Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ehdotti, että hankkisimme sormukset nimettömään vaikkemme ole menossa naimisiin?!

Vierailija
06.04.2016 |

Olemme olleet miehen kanssa kuusi vuotta yhdessä, ja molemmat olemme sitä mieltä, että tämä suhde saa jäädä viimeiseksi, loppuelämän kestäväksi. Naimisiin emme aio, koska emme pidä avioliitosta instituutiona eikä avioliitto edes muuttaisi täysin hyvää suhdettamme mihinkään.

Nyt mieheni ehdotti, että hankittaisiin sormukset vasempaan nimettömään yhdessäolomme merkiksi. Minulla meni ruoka väärään kurkkuun kuullessani tämän. Mielestäni miehen idea on nimittäin aivan järjetön. Olemme kyllä yhdessä lopunelämäämme, mutta en tajua mihin niitä sormuksia tarvitaan, kun emme ole edes menossa naimisiin? Näyttämään muille, että olemme vakavissamme? Kuulostaa mielestäni teinimeiningiltä sellainen.
En edes viitsi kuvitella mitä siitä seuraisi, kun ihmiset luulevat meidän olevan kihloissa ja saisimme jatkuvasti selittää, että me emme ole kihloissa emmekä menossa naimisiin ikinä. Ihmiset alkaisivat kummastelemaan ja kyseenalaistamaan suhdettamme...

Mitä mieltä te olette, onko mitään järkeä pitää sormusta nimetömässä, vaikkei naimisiin ole tarkoitus mennä ikinä? Vai onko täällä ihmisiä, jotka pitävät sormusta eivätkä aio naimisiin?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan tatuointi. Tatuoitte nimenne vaikka ranteeseen "Tiina & Teemu Forever"

Vierailija
22/30 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän luulen, että se sun mies haluais naimisiin. Ei vaan kehtaa ehdottaa, kun pelkää sun vastaavan kosintaan ei hyvin äänekkäästi ja jopa miehen nolaten. Joten mies sitten ehdotti edes niitä sormuksia. Pitäsköhän sun vähän miettiä oletko liian päällepäsmäri tässä avioliittoasiassa? Oletteko tosiaan yhdessä päättäneet asian? Ja olisitko valmis kompromissiin jos mies onkin muuttanut mielensä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tykkäisitte ideasta, että ostaisi korun ja joka vuosi yhdessäolon merkiksi ostaisi koruun uuden symbolin. Olen tyttöystävälle miettinyt tuollaista. 

Vierailija
24/30 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/30 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitä sormusta voisi laittaa eri sormeen kuin kihlasormusta?

Mies haluaisi sen nimenomaan vasempaan nimettömään koska muuten se ei olisi hänen mielestä selvä merkki siitä, että olemme varattuja toisillemme.

ap

Vierailija
26/30 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni nuori pitää sormusta vasemmassa nimettömässä ihan kuin missä tahansa muussa sormessa. Näin ainakin omassa tuttavapiirissäni. Ei se vasen nimetön ole enää niin ihmeellinen juttu että teidän sormuksia niin ihmeteltäisiin.

Vierailija
27/30 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miksi et usko avioliittoon, ja mitä etua on jos ette ole naimisissa verrattuna jos olisitte?

Vierailija
28/30 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt tajuu mikä tässä nyt on niin ihmeellistä, olisit onnellinen että joku välittää noi kovasti, älä nyt ainakaan mokaa ja loukkaa miestäsi jollain typeryydellä kun toinen hyvää hyvyyttään yrittää osoittaa rakkautta ja välittämistä. Jotkut naisetkin osaa olla niin typeriä näissä asioissa ja hienot jututkin osataan pilata.

Yksi eksä tyttöystävä oli tuollainen ja kaikkea typerää töksäyteltiin ja loppujen lopuksi oli minullekin aivan sama eikä viitsinyt mitään tehdä kun ei jaksa jotain vittuilua ja naureskelua kuunnella.

Vierailija
29/30 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Homman nimi on teinikihlaus ja tehtiin se juuri miesystävän kanssa. Ollaan viiskymppisiä, oltu jo naimisissa, yhteistä perhettä tai omaisuutta ei näköpiirissä joten tarvetta päästä vihille ei ole. Mutta ollaan jo niin vanhoja, että kehdataan hankkia sormukset vaan siksi että tuntuu itsestä kivalta. Ja tavoite on olla yhdessä lopun ikää.

Vierailija
30/30 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystävälläni on sama juttu. Hän pitää sormusta yleensä ketjussa kaulassa, kun ei tykkää käyttää sormuksia. Miehelle sormus oli tärkeämpi ja hän olisi ehkä halunnut naimisiinkin.

Ei epävirallinen sormus minusta ole enää nykyään niin ihmeellinen juttu. Pitäähän jotkut sinkutkin sormusta, ettei esim. asiakkaat yrittäisi iskeä tai ettei kysellä, miksei ole varattu...