Mieheni suostuu naimisiin jos annan seksitakuun 2 krt/viikko
Nyt on enemmän, joten suostuin. Ihanaa päästä naimisiin. Sain kyllä kivan sormuksen ja hauskat häät. Haluamme viettää iloista elämää
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Pääsetkö mukaan jos mies lähtee viikon työmatkalle?
Mitäs helvetin sovinismia tämä on?
Kai olette laatineet asiasta virallisen paperin? Jossa on huomioitu kaikki matkat, sairaudet yms. ja selvitys, miten niiden aikana homma pelaa? Onko viivästyskorkoa? Saatko lisää sormuksia tai muita arvokkaita koruja, jos harrastatte useammin seksiä kuin kahdesti viikossa?
Toivotan onnea valitsemallanne tiellä.
Ohoh, hävispä viestejä! :D Mitä niissä nyt muka oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette siis ajatelleet lapsia tehdä?
Eikö niitä seksillä just tehdä?
Et siis oikeasti tiennyt, että synnytyksen jälkeen voi hyvin olla usean viikon seksikielto?
Sain kivan sormuksen ja hauskat häät? Parempi olisi ollut ostaa sormus itse ja järjestää vaikka nimipäiväjuhlat.Vähemmällä olisit päässyt ja pitemmän päälle tullut halvemmaksikin. Miehen pitäminen on kallista lystiä ja koko ajan ne haluaa jotakin ja joudut passaamaan sitä .Ei hyvä.
Toivottavasti tuo on kirjallisena avioehtona.
Jee! Hyvä sulle. Mä vielä neuvottelen kun mies vaatii 3 krt/vko. Kosintaan saakka saa olla ilman.
Vierailija kirjoitti:
Seksitakuu? Ei oo todellista :D Tolla (miehen) logiikalla voisit vaatia siltä lompakkotakuun, imurointitakuun vauvan yöhoitotakuun...
Se lompakkotakuu tulee jo valtion lakien puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä menkoista!
Ja ennen synnytystä me voidaan naida varastoon. Seksi on aivan ihanaa. Oikean miehen kaa. 💕💕💕
Rupeahan keräämään niitä varastoja heti häiden jälkeen ts. merkkaa joka kerta ylös. Tarvitset niitä sitten kun viimeisillä viikoilla voipi olla tuskaista ja koliikkivauvan kanssa elämä yhtä helvettiä...
Helppoa on naisen antaa tollanen lupaus. Parina viikkona pötkötät sängyllä jalat auki. Tietenkin on näitä rasittavia miehiä, joiden pitää tuntikausia hivellä ja panna joka aukkoon. Se on jo niin vaivalloista, etten ite antais tässä tapauksessa seksilupausta.
En muuten tajunnut, että suurin osa täälläkin elää noin intohimottomissa suhteissa. 😍😍😍
"No kerropa meille mitä kammottavaa tässä on tullut tehtyä? - t: avossa jo 10v." - Seksi on parhaimmillaan ihanaa ja suurenmoista, suorastaan sanoin kuvaamatonta. Mutta lupautuminen siihen kahdesti viikossa on vain asia, jota minun on vaikea käsittää."
No minäpä kerron tai yritän ainakin kertoa. Minusta ihmisoikeuksiin kuuluu se, että kumpi vain voi ilman perutetta, milloin tahansa myös kieltäytyä seksistä. Avioliitto ei ole minulle lupaus säännöllisestä seksistä. - Tietysti avioliitto saattaa kuivua kokoon, jos seksuaalinen jännite ja kiinnostus kuihtuu liiaksi.
Mutta minusta olisi ymmärrettävä, että jokaisessa suhteessa on todennäköisesti niitä kiihkeämpiä kausia ja vähemmän kiihkeitä kausia. Ei seks ole minulle sellainen viikottainen työ tai harraste, jonka haluaisin aikatauluttaa ennalta. Se syntyy ja tai syttyy ja kehittyy kahden ihmisen välille jos on syntyäkseen/ syttyäkseen. Ei pakolla ja vaatimalla. - Toisaalta varmaan saattaa olla joskus aikoja jolloin on hyvä, jos kiireen keskelle on varannut aikaa ollakseen vain toisen kanssa...
Tekisi mieleni sanoa vielä, että kadehdittavaahan se on jos kymmenen avioliitto vuoden jälkeen on sama sanoisinko kiima jäljellä, kuin mahd . suhteen alussa. - Toisaalta tilanne on voinut edetä myös toisin päin, Kymmenen vuoden jälkeen seksi voi olla jopa parempaa kuin suhteen alussa, kun on pikkuhiljaa oppinut tietämään, mistä toinen tykkää. Ja kenties myös itse löytänyt uusia nautinnon lähteitä. Mutta ainakin itselleni antaa nautintoa myös se, jos näen tai koen, että kumppanini nauttii siitä, mitä teen.
- - Juuri nyt toisinaan pelkään, että onko minusta kenellekään rakastajaksi, koska olen ollut niin kauan sinkkuna. Ja ei, - emme me miehet ole niin yksinkertiaisia, että olisimme aina valmiita seksiin, eikä se tarkoita sitä, että mahdollisessa kumppanissa olisi ilmennyt jotain vikaa tai puuetetta. Tai, että olisi "ostettavissa" seksillä tekemään mitä tahansa.
Mikäs kumma tuossa on? Ihan on kyllä seksi avioliittoon kuuluvaa. Mini liitto toimisi, jos olisi seksitakuu
Jaa. Mä aion vaatia mieheltä, että vietämme joka vuosi hääpäiväämme syömällä juhlaillallisen kahdestaan hääpuvuissamme. Miehen on siis mahduttava vuos toisensa jälkeen samaan smokkiin, minun häämekkooni. Tämä on mun vaatimus, haluan haluta miestäni jatkossakin ja ajatus kaljamahasta inhottaa.
Lapsia emme ole tekemässä, joten raskausmahakaan ei ole esteenä.
Hyvä ajatus! Miehiltä voisi vaatia lihomattomuus takuuta
Vaatikaa mieluummin pettämättämyystakuuta niiltä miehiltä.kai se seksitakuu raukeaa jos pettää
Noista ap:n teksteistä näkee, että suhde on sellainen, että siinä ymmärretään elämän tuomat "esteet", kuten synnytys, kahden viikon työmatkat jne. Lisää vain vastaehto, että sinä päätät, että milloin nämä kaksi kertaa on. Näin meillä... ja toimii :-)
Vierailija kirjoitti:
Helppoa on naisen antaa tollanen lupaus. Parina viikkona pötkötät sängyllä jalat auki. Tietenkin on näitä rasittavia miehiä, joiden pitää tuntikausia hivellä ja panna joka aukkoon. Se on jo niin vaivalloista, etten ite antais tässä tapauksessa seksilupausta.
Haluton seksi sattuu henkisesti ja fyysisesti.
Haluttomuus kasvaa kun ei nai tarpeeksi. Harjoitus tekee mestarin. Ja ei, meillä mies ei tee 2 viikon työmatkoja. Ei todellakaan. Enkä minäkään. Puolustelette intohimottumuuttanne. Ja ei, mun mies ei ole mikään raiskari.
aapeee
Siis *aviossa :)