssä, jos yrittäisin potkia oikealla jalalla. Olen tosi "toispuolinen" tässä asiassa. Mutta kehittyiskö sitä sitten kroppa omituiseksi?
Aikuisten kolmipyörä on parempi ,sillä voi ajaa kapakasta kotiin kaatumatta.
Kyllä jalkaa vaihdetaan ja kun on vauhdissa nii n ei tarvitse potkia koko aikaa
UP
Ajattelin hommata sellaisen potkukelkan, jossa on pyörät. Mielipiteitä?
Ai rollaattorin?
Aika kalliita, mutta muuten periaatteessa ihan ok. Tosin naisten pyörästäkin on helppo nousta pois päältä ja niillä pääsee paljon kovempaa tarvittaessa. Potkupyörä saattaa myös herättää vähän turhan paljon huomiota pyörätelineessä ja siten ilkivallan mahdollisuus on kohtalainen.
Varmasti on paljon heitä, jotka pitävät tuota lapsellisena, mutta ei noista kannata välittää. Henkilökohtaisesti pitäisin tuollaisella menevää naista kiinnostavana.
Tällaista mietin:
http://www.findit.fi/finditimages/c18a058b1f2d4b1d849a18b4e11cd112.jpg
Oisko rock?