Vierailija

Hän suorastaan vaatii sitä. Jos en ole tehnyt hänelle valmiiksi kuppia, hän istuu peiton reunalla onnettoman näköisenä. Kun hän näkee että alan muotoilla kuppia, ei hän monesti malta odottaa että olen saanut sen valmiiksi vaan änkeytyy käsieni yli.

Nyt olemme taas tapamme mukaan sängyllä palstailemassa. Kissa pesee itseään kupissa :)

• ylös 29
  • alas 0

Kommentit (8)

Vierailija

Minäkin olen tehnyt päiväpeitosta kissoille pesäkupin. Joka yö siinä joku kissa nukkuu. Nyt yksi kissa on nukkunut jalkopäässä peiton päällä, ei passaa kääntyillä holtittomasti, että kissan uni ei häiriinny :). M34

• ylös 17
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kuppikatti💜 Minunkin kissani tykkäsi änkeä itsensä sängyn ja seinän väliin. Asustelimme yksiössä joten siksi sänky oli seinää vasten. Siinä se nukkui lyttääntyneenä ja kippurassa ihan tyytyväisenä. Lyttykatti RIP💗

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Ohhoh, selitin hassusti. Siis sillä oli oma pieni kaistale sängyssä ja sitten se änki itsensä siihen seinää vasten. Ei sentään sängyn ja seinän väliin, vaikka meinasi se välillä sinnekin vajota💗

Vierailija

Oi ihanuus. Mun kissa teki joskus yöllä pennut mun jalkojen väliin. Heräsin, kun tunsin outoo liikettä reittä vasten ja käteeni osu otus, mitä luulin hiireksi. Heitin otuksen lattialle ja hyppäsin huutaen sängystä valoja sytyttämään. Mitä sitten näinkään, kissani ja seitsemän pentua suttusessa pedissäni. Ilmalennon saanut pentukin selvisi hengissä:)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.