Lienenkö ainoa jolla alkaa jo Axlin kuvaukset pikkuhiljaa tursuta korvista ja silmistä ulos? Alkaa ärsyttää jo melkein enemmän kuin Granlundin ilmaveivistä jauhaminen silloin 2011. Ihan ok, että tuostakin nyt uutisoitiin, mutta kun mitään uutta ja merkittävää ei tapahdu niin pitää vaan mässätä isoilla otsikoilla ja jauhaa sitä vanhaa paskaa asiasta.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

• ylös 4
  • alas 4

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Naispelko22 kirjoitti:
Lienenkö ainoa jolla alkaa jo Axlin kuvaukset pikkuhiljaa tursuta korvista ja silmistä ulos? Alkaa ärsyttää jo melkein enemmän kuin Granlundin ilmaveivistä jauhaminen silloin 2011. Ihan ok, että tuostakin nyt uutisoitiin, mutta kun mitään uutta ja merkittävää ei tapahdu niin pitää vaan mässätä isoilla otsikoilla ja jauhaa sitä vanhaa paskaa asiasta.

Terveisin Naispelko22

Joka päivähän tässä on tapahtunut uutta. Ja suurimmaksi osaksi homma pysyy otsikoissa, koska Axl jatkaa peittely-yrityksiään (joille tietenkin haluaa julkisuutta).

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Komppaan yllä olevia. Älä avaa niitä keskusteluja/uutisia, jotka eivät kiinnosta. Itse olen avannut ehkä kolme, joten ei tursua ulos vielä mistään.

Vierailija

Samoin. Voisko Axl vihdoin pitää sen turpansa kiinni ettei joka viikko tarvitse aktivoitua. En jaksa seurata aihetta viikottain käräjiin saakka.

En minä ole mitään uutisia tai keskusteluja avannutkaan. Paitsi nyt tämän. Ongelma on vaan siinä, että jos jotain uutisia haluaa lukea niin voi olla melkoisen varma siitä, että Herra Smithin naama koristaa kyseistä sivustoa tai lehteä ison shokkiotsikon kanssa. Ei tätä oikein karkuunkaan tunnu pääsevän, kuten ei päässyt ilmaveiviäkään.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Vierailija

No voi kyynel, ettäkö lehdet kirjoittavat juttuja joita et halua lukea, ja sinun on ihan itse pakko hypätä ne yli? :(

Ja kyllähän tässä on aika isoja käänteitä tullut. Vai onko sinusta se ja sama, onko kuvat tosiaan ollut omaan käyttöön vai onko niitä levitelty myös muille?

Vierailija

Ihan yhtä lailla saat ap kärvistellä Axl Smithin naaman takia kuin minä saan Juha Sipilän, Alexander Stubbin, Timo Soinin, Hanna Mäntylän tai Sanni Grahn-Laasosen takia. Yhtään noista naamoista en haluaisi enää ikinä nähdä, mutta avaapa telkkari tai netin uutissivusto, niin sielläpä ne löytytvät. Ja niin kuin minun on pakko noita naamoja katsoa, niin on sinunkin Axl Smithin keissiä seurattava. Tai sitten muutettava vaikkapa Grönlantiin kalastelemaan.

Vierailija

Miksi ihmeessä sitten sinun piti tehdä aiheesta vielä yksi aloitus lisää? Anna olla jos ei kiinnosta.

Vierailija kirjoitti:
No voi kyynel, ettäkö lehdet kirjoittavat juttuja joita et halua lukea, ja sinun on ihan itse pakko hypätä ne yli? :(

Ja kyllähän tässä on aika isoja käänteitä tullut. Vai onko sinusta se ja sama, onko kuvat tosiaan ollut omaan käyttöön vai onko niitä levitelty myös muille?

Onko se Sinusta samaa jauhamista jos tulee uutta tietoa? Ei ainakaan minusta. Jos et lähtisi muuttelemaan sanomisiani, jookos?

Se on ihan hienoa, että pidetään ajan tasalla, mutta on tässä näitä samojakin aiheita käsitelty jo moneen kertaan. Ja miten tärkeänä pidät sitä tietoa, että mistä Axl on uhrinsa löytänyt? Minusta ainakaan sillä ei ole niin suurta merkitystä, että jokaisen naisen löytämisestä pitää tehdä erikseen uutinen. Se naisen iskeminen ei varmaan vielä täytä rikoksen merkkejä?

No voi kyynel jos sinä et ole vielä saanut tarpeeksesi Axl-uutisoinnista, taidat olla silloin vähän väärässä ketjussa.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sitten sinun piti tehdä aiheesta vielä yksi aloitus lisää? Anna olla jos ei kiinnosta.

No kunhan kysyin. Miksi kaikki on niin aggressiivisen oloisia tässä ketjussa? Eikai se muilta ole mitään pois jos kysyn, että onko muutkin jo kyllästyneet? Jos ei kerran ole kyllästynyt niin miksi tähän pitää sitten edes kirjoitella mitään? Minä vaan kysyn.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.