Jouduin taas verbaalisen hyökkäyksen kohteeksi kaupassa
Autan silloin tällöin näkövammaista tuttuani kaupassa. Nämä kerrat on todella avanneet silmäni sille, kuinka paljon on ilkeitä vanhoja suomalaisia miehiä. Jo useamman kerran minulle/meille on karjuttu ja kiroiltu kassalla, kun olemme olleet "tiellä", kun olen joutunut ohjaamaan hitaasti kapeista kohdista yms. kun työntekijät ja asiakkaat jättävät kaikenmaailman kärryjä keskelle käytävää. Vanhat mummut hymyilevät meille, ulkomaalaiset miehet hymyilevät meille, muut suhtautuvat neutraalisti. Mutta vanhat suomalaiset miehet sylkevät päälle, kiroilevat ja karjuvat. :´(
Kommentit (17)
Entisenä aspana tuo on tuttua, että vanhat miehet on perseestä usein.
Aina haukutaan keski-ikäisiä naisia, mutta sellainen kiukkuinenkin keski-ikäinen nainen on ihan leppoisa verrattuna tavalliseen vanhaan/keski-ikäiseen mieheen.
Kun ei enää stondaa, niin ei oo enää standii!
Kaupassa karjuvat ja sylkevät päälle? En usko.
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa karjuvat ja sylkevät päälle? En usko.
Tarkoitin sylkemisellä sitä halveksuntaa. Ehkä huonosti ilmaistu. Inhotaan vammaisia, inhotaan naisia ja ollaan niin maailman omistajia. En keksi tätä päästäni. Jos yksin kuljen, tällaista ei satu.
Voin kuvitella pientä ärsytystä kun on huomannut elämän hujahtaneen ohi betamiehen roolissa ja sitten joku naikkospari tulee törttöilemään eteen kun on kiire kotiin tai omien harrastusten pariin.
Myöskään isommassa ruokakaupassa tätä ei satu, koska on enemmän kassoja ja tilaa. Mutta tää haluaa käydä vaan pikkukaupassa.
Voihan se jotakuta ärsyttää, kun ahtaissa tiloissa edessä tuntuu hidastelevan ja törttöilevän jotkut tyypit. Käyttääkö tämä näkövammainen valkoista keppiä tai tunnistaako hänet jotenkin muuten heti näkövammaiseksi?
Kiva miesvihatarina. Monesko tälle päivälle aloittajan näppikseltä?
Kyllä yli 50+ miehet ovat vihaisia. Yleensä vaatteet ns mannemuotia, kaljamaha ja harmaa tulla hapsottaa. Ei mitään silmänruokaa.
Menevät ovista ensiksi esim ja muutenkin ryntäilevät kaupassa.
Miksi ihmeessä edes vaatteita ei päivitetä ja hiuksia ei leikata?
Helposti asia olisi korjattavissa, mutta ei.
Naistentansseissa sitten se paras asu on slipoveri...
Vierailija kirjoitti:
Voihan se jotakuta ärsyttää, kun ahtaissa tiloissa edessä tuntuu hidastelevan ja törttöilevän jotkut tyypit. Käyttääkö tämä näkövammainen valkoista keppiä tai tunnistaako hänet jotenkin muuten heti näkövammaiseksi?
Kaljalastin kanssa on aina kiireisiä pisnesmiehiä...
Vierailija kirjoitti:
Ei käytä, sen takia minä olen siellä. Ei silti oikeuta haukkumaan ja loukkaamaan. En vihaa miehiä, minulla on ihana mies, poika, veli, appiukko ja isävainaa ja vaarivainaa. Kaikki suomalaisia. Ei vaan mummut koskaan huuda meille, papat vaan.
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella pientä ärsytystä kun on huomannut elämän hujahtaneen ohi betamiehen roolissa ja sitten joku naikkospari tulee törttöilemään eteen kun on kiire kotiin tai omien harrastusten pariin.
Okei, eli näkövammainen ihminen avustajansa kanssa ovat syyllisiä siihen, että sinä et ole saanut naista?? Vai miten ihmeessä sinun betamiehuus liittyy asiaan ja miten saat väännettyä mielessäsi näkövammaisesta avustajansa kanssa naikkosparin??
Vanhat äksyt miehet on porukkansa. Itse en oo huutavia mummoja nähnyt, mutta useankin sellaisen jotka törkeesti ohittaa ihmisiä jonossa minä minä asenteella.
Mutta eikö vanhetessa ihmisten ääripäät korostu? Äksyt on entistä äksympiä ja ihanat entistä lempeämpiä.
Vanhoistä äijistä ei näemmä tykkää kuin nuoret, fiksut naiset!
Vierailija kirjoitti:
Vanhoistä äijistä ei näemmä tykkää kuin nuoret, fiksut naiset!
Olen nuori ja fiksu. En voi tykätä sellaisista, jotka henkisesti pahoinpitelee syyttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, eli näkövammainen ihminen avustajansa kanssa ovat syyllisiä siihen, että sinä et ole saanut naista?? Vai miten ihmeessä sinun betamiehuus liittyy asiaan ja miten saat väännettyä mielessäsi näkövammaisesta avustajansa kanssa naikkosparin??
Et näemmä osannut tulkita kommentin sävyä ollenkaan. Huhhuh.
t. ei kirjoittaja
Itse olen kokenut taas keski-ikäiset ja vanhahkot rouvat usein kaikkein kärsimättömämmiksi ja ilkeimmiksi. Miehet harvemmin ovat paitsi humalassa olevat.