Vierailija

Itsevarmuus vai mikä? Kaveripiirissäni on naisia, joilla muutaman kuukauden välein vaihtuu mies ja yhteyksiä pidetään entisiin milloin minkäkin merkeissä. Korkeintaan pari, kolme viikkoa yksin ja sitten aktiivisesti hakuun uusi mies. Ovat kyllä puheliaita ja sosiaalisia, rentoja naisia. Ulkoisesti enemmänkin ylipainoisia ja tavallisia. Nämä suhteet yleensä kuitenkin päättyvät miehen taholta, mutta silti tapaillaan joskus.

• ylös 24
  • alas 6

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Tai sitten kelpuuttavat kenet tahansa, kunhan ei tarvitse olla yksin? Jos kerran parin kuukauden välein uutta kehiin.

• ylös 46
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

laita deitti sivulle profiili "etsin parisuhdetta" saat satoja yhtendenottoja.niistä sitten valitset.

• ylös 19
  • alas 4
Vierailija

No joillekkin kelpaa kuka tahansa vastaantuleva kaksilahkeinen.. tavallaan säälin tollasia

naisia jotka eivät pysty elämään hetkeäkään ilman miestä.

• ylös 46
  • alas 2
Vierailija

Varmasti löytää jos ei ole valikoiva. Mullakin oli sinkkuna vientiä, vaikka olin hiljainen.

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

No minä varmaan kuulun sitten niihin. Tosin mulla ei vaihdu muutaman kuukauden välein eikä mies ole ikinä ollu se jättäjä. Pisin suhde kestäny 18 vuotta. Muut noin muutaman vuoden. Pari lyhyttä säätöäkin mahtuu joukkoon. En ole ollut sinkkuna kun muutamasta viikosta pariin kuukauteen suhteiden välissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
laita deitti sivulle profiili "etsin parisuhdetta" saat satoja yhtendenottoja.niistä sitten valitset.
hys hys, tämä on vaiettu totuus jota ei saa kertoa, että tavallinenkin nainen saa kymmeniä yhteydenottoja viikossa. Siinä menee se itsesäälissä huomion toivossa kieriskely pilalle.

• ylös 15
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No minä varmaan kuulun sitten niihin. Tosin mulla ei vaihdu muutaman kuukauden välein eikä mies ole ikinä ollu se jättäjä. Pisin suhde kestäny 18 vuotta. Muut noin muutaman vuoden. Pari lyhyttä säätöäkin mahtuu joukkoon. En ole ollut sinkkuna kun muutamasta viikosta pariin kuukauteen suhteiden välissä.
EIkö kannattaisi opetella tuntemaan itsensä? Voisi ne suhteetkin kestää.

• ylös 12
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä sä tiedät ton kirjoittajan elämästä? Ja mistä voit päätellä ettei kirjoittaja tunne itseänsä?:) anna ihmisten elää rauhassa vaikka eivät eläisikään samalla tavalla kuin sinä😄😌

• ylös 22
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tunnen itseni varsin hyvin ja eikö 18 vuotta ole ihan kiitettävä saavutus. Kuten jo sanoin minä olen päättänyt suhteet. Jos jotain asiaa elämässäni ei miellytä minua en haaskaa aikaani siihen.

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Olen 15-vuotiaasta seurustellut tai ollut naimisissa. Nyt olen 56-vuotias. Kuulostan varmaan ketjumiehennielijältä, mutta tosiasiassa olen toisessa pitkässä parisuhteessani, vasta. Ensimmäinen avioliitto kesti ikävuodestani 20 ikävuoteen 42 ja tässä toisessa liitossa olen ollut vasta kuusi vuotta.

Mutta siis, pitkiä sinkkuaikoja mulla ei ole ollut. En ole aktiivisesti hakenut kumppaneita koskaan, kyllä kumppanit on hakeneet minut. Sinkkuiluni on ollut ihan mukavaa, ne lyhyet viikot mitä sitä on aina kerrallaan kestänyt.

Kun on juttelevainen, tietysti tapaa ihmisiä ja tutustuu heihin. Pidän myös seksistä, eli mulla ei ole ikinä ollut mitään haluttomuusongelmia, pikemminkin pitää himmailla ettei nyt kenen tahansa kanssa sänkyyn kaatuile.

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Mä olen huomannut, että tämän tyyppiset naiset ovat todella sosiaalisia, iloisia, ihan ok näköisiä ja huumorintaju on yleensä aika samoilla leveleillä miesten kanssa. Näillä naisilla on yleensä myös todella laaja ystäväpiiri, johon kuuluu sekä naisia että miehiä. Itse pidän tällaista naista todella hyvänä tyyppinä ja tämä lienee syy myös miksi heillä onkin niin paljon kavereita ja miesystäväkin on helppo löytää.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Mun tuttava on tuollainen. Tavallaan nätti, sosiaalinen, mutta pullukka ja vähän yksinkertainen... miehiä on aina riittänyt, baareista tarttuu mukaan. Mutta nuo miehet ei todellakaan ole "laadukkaita", aina niissä on jokin sellainen vika että en koskisi pitkällä tikullakaan. Kyseisellä naisella ei ole vaatimukset korkealla, mutta pelkää kovasti yksinoloa, miehet taitaa olla samanlaisia ja helpon seksin perässä tietysti.

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hys hys, tämä on vaiettu totuus jota ei saa kertoa, että tavallinenkin nainen saa kymmeniä yhteydenottoja viikossa. Siinä menee se itsesäälissä huomion toivossa kieriskely pilalle.

Höh. Se, että saa yhteydenottoja on ihan eri asia kuin saada parisuhde. Ne on pelkkiä sukupuoliyhteydenottoja, kertapanosta useampaan, mutta ei siitä aikuisten ihmissuhdetta tule koskaan.

Vierailija

Ei välttämättä tarvitse olla sosiaalinen ja puhelias löytääkseen seuraa, luojan kiitos. Netissä on tällaisen rauhallisen introvertinkin helppo tutustua ihmisiin. En ole missin mitoissa tai rikas. Sen sijaan olen fiksu, koulutettu, rento, naisellinen ja tykkään seksistä. Rima minulla on korkealla mutta yksin ei ole tarvinnut olla.

Vierailija

Sitten on sellainenkin asia, että toiset vaan ihastuu helpommin kuin toiset. He pystyvät näkemään hyviä ja ihastuttavia piirteitä monessa ihmisessä, ihastuvat sen takia helpommin kuin muut, ovat kenties muutenkin optimistisia ja rentoa seuraa.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun tuttava on tuollainen. Tavallaan nätti, sosiaalinen, mutta pullukka ja vähän yksinkertainen... miehiä on aina riittänyt, baareista tarttuu mukaan. Mutta nuo miehet ei todellakaan ole "laadukkaita", aina niissä on jokin sellainen vika että en koskisi pitkällä tikullakaan. Kyseisellä naisella ei ole vaatimukset korkealla, mutta pelkää kovasti yksinoloa, miehet taitaa olla samanlaisia ja helpon seksin perässä tietysti.

Juu, vähän yksinkertaisia nämä tapaukset minunkin tuttavapiirissäni ovat. Yleistä on myös esittää miehen seurassa avuttomampaa kuin onkaan. Ei varmaan tarvitse edes mainita, että näissä tapauksissa mies on se, joka tuo leivän pöytään...

Vierailija

Mulla on kaveri joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa. Han on alyttoman kaunis, siis paljon keskivertoa korkeammalla ja etsii nimenomaan vakituista parisuhdetta, lahinna netista. Mutta kaikki aina lopahtaa parin treffin jalkeen miehen aloitteesta ja harvemmin niita treffeja edes tulee. En ymmarra. Ei siis mikaan tyhjapaa bimbokaan kyseessa. Itse olen tallainen tavis, en ruma, ihan ok nakoinen ja normaalipainoinen mutta en ole laiha. Ikaa kun alkaa olla niin olen ihan aktiivisesti etsinyt parisuhdetta viimeisen noin neljan vuoden aikana. Siihen on mahtunut pari vakavampaa suhdetta ja paljon treffeja. Enka todellakaan ole tapaillut "ihan keta vaan". En tieda mita johtopaatoksia tasta pitaisi vetaa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.