The Voice Of Finland suosikkisi?
Omani ehdottomasti Riikka. Ihan huikea rokkimimmi, äänestä ei ikinä uskoisi vain 16-vuotiaaksi.
http://www.ruutu.fi/video/2554782
Mites av:n muiden suosikit?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Tää koko Voice-hässäkkä on kovin kulahtanutta. Pitäisikö viettää ainakin yksi välivuosi? Idolsin toivoisin vielä tekevän paluun, yhden! Jo se tunnari siinä, tuo jännityksen kun jännäsin Antti Tuiskun menestystä kisassa aikoinaan. Suoraviivaisempi olisi. Voice on kuin tyhjä kermakakku, kovaa ylistystä, kehuja. Mutta mitä jää jäljelle voittajastakaan. Takahuoneen Alexandrovan höpöttelyt, somehypettäjä ja ns. "haastattelut" turhia. Kukaan pysty siinä mitään kertomaan.
Antti Tuiskulla meni 10v ennenkuin sai mitään edes vähän kuuntelunkestävää aikaiseksi ja oppi tanssimaan niin ettei ole vain "ihan kiva". Minä en halua enää seurata raakileiden haparointia ja v*ttuuntua siitä, että hyvät telkkaritarinat saavat ihmiset kuulemaan jollain muulla kuin korvillaan, tai että oikeasti upea musiikki tekijöineen jää näiden tarinoiden varjoon.
Ei silti, nythän joutuu kyllästyneenä kuuntelemaan triljoonatta versiota typerästä suomiräppibiisistä tai bilepopista, joka on tehty Ruotsissa aikaa sitten paljon paremmin.
Voice- suosikkini on se korealainen.
Aasian tytöt on hyviä. Riikka on jotenkin hauska ilmestys, ihan kuin olisi tullut aikakoneella 80-luvulta ja tosi järkevän oloinen myös. Pidän myös jotenkin siitä Annasta (?), mutta laulaisi parempia biisejä.
Ohjelman pointti on kuitenkin aika hukassa. Kovasti kehutaan kilpailijoita, mutta minä en ainakaan ole esim. viime vuoden voittajasta kuullut pihaustakaan voiton jälkeen. Sitä edellinen taisi tehdä levyn ja osallistua UMK:uun, mutta ei pärjännyt ja hävisi sittemmin myös jäljettömiin.
Vierailija kirjoitti:
Kerttu, upee ääni ja persoona. Ei mikään hiton hissukka niinku kaikki muut.
Tämä henkilö esittää laulajaa. On joku rooli päällä koko ajan. Ääni sinänsä on hyvä, mutta jotain päälleliimattua hänessä on.
Ehkä Kerttu, hänessä on jotain semmosta herkkyyttä. Tai sitten se ulkomaalainen tumma tyttö, jolla mieletön ääni. En muista nyt nimeä.
Eipä ollu taaskaan hääppönen alotus livellä. Huono tuo yhteislaulu ja Kertun esitys myös.
Minä oon tykännyt Ilarista, mutta se viime viikon kappalevalinta oli väärä. Jospa tänään sujuis paremmin.